neverinov blogneverinov blog

Kad radiš to što voliš, a još te i plate.



Jasno je i strašilima u polju koliko sam zaluđen jednim primorskim mjestašcem na hridi, ponad mora.




Dešava se to da je nekoć samo ideja bez uporišta postala stvarnost. Radim u tom smjeru da sve više vremena provodim ili bar želim provoditi na ovom mjestu, tu želim jednog dana da mi bude dom. Svugdje, pa i u Rijeci osjećam nemir, osim ovdje, u rodnom mjestu moje none.




Tako se dogodilo da me Ranko preporučio konzervatorici, a ona me preporučila investitoru na obnovi zvonika u Brseču. Treba istražiti jednu prostoriju ispod hodne površine, godinama zatvorenoj. Još uvijek se današnji 40 - godišnjaci sjećaju kako se u njoj igrali. Dokaz tome je omot od bombona koji sam našao na metar dubine u pretumbanom sloju.




Napisao sam troškovnik, prijedlog o autorskom i evo me sad, kopam upravo tamo gdje želim.





Brsečko polje. Brsečani su "najgoru" zemlju, odnosno kamen koristili kako bi tamo sagradili svoje kuće. Poput smokve koja može rasti u suhozidu, da ne uzima drugim vrstama plodnu zemlju. Brsečani su poput smokve. Vrijedni, radišni i šparni. Malo je tužno vidjet da je grad tako zapostavljen i da svake godine ima sve manje stanovnika. Nadam se da će se s nekoliko lijepih ideja taj trend preokrenuti.


Post info
16.06.2013. (18:24)
31 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>