neverinov blogneverinov blog

Oda sestri



Photobucket

Poznajem ju cijeli njen život i nagledao sam se već svega i svačega, kako dobrog tako lošeg i siguran sam da ću mnogo toga još naučiti od nje.




Photobucket

Do sada je bilo da sam ja onaj koji odlazi dok je ona uvijek bila doma sa roditeljima a za koji mjesec će se situacija promjeniti tako što će odsada ona biti u drugom gradu u kojem sam proveo 6 godina svoga života. Uskoro se te stranice moga života zatvaraju dok se njene tek počinju pisati a miris promjene osjeća se zrakom.



Photobucket

Tri gracije u mom životu, teta, majka, sestra na maturalnom balu.


Photobucket

Ja sam ostao ugodno iznenađen sa njezinim izborom veterine u Udinama a roditelji kao uvijek potiču da izaberemo ono što želimo raditi a ne ono što bi jednog dana moglo osigurati ili olakšati egzistenciju. Odluka je na nama i pokazalo se kao najboljipotez sa njihove strane.

Studiranje u drugom gradu, dalje od obiteljskog gnijezda, je važan trenutak i poželjan za svakog tko ima priliku tako nešto učiniti iz razloga što si prepušten sam sebi i počinješ uviđati koje su tvoje granice, mogućnosti, potencijali. U Udinama smo uhodani sa papirologijom poučeni iskustvom mojih 6 godina, poznajemo grad, znamo što se sve treba napraviti da se postignu najbolji mogući uvjeti. Studentski dom, stipendija, đeparac, mogućnost putovanja i upoznavanja svijeta (Erazmus) joj neće faliti a na njoj ostaje samo da istražuje, trenira život i vidi kako je to kad se sam moraš pobrinuti za sve što ti je bitno i što ti treba.

Već vidim da će uživati u samostalnom životu i brojnim mogućnostima koje on nudi i izjavljujem da sam ja jedan ponosni brat.


Suzana uživaj u ovoj prilici koja ti se nudi i znaj da te doma uvijek čekamo raširenih ruku.



Post info
11.07.2010. (19:24)
47 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>