utorak, 12.09.2006.

Lonely,I'm so Lonely,I have nobody all on my own

Smrcnonono...We broke up...yeah yeah...ja sam njega ostavila sad ce te govorit go girl i neznam kakva sranja l je problem da se on meni jako svida i steta sto nema moju adresu bloga mislim ni ne zelim da ju ima iako nakon danasnjeg dana na informatici posto ostaje adresa ce vjerojatno saznat nadam se da nece.Ako saznas da da volim te i svidas mi se i boli me briga sto ti mislis o meni.Glavni razlog zasto smo prekinuli meni osobno je taj da smo postali glavna tema na skoli tako da je to previse islo na zivce i meni i njemu i on je meni rekao da ga zivciram tad sam ga ostavila onda mi je poslije rekao da se zaljubio u drugu,a ja imala poslije ovo eekeekeek da ako ovo procitas to me je povrijedilo.Svi kazu bit ce drugih ja dobro bit ce drugih al mi se trenutacno on svida.Ma neznam vise sta da mislim mozda si mi rekao da si zaljubljen u drugu samo zato da mi napakostis il stvarno jesi neznam.Znam samo da smo si bili super dok smo bili na distanci frendova i znam da je to uvijek bolje.I je istna danas sam se prema tebi ponijela ko bitchheadbang ali nije to samo moja krivnja sorry.I kad sam ga prvi put zaustavila tad sam ga pitala zakaj ne prica samnom i tad mi je rekao da ga zivcira nisam cula sta i tad sam mu rekla pa dobro i mene isto i on je otiso gore a ja sam mu malo glasnije rekla da se ne vrti cijeli svijet oko njega sto sam pozalila.I stvarno mi je zao sto sam to rekla nisam htjela to rec al sam bila ljuta i tako sam imala usran dan i mrzim sebe,njega sve oko sebe al jedno ostaje a to je TELCE VOLIM TE!!!Najrade bi....neznam sta ŁoŁ kako mi je zao sto smo prekinuli mislim sta ja znam bilo je ok furali smo 5 dana istina bog od tih 5 smo jedno sigurno 3 se ajmo rec svadali pa pomirili ma ne znam sta da kazem.Mislim samo znam da mi je zao.no

- 18:01 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

About me:

Pa evo zovem se:Ella(Elizabeta) ali mi je draze Ella,nadimak:Ella,datum rodenja bi bio:16.10.'93 pa prema tome imam(tj. jos nemam punih) 13 godina,od 04.09. sam sluzbeno sedmasica.Volim:uf puno toga ali neke stvari posebno;svoju simpu,odbojku,ples,more,vodu,sebe(sala),glazbu,svoju best frendicu nives,mariju i marinu,itd...Mrzim:bahate,dvolicne cure,koje ce se sramotit samo da privucu muske poglede,ma mnogo toga,ah da i ucenje pa kak sam to zaboravila ma neda mi se vise nabrajat,itd...Slusam:avril,nirvanu,linkin park,rasmuse,evanescence i tak jos neke stvarcice...Ma stvarno mi se vise ne da pisat...


Free Web Counter

Free Web Counter







Provided By MetroLyrics

Volim te!

Volim te,ali to nikad neces od mene cuti dok stojim pred tobom,
jer ja nemam snage podnijeti tvoje odbijanje...ili imam.
Neznam, ali ti u meni nisi vidio nista dobro,samo svoju nocnu moru,
zao mi je sto sam te upoznala,zalim dan kad sam ti poslala prvu poruku,
zalim sebe sto sam se zaljubila u idiota koji me nije vidio.
Bila sam tu pred tobom,a ti,ti si gledao preko mene.
Ja za tebe ne postojim,i sada suze mi teku u potocima radi tebe kao
da nisam dovoljno suza isplakala,pokusavam reci ostalima da te nevolim,ali
u sebi znam da zudim za tvojim usnama i tvojim toplim poljupcima,a isto tako znam
da te usne i ti topli poljupci nikad nece biti moji.
Voljela bih da znas sto osjecam ali se bojim,bojim se opet biti povrijedena jer
vec si dovoljno puta ranio moje srce,dovoljno sam suza isplakala.Bojim se pogledati ljubavni film
jer znam da cu zaplakati,u tom filmu vidjeti tebe i mene,a to ce pokrenuti sijecanja.
I sada se u meni mijesaju ljutnja i ljubav,osjecam se tako usamljeno,nevoljeno,trebam tvoju
ljubav i paznju,trebam TEBE!A opet znam da te nemam i opet suze krecu i opet sam sama i
vidim tebe pred sobom,ali polako se budim i shvacam da nema nikoga osim mene,SAME bez ikoga
pored mene,jedino je ona tu moje rame za plakanje moja najbolja prijateljica,s njom se osjecam vrijedno,
ali ja ne trebam samo nju,trebam i tebe jer bez tebe ne mogu i sad odlazis.A ja neznam kako cu prezivjeti,
ali jos uvijek se nadam da cemo se uskoro sresti i da ces me zamijetiti i da ces me zavoljeti,da ces mi
pruziti sve sto prije nisi,ali to su samo nade i lijepi snovi koji ce se nadam se ostvariti.