neverinov blogneverinov blog

Moralne ništice bi povlaštenu mirovinu? Ma nemoj!


Image and video hosting by TinyPic
Photomontage: E Che
Izvor: http://www.e-novine.com/region/region-hrvatska/43412-Zdravo-tkivo-HDZ.html

Vladimir Šeks, Stjepan Milinković, Ivanka Roksandić i Ana Lovrin, HDSSB-ovac Boro Grubišić, te zastupnici manjina Deneš Šoja i Furio Radin.

To su imena jučerašnjih moralnih ništica.

Gamad se treba prokazivati svakom prilikom pošto je to propušteno početkom devedesetih pa su su si lopine i seljačine vinule nos do oblake i misle da su ugledni građani.


»To sam napravio iz jednoga razloga da preveniram evenutalne zakonske promjene koje bi mogle ugroziti stečena prava zastupnika koji su već ostvarili po različitim osnovama, iako to mene ne tangira s obzirom da ja imam i previše mandata«, kazao je Šeks, ali i dodao da je to ipak napravio »iz predostrožnosti« i da ne bi došlo do neke zakonske promjene koja bi ga ugrozila jer su, kako navodi, u nekoliko zadnjih godina već u tri ili četiri navrata mijenjani zakoni prema kojima je smanjivana zastupnička mirovina za 10 posto.

Kako volim kad se pravdaju da je sve po zakonu.


Naravno da ću krenuti ipak sa najgorim od sedmorice veličanstvenih, mrskim mi Vladimirom Šeksom koji nas je zaista "zadužio" zajedno sa svojom mafijaškom strankom. Naravno da mu ne izgleda nemoralno u vrijeme krize postupiti tako da dobije povlaštenu mirovinu i kako sam kaže onda ju stavi na mirovanje kako nam ne bi ukinuo neizrecivi gušt da ga gledamo još uvijek u saborskim klupama.


Ne znam za vas ali gade mi se lažni domoljubi, kriminalni profiteri, ratni zločinci a ova osoba sve to objedinjuje u sebi.


Preostaje nada da će ga optužiti za zločine u Osijeku barem po logici zapovjedne odgovornosti, bio je nadređeni Branimiru Glavašu.


I da će posljednje dane svoga jadnog života truliti u zatvoru.



Post info
17.01.2012. (10:56)
19 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>