Arhiva
  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Plan puta za danas
Plan hodanja

DANAS:


JUČER:

Blogomobil linkovi
Naslovnica
Trenutna lokacija

Postavi kao Homepage
Tko hoda?
Vijest duga 8 tisuća kilometara je 65-ogodišnji Kemal Mujičić. Didač nije nepoznata faca. Poznati je novinar, publicist, pisac, humorist, antologičar i televizijski scenarist. Napisao je više od tisuću TV scenarija za zabavne, humoristične i dokumentarne emisije.
Intervju

09.05.2005., ponedjeljak
HAJMO CURICE, HAJMO DJEČACI!
Evo me svega nekoliko sati prije nego što ću krenuti put pod noge. Pa, tako, sve nogu pred nogu, na radost Blogu, odoh ja.
Budući da krećem sutra ujutro, utorak 10. svibnja, u osam sati iz Šubićeve 1, a HTV i Z1 prenose izravno početak (onaj prvi korak), molim sve Blogere, članove njihovih obitelji i sve njihove ljubimce i ljubimice, da dođu i svojom nazočnošću uveličaju tu moju skromnu ideju neskromnih dimenzija. Bit će dobra slika, a nije loše ni kao masovka. Kao da Bulajić ili Vrdoljak snimaju svoje ratne, antiratne i poratne filmove.
A evo kako je protekao današnji dan. Naravno, manje teksta, više slika. To što slike nisu u redu, što su još mutne, valja optužiti i osuditi samo mene, jer još ne kužim neke stvari. Ali star sam, pa ima vremena da još naučim.
Dvanaesta slika, ona dolje s desne strane teksta, je soba urednice "Dobro jutro Hrvatska", najdraže mi Darije Marijanović. Ona radi na kompjutoru, a novinar Dinko nepažljivo bilježi ono što mu, budite sigurni, pažljivo šutim.
Potom sam se našao s režiserom Egonom Šoštarićem i rečenim Dinkom, pa sam Egonu demonstrirao čudo od tehnike koje nosim na put. Budući da se prva slika nije pojavila, ja sam ga opalio s mladim novinarkama. Ta je slika uspjela od prve, što samo pokazuje da Egona kamera hoće kad je u lijepom društvu. Inače, Egon je inzistirao da početak puta bude obilježen izravnim prijenosom.
Poslije sam se sreo s Joškom Martinovićem, pa sam i njemu demonstrirao moćnu tehniku. On je gledao onim svojim začudnim pogledom, a onda se počešao, kako samo on umije, po vrhu glave i rekao: "Pa kako ćeš sve to nositi? Tehnike ima više nego tebe."
Božo Sušec je bio u povjerljivom razgovoru, pa mu nisam smetao.
Slično je s gospođom Međumorec i režiserom Lorenzom.
Svratio sam u studio da vidim što se snima i tamo zatekao neopisivo dražesnu Danijelu Trbović s novim kandidatima kviza "Najslabija karika". Mislim da je sasvim u redu što "Najslabiju kariku" vodi najbolja hrvatska TV voditeljica. Danijela je zakon. Uvijek mi je bila slaba točka, budući da doista volim pametne djevojke. A Danijela je ne samo šarmantna, duhovita itd. voditeljica, nego je i lijepa žena.
U mojoj redakciji Branko Uvodić i Vladimir Felker. Dva čovjeka s kojim radim evo već punih dvanaest godina. Snimili smo više od 300 sati programa, a s Brankom sam radio još pedesetak emisija na OTV. Sad se opraštamo na duže vrijeme. Uredno sam vratio ključ sobe. Ako budete u ovome dijelu tražili tugu, naći ćete je. S njima dvojicom mi je zaista bilo lijepo. Felker je najobrazovaniji glazbenik na HTV. Završio je glazbenu akademiju, a diplomirao je dirigiranje. Dovoljan razlog da mu plaća bude, zapravo da mu ne bude!
Od Branka se nisam mogao oprostiti, pa sam ga zamolio da mi bude glavni savjetnik na ovome putu. Naravno, prijatelj ne ostavlja prijatelja, pa ćemo tako nas dvojica nastaviti suradnju. S tim da će on od sutra meni biti savjetnik, a ne ja njemu.
Borisa Novkovića susreo sam baš na izlasku s HTV. Boris je sjajan dečko. Negdje u kući imam ga na slici kako se, kao desetgodišnjak, igra na podu u redakciji u kojoj sam tada radio, dok razgovaram s njegovim ocem Đorđem. Boris se sprema u Ukrajinu. Imam špurijus da će tamo dobro proći. Dogovorili smo da će mi se pridružiti kad se vrati iz Ukrajine. Nadam se da će tamo zauzeti najmanje treće mjesto. Ima u njemu nešto dječačko, nešto što čovjek mora voljeti. Sjetite se samo kako je izgledao kad je pobijedio na našem natjecanju. Uopće nije skrivao suze. Jebeš muškarca koji skriva suze!
U Ilici sam susreo drugog Borisa. Ćiru Gašparca. I njemu sam demonstrirao kako radi moja foto-naprava. Dao sam mu adresu Blogomobila, pa će mi se već negdje pridružiti. Lijepo ću ga uzeti za ručicu i pričat ćemo o svemu, a najviše o svemu, jer Ćiro je izuzetan sugovornik. A kad mi dosadi kao sugovornik, zamolit ću ga da mi malo pjeva. Ne samo meni, nego i pticama i ostalim pšenicama i kukuruzima, a da i ne spominjem grožđe i ljute papričice.
Svratio sam u Gavellu i tamo napravio mrak snimku. Crnci u tunelu. Htio sam Nenadu Cvetku pokazati kako sprava radi, ali nije uspjelo.
Srećom, došao je Dario, pa je snimio Cvetka, Mladena Šoškića i mene.
Eto, to bi bilo sve.
Vidimo se ujutro u Šubićevoj. Ja ću zaista krenuti u osam sati. Zato vas molim da dođete barem 15 minuta prije, kako bismo se mogli intenzivno družiti svih tih petnaest minuta.
- 20:25 - Komentari (14) - Isprintaj - #

Copyright © Blog.hr, od 2004.