neverinov blogneverinov blog

Mozak sutra ostavljam doma




Zadnje pripreme su zgotovljene i sve su moždane vijuge i fizički napor potrešeni za sutrašnje bunilo. Sestra i ja idemo na prijem kod gradonačelnika i uzus je donijeti poklon od svake grupe.

Pošto smo mi zajebani i volimo kad se drugi zajebu, onda se već smijemo onome koji će si doma maznut ovu bocu misleći tko zna kakvo vino, a ono Korčulanka od 15 kun. Da mi je vidjeti tu facu koja misli da će si popiti nešto gratis na naš račun.







Eto, imate eskluzivu od mene sada pošto sam sljedeća dva dana po iskustvu ukomiran. Uživajte u životu aš je život prekratak da bi proveli u tugi.


Nemojte biti emo sutra!









Oznake: Inšempijano blago

Post info
01.03.2014. (16:08)
13 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>