neverinov blogneverinov blog

Tenkovi i minobacači u Rijeci




Mada naslov zvuči apokaliptično ko da je Rijeka u opsadnom stanju prije tjedan dana je na Trgu 111. brigade (u kojoj je bio i moj stric) riječ bila zapravo o izložbi na otvorenom pod palicom ministra obrane Darka Božinovića.




Iako jesam za povijesno obilježavanje te eksponiranje artefakata iz prošlosti za buduće generacije..





...nisam se mogao oteti groznom dojmu da djeca...




.. automatski znaju što se sve mora učiniti da bi se top opskrbila projektilom te kako naciljat i to ispalit.




Jel itko pomišlja da su ti strojevi osmišljeni sa samo jednom svrhom?




Kad sam godinu prije faksa trebao odslužiti rok odlučio sam se radije za dva mjeseca duži civilni. U vrtiću za slijepu djecu sam mazao s guštom marmeladu za marendu malih limača i bijelu kavu. Klinci su mi se radovali jer su me asocirali sa trenutkom kad se jede :)




Da mi je dočepati se izjave zašto ne želim odslužiti vojni rok: koliko se sjećam naklafrao sam da ne mogu zamisliti da ubijam živo biće, nosim oružje ali da vrlo rado idem okolo sa cvijetom u kosi.




A onda čujem od frendova koji su 6 mjeseci gubili vrijeme po vojarnama da su iz dosade snifali lijepilo, hobi i pol.





Naizgled teleskop...









E super bi bilo imati ovu grtalic... ovakvu ralicu doma.




Iznenadilo me kad sam pročitao da su ovo sklopili u 3. Maju.











Preveć oružja za moje gušte.




Tko će smiriti stvari ako ne plavetnilo?




Tek sam nedavno primjetio pridošlicu u riječkoj luci: Marina







Vidjevši ovog barbu skoro mi došlo da pjevam Lulu starog kapetana.




A kad ono i ljudi s mora promjenili navike, tipka se po mobitelu.




Kako je dobro skinuo Bebića kao uncle Festera, Milinovića ko Lurcha, Šeksa kao Gomeza a Šukija na onog malog zločestog.

Najbolji način da se boriš protiv gluposti je sa humorom.
Vladajući očajnički žele progurat zakon o ništetnosti za koji im fale ruke.

Ono što je žalosno jest da se stranački i osobni interes pokušava progurat kao nacionalni.
Šeks se boji optužnice a to se pokušava prikazati kao borba za branitelje. Dokaz da ih zaboli za branitelje jest njihovo ponašanje u slučaju Purda a sad su kao prosto zgranuti.


Bebić skuplja pare za jamčevinu jadnom Ivi a advokat objašnjava da predsjednik sabora ne stavlja samo dio svoje imovine kao jamčevinu već i vlastiti ugled.

Ugled?


Jamčevina je odbijena.





Malo mi je teško povjerovat da sam ovako izgledao u jednoj fazi svoga djetinjstva.

Malo podsjeća na fotorobot. Namrgođenost je isparila nut


Post info
18.10.2011. (00:03)
29 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>