neverinov blogneverinov blog

Berba trešanja

Photobucket

Ono što volim kod Rijeke jest da je smještena po brdima i gudurama. Ako živiš na povišenom mjestu i ako ti je želja ići u centar moraš se samo spustiti. Zato sam ja u Slavoniji sav dezorijentiran, nema brda i mora kao referentne točke.

Ovo je dom zdravlja i zgrada bivšeg rodilišta. Kad prolazim pored uvijek se sjetim jednog pokojnog kolege i prijatelja moga oca, Boro Mušolin. Odvaljen od stijene, najači čovjek koji si možete zamisliti, sav suh i mišićav. Ruke bi mu se napnule pod naporom kao da ima kablove pod kožom.


Photobucket

A onda mi je tata ispričao da je Boro imao djete i da je to djete bilo tamo kad je tadašnje rodilište izgorilo. Tako da uvijek imam knedlu i osjećaj prolaznosti kad idem ulicom Ive Marinkovića.


Photobucket

Ovdje sam išao na testiranje za vojnu obuku. Da nisam izabrao civilni rok u vrtiću za slijepu djecu završio bi u topništvu. Već se vidim kako nosim zrne od 40 kila... not. Isto tako bio sam kod psihjatra kad sam se zabrinuo za sebe jer nisam mogao podnjeti jedan prekid pa mi je psihjatar nakon razgovora od 15 minuta rekao da meni ovo ne treba, da sam jak ko lav, da je ovo što prolazim normalno i da ako se osjećam u depri da si popijem kamilicu. Čak je to napisao na papirić pa sam mislio ajme sad će me šopat ljekovima a kad ono čaj :)

Photobucket

Jednostavna poruka nakon nesreće..


Photobucket

Između Pomerija (za kojeg vjerujem da je sastavljen od riječi post morerium = iza zidina) i ulice Ive Marinkvića se nalazi pokoja obradiva površina što je uvijek drago vidjeti.


Photobucket


Photobucket

U visoko urbaniziranoj zoni prizor kao da si na selu, još da nema one zgrade u pozadini...


Photobucket

Na križanju Laginjine i Tizianove ima zaista lijepih fasada. Ipak je to Belveder.


Photobucket


Photobucket

Da je kod nas sve samo u fasadama treba samo otići iza kulisa..



Photobucket


Photobucket



Photobucket

Sav je zastrašujuć a nitko ga ne obadaje. Svi se samo nekamo žure.


Photobucket

Čuvar kuće se uvijek negdje uvali di mu paše.


Photobucket

Ovo je već u sporednoj ulićici kod Vinogradske. Ko da smo u nekakvom Beverly Hillsu.



Photobucket

S jedne strane samo po sebi je stvar u neukusu ali dovoljno bi bilo nekoliko godina da ovaj prikaz postane vrijedan jer će tada govoriti o stanju duha, predlažem da ju povijesničari umjetnosti nazovu seljačija. To je kada priprost puk ode u bijeli svijet zaraditi neku paru pa se vraća nazad pun keša i misli da mora pokazati nekakvu kulturu i blagostanje susjedima. Međutim radi pomanjkanja kulturno povijesnih i estetskih alata pribjegava se majstorijama od gipsa, lavovi, sfinge, orlovi pa čak i karijatide koje nose zabat koji ima ulogu ulaza u garažu.

Seneka se takvih skorojevića grozio i opisivao kako ne umiju ni čitati a police su im pune pergamena kako bi dali dojam da su učeni. Neka mi nitko ne zamjeri ovaj pokušaj kulturne psihologije jer ispadam ko neki snob a zapravo to nisam već samo pokušavam razjasniti zašto si to ljudi čine.


Photobucket

I evo pravog razloga ove šetnje. Ne Ane već trešnje...


Photobucket

Sočne i nešpricane ali zasitiš ih se u jednom danu. Dok sam brao i jeo već su mi izlazile kroz uši.


Photobucket

Divlje jagode, tako male a ukus sav koncentiran. Ove iz staklenike bi se mogle pokriti petaljkama.



Photobucket



Photobucket


Photobucket


Photobucket

Nera čeka u zasjedi.


Photobucket

Dok joj majka Drimi pase travu.



Photobucket


Photobucket


Photobucket

Kako smo shvatili da se blizu trešanja nalazi groblje ljubimaca i kako nisam nikad bio...


Photobucket



Photobucket

Ovaj je dao mnogima muke za života...


Photobucket

Osobno ja nikad ne bi svojim dlakavcima prijuštio nešto takvo ali ovo je iz osobnog uvjerenja i jako je dirljivo vidjeti koliko ti ljudi vole životinje. Mada su neke spomen ploče i bile smiješne pogotovo kad se mačka zove Miško.

Photobucket


Photobucket

Pa je došao red za kolač.


Photobucket


Photobucket


Photobucket

E sad je jedini problem dočekati tih 45 minuta koliko treba kolaču.


Photobucket

Naravno da smo odmah napali rubove i kantune koji su bili najhrskaviji.


Photobucket

Obratiti pažnju na žicanje u pozadini...


Post info
29.05.2012. (15:10)
27 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>