neverinov blogneverinov blog

Tek tako...



Dok čekam da se Mina spremi za izlet do rt Kamenjaka odlučio sam skratiti vrijeme postajuči slike koje su se bez nekog plana izredale ovih dana.


Image and video hosting by TinyPic

Jozo je pronalazak mjesta za čorenje doveo do umijeća.


Image and video hosting by TinyPic

Molim primjetite čupave cape radi kojih Jozo kada trči za igrom po navici kliže jer ne uspije zakočiti na vrijeme. A onda sljedi bum i tras u štokove ili zidove.. Ah da, i Jozo i Pepi se odazivaju na ime moje sestre (Suziiiii) tako da ne znamo što da mislimo o tom fenomenu...probajte i vi sa vašim mačkama doma pa mi javite.


Image and video hosting by TinyPic

Stavio sam kukuruz u vodu i spazio nakon nekoliko minuta da kuhana voda istijerala gusjenicu (Semiramido nemam pojma koja bi latinska nomenklatura pasala ovdje) pa bi ova krepala u užasnim mukama. Uzeo sam vilicu i odnesao ju na balkon i stavio na ružmarin pa neka stvorenje živi, tko sam ja da odlučujem o tuđem životu?


Image and video hosting by TinyPic

Kako je Gustirna dobro primjetila, na Trsatu postoji jedno Neverin, ali to nije naselje nego kafić.


Image and video hosting by TinyPic

Jučer je cijeli dan kišilo pa je danas sve bistro, mogu samo zamisliti kakav divan pogled puca sa Učke.


Image and video hosting by TinyPic

Vidi se svaki mali detalje pa i do Velih vrata kod Brseća, šteta što objektiv na kraju krajeva ne uspije reproducirati opći dojam koji dobijemo očima.


Image and video hosting by TinyPic

Od Kate se pruža pogled na cijeli Kvarner, da je tako kod mene balkon bi bio odlična pozicija za popiti jutarnji kafe.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Come a Pola, presso del Carnaro ch'Italia chiude e i suoi termini bagna" (... i ko što su (grobne rake) kod Pule, blizu žala, gdje Kvarner među Italije pere, ...; Pakao IX, 113-114)

I Dante spominje Kvarner...


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Delta, kao grčko slovo


Image and video hosting by TinyPic

Koji kontrast između zelenog u Mrtvom kanalu i mora..


eto Mina je spremna, očekujte fotke sa Kamenjaka



Post info
29.08.2010. (15:17)
20 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>