neverinov blogneverinov blog

Buvljak u Volosku i Preluci







Kako definirati Volosko? To vam je malo ribarsko mjesto koje je nastalo kao izlaz na more grada Kastva (i to je razlog zašto se Preluka s druge bande zove tako).

Sada je dio Grada Opatije koji ga je bratski okružio u stisku, ali koji je sačuvao ono svoje u tijesnim kalama i skalinadama prema moru. Ako prođete obalom pored birca Surf, čut ćete kod lokalne ekipe uz briškulu više "mona" po glavi stanovnika nego igdje drugdje. Mjestom dominira crkva Sv.Ane.






Ovakvu sam imao i ja nekad, davno.




Andrija Mohorovičić s odobravanjem prati zbivanje (ipak je on domaći).




Poznati mandrač.




Ovaj buvljak na Velom Mulu je umjetnički nastrojen. Ima stare robe ma ima i više novih stvari raznih udruga i pojedinaca.




I onda super pozitivna Linda nakon kave ili čaja pokazuje da ples po žici nije samo figurativna stvar.






















Na Preluci je pak bio onaj klasični buvljak sa starom kramom. Ja sam našao povoljno Komplet za ličnu zaštitu građanina iz '64.




I tipkača mašina koja me odmah podsjetila na istoimenu prijateljicu.


Post info
30.03.2014. (16:31)
31 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>