neverinov blogneverinov blog

Dašak Fiumanke



Povodom ulaska u EU ovogodišnja je Fiumanka popraćena sa mnogo više sadržaja nego prošle godine. Predstavljale su desetak europskih zemalja na štandovima, kompanije i Sveučilište u Rijeci.



Bilo je pomalo smiješno gledati štand sa masu talijana kako se hihoće uz aparat za kavu i talijanska vina. Ako idete ujutro po talijanskim gradovima vidjet ćete vojsku penzića poput loptice u fliperu kako gongula od bara do bara i naručuju "taglio" ili "ombra" de vin (ako ste u Venetu). Odmah blizu su bili veseli slovaci koji me svaki puta oduševe sa spontanošću njihovoga folklora. Odmah do njih je bila srdačna ali manje živahna finkinja koja je predstavljala dosege Finske u obrazovnom polju i inovaciji. Da ti pamet stane...





Nažalost Markov Spirit of Geronimo je u vlastitoj grupi došao tek četvrti, ali su pobrali nagradu i pjenušac greškom nepažljivih sudija.

Shining je došao prvi jer se najbolje snašao po bonaci. Spirit je na samom startu završio 200 metara iza od početne linije tako da je rekuperivanje oduzelo najviše snage naših vrlih regataša.




Pošto je to pitanje časti, nostromo Gianfranco i Markov tata, odnio je nagradu onima koji su je zaista i zaslužili.





Noć se nastavila uz cover band Rolling Stonesa i TBF na kojem sam cupkao uz ruječi "uvik kontra uvik kontra".




Primjetio sam da, zanesen cugom, imam običaj skupljati žene u plesu ko kokice i zatvarati ih u nekakav imaginarni tor. Što je jako smiješno Ani i Toniju.






Ovo nisu moje slike, već je sestra išla pofotkati i to je razlog zašto je tekst nevezan uz fotografije.









Tjedan je prošao dok si pukno prste. Sljedeći se vikend vidimo u Daruvaru gdje mi počinje jedan kratki teren. Čujem da je tamo jaka češka manjina, jedva čekam da pronjuškam tamošnje prilike.



Gladan sam puta!




Meanwhile: s ovakvim vrućinama je najbolje okinut jednu siestu.
Post info
22.06.2013. (19:23)
25 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>