srijeda, 13.09.2006.

Koja sam ja glupaca

evo vako danas u skoli mi je prvo poceo srat za majcu jer sam ja kad se anamarija nagnula on je njoj rekao ajd jos malo(vjerojatno da mene ucini ljubomornom;malcice mu je i uspjelo)i ja sam ga pitala dal da ja obucem takvu maijcu jer bi i meni to rekao na sto je rekao ne!i ja obukla neku majcu koja uopce nema dekolte a on meni kaj sad se furas na anamariju a ja nononononononono ne i onda me potegnu za grudnjak(straznji dio) i reko kao vidi ti se grudnjak kakve su to maijce a ja IIIIII????i na stepenicama on daj da popricamo a ja necu ti mene nisi htjeo slusat sad ja necu tebe i osla gore(KAKO SAM TVRDOGLAVA) i ja pod velikim odmorom odem do teniskog igralista i kazem ja njemu kaj si mi trebao rec i on nista i ja se okrenula i krenem a on meni kaj bjezis a ja ono MOLIM ja ne bjezim vec ti ne zelis pricat samnom a ja nemislim tamo stajat ko idiot i on na to nije nista rekaocerek i ja odem drugi put ajde mozda se opameti i ja jel mi zelis nesto rec ili ne? a on nemamo mi sta pricat izmedu nas je gotovo skoro sam mu rekla pa dobro znam da je gotovo ipak sam ja ta koja je prekinula al nisam suzdrzala sam se.i tako ovo je nas bajni zavrsetak i veze i prijateljstva.Zao mi je sto je tako i obecajem sama sebi da cu slijedeci put kad mi nes bude trebao rec da cu stat i necu ga nicim uvrijedit.prvo cu obnovit prijateljstvo a onda sta sudbina donese...
ma to je to danas sam imala prvi trening iz odbojke i iskalila se posteno na njemucerekcerekcerek i tako vam je to moj "bajni" usrani dan prosao

- 20:21 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

About me:

Pa evo zovem se:Ella(Elizabeta) ali mi je draze Ella,nadimak:Ella,datum rodenja bi bio:16.10.'93 pa prema tome imam(tj. jos nemam punih) 13 godina,od 04.09. sam sluzbeno sedmasica.Volim:uf puno toga ali neke stvari posebno;svoju simpu,odbojku,ples,more,vodu,sebe(sala),glazbu,svoju best frendicu nives,mariju i marinu,itd...Mrzim:bahate,dvolicne cure,koje ce se sramotit samo da privucu muske poglede,ma mnogo toga,ah da i ucenje pa kak sam to zaboravila ma neda mi se vise nabrajat,itd...Slusam:avril,nirvanu,linkin park,rasmuse,evanescence i tak jos neke stvarcice...Ma stvarno mi se vise ne da pisat...


Free Web Counter

Free Web Counter







Provided By MetroLyrics

Volim te!

Volim te,ali to nikad neces od mene cuti dok stojim pred tobom,
jer ja nemam snage podnijeti tvoje odbijanje...ili imam.
Neznam, ali ti u meni nisi vidio nista dobro,samo svoju nocnu moru,
zao mi je sto sam te upoznala,zalim dan kad sam ti poslala prvu poruku,
zalim sebe sto sam se zaljubila u idiota koji me nije vidio.
Bila sam tu pred tobom,a ti,ti si gledao preko mene.
Ja za tebe ne postojim,i sada suze mi teku u potocima radi tebe kao
da nisam dovoljno suza isplakala,pokusavam reci ostalima da te nevolim,ali
u sebi znam da zudim za tvojim usnama i tvojim toplim poljupcima,a isto tako znam
da te usne i ti topli poljupci nikad nece biti moji.
Voljela bih da znas sto osjecam ali se bojim,bojim se opet biti povrijedena jer
vec si dovoljno puta ranio moje srce,dovoljno sam suza isplakala.Bojim se pogledati ljubavni film
jer znam da cu zaplakati,u tom filmu vidjeti tebe i mene,a to ce pokrenuti sijecanja.
I sada se u meni mijesaju ljutnja i ljubav,osjecam se tako usamljeno,nevoljeno,trebam tvoju
ljubav i paznju,trebam TEBE!A opet znam da te nemam i opet suze krecu i opet sam sama i
vidim tebe pred sobom,ali polako se budim i shvacam da nema nikoga osim mene,SAME bez ikoga
pored mene,jedino je ona tu moje rame za plakanje moja najbolja prijateljica,s njom se osjecam vrijedno,
ali ja ne trebam samo nju,trebam i tebe jer bez tebe ne mogu i sad odlazis.A ja neznam kako cu prezivjeti,
ali jos uvijek se nadam da cemo se uskoro sresti i da ces me zamijetiti i da ces me zavoljeti,da ces mi
pruziti sve sto prije nisi,ali to su samo nade i lijepi snovi koji ce se nadam se ostvariti.