neverinov blogneverinov blog

Kad netko objavi nešto što se vrzma i u tvojoj glavi







Jučer sam bez ikakvih planiranja završio na jednom rođendanu i fešti u prostorijama udruge Spirit u Rijeci gdje sam imao prilike vidjeti ova dva spota koji me pune ponosom jer su to riječi i misli mojih sugrađana a posebno mi je jdrago jer je snimano na lokacijama koje su meni dobro poznate, ispred Sušačke gimnazije gdje dva dečka uspješno glume građana kojem je puna kapa ove situacije a drugi je utjelovio bahatog bogomdanog političara sa ovih prostora. I pozdrav Lani koja je u publici uspijela odglumiti nekritičnu osobu koja klica za ispraznim, bombastičnim obećanjima.




A evo i making of...







U ovom drugom spotu možemo vidjeti silos kod željezničkog kolodvora, marijansko svetište, trsatske stube o kojima sam pisao toliko puta, svod pod kojim se odvijala i jedna moja priča sa jednom curom iz prošlosti, mjesto kod pruge gdje smo se čoporativno sakrivali da nas ne vide dok smo tamanili domaćicu, luka sa prepoznatljivom vizurom dizalica i Učkom u pozadini.


Ja sam roker u duši ali ove dve stvari su vrijedne slušanja.




Post info
17.10.2010. (12:59)
36 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>