neverinov blogneverinov blog

I zato ti Blože fala

Image and video hosting by TinyPic


Vjerojatno ste čuli za film ili još bolje zbirku dječjih priča "A Series of Unfortunate Events" Lemony Snicketa.

Svaki put se sjetim tog naslova kada krene lančana reakcija dobrih događaja iako unfortunate stoji za nesretno no ja olako prolazim preko te činjenice.


Da nemam blog ne bi nikad napisao post o nikako objašnjenoj želji da znanstveno istražim jedan kasnoantički rimski spomenik.
Da taj post nije pročitao gospon Anton Marolt i da mu se nije svidio moj san nikad mi nebi poslao mail u kojem me poziva da dođem istražit dio zatvarača u njegovim krajevima.

Da me nije pozvao kod sebe jako teško da bi stao u Prezidu gdje sam se našao sa gospodinom Filipom Ožboltom koji mi je rekao da napišem članak o zidu koji prolazi kroz njegovo mjesto te nebi nikad ni znao da su jedan arheolog iz SAZU-a i etnolog iz Zagreba proveli nekoliko dana u istraživanju i ne bi mi dao mail adresu tog arheologa.

Da nisam dobio mail ne bi mu išao pisati iz radoznalosti jer me živo zanimalo što su tražili tamo gore. Tada mi se ponudio za pomoć ako mi kkad što zatreba. Po riječima jednog dobrog prijatelja koji je slušao njegova predavanja shvatio sam da se radi o onim ljudima koji su voljni pomoći iako im to nije posao.

A onda sam naišao na natječaj za diplomirane talijanske građane kojima se nudi post diplomska istraživačka godina zajedno sa stipendijom za 2013 godinu.

Poput profesora Baltazara šetao sam se od jednog kraja sobe do drugog i smislio riješenje.
Pisat ću tom arheologu pa što bude jerbo ko pita ne skita.

I tako se dobri čovjek raspitao oko moje situacije i predložio da mi mentor bude arheolog koji se bavi područjem koje me zanima. Čovjek je pristao da mi bude mentor i sada smo u fazi dogovora kakve sve dokumente trebam da bi ih poslao za slovensku ambasadu u Rimu. Mentor je znalac kasne antike na području Slovenije što mene zanima radi limesa.

Da sam odlučio biti doma i očajavat kako sam jadan i kako me nitko neće ništa od ovih pozitivnih stvari koje me pune nadom se ne bi ostvarile i cijela bi lančana reakcija bila satrana od samog početka. Jer da se nisam odazvao na poziv gospona Antona niti pronalazak o natječaju mi ne bi značio ništa jer ne bi znao kome da se obratim u vezi toga.

Staviti pravu stvar na pravo mjesto kako kaže pjesma.

Digresija:

Zato smo na neki način nakon kamenog, bakrenog, brončanog i željeznog doba ušli u nešto što se nadam da će znanstvenici zvati doba informacije.



Naravno, to nije jedina dobra stvar koju je blog pokrenuo poput lavine već je spojio prijatelje koji su si voljni pomoći uz druženje. Već sam nekolicini objasnio da se ponosim tom našom malom virtulanom komunom.


I zato ti Blože fala što si mi dao te divne ljude u životu.


ps. držite mi palčeve za natječaj, ako prođem barem ću znati što će biti sa mnom ove i sljedeće godine što je luksuz za ova vremena.
Post info
10.02.2012. (20:40)
50 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>