neverinov blogneverinov blog

Sipar i Sveta Jelena





Photobucket

Kad već danas ne putujem nigdje i glavne tame ja taj neki smak onda sam se odlučio na ponovno doživljavanje jednodnevnog izleta od prije dva mjeseca. Sipar je duga šljunkovita plaža u Mošćeničkoj Dragi. Ja ju ne pohodim u sezoni jer se držim podalje od turista ali u post sezoni, kada kupača više nema, onda ima smisla napraviti dva, tri koraka.


Photobucket

Sa Pavlovca, između Matulja i Preluke.


Photobucket




Kad promatram ovu Liburniju ne mogu vjerovati koliko se toga može učiniti a koliko toga nije niti u primozgu. Molim pogledati filmić o NP Cinque terre i reći mi da je nije ista situacija samo što su ju Liguri dobro iskoristili...


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Mrva je bila u gostima i napustila nas za svog vlasnika.



Photobucket

Kik se šali da sam mediteranocentričan, samo bi slikao pinete, more i škrape.


Photobucket

Privlačna vila na liburnijskoj rivjeri.


Photobucket

I prije mene su opjevali lijepotu ove plaže.


Photobucket

Sveta Jelena je selo u Mošćenišćini na staroj gornjoj i panoramskoj cesti iz Mošćenica za Brseč.


Photobucket


Photobucket

Mali Dorijan u prvim otkrivanjima našega podneblja.


Photobucket

Konoba Slamnjaki ( za Gustirnu kada bude tražila gdje prizalogajiti na Liburniji). Mali Dodo kojeg smo zvali Šime dok je bio va trbuhe obožava kad mu krv ide u glavu i smije se.


Photobucket

Crkvica Svete Jelene sa zvonikom na preslicu.


Photobucket



Photobucket




Photobucket

Šteta što nije dobro ispala.


Post info
21.12.2012. (18:08)
36 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>