neverinov blogneverinov blog

Kad već nisam mogao na Riječki karneval...



Image and video hosting by TinyPic


Kako me šole pustio iz autobusa tako sam se ja odmah latio fotoaparata - zgrada nsb-a blizu koje živi Lea.



Image and video hosting by TinyPic



U Zagrebu pada snijeg a tog jutra sam se prošetao na rivi okupanoj suncem. Kontrast ne može biti veći.


Image and video hosting by TinyPic


Iz Leine kuhinje..


Image and video hosting by TinyPic


Dali bi moj otisak mogao biti potpis ove slike?



Image and video hosting by TinyPic


Autobiografska..


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Ne mogu se sjetiti kako se zove ova ulica ali malo dalje je turska ambasada i ako skreneš desnom završiš na Cvijetnom trgu.


Image and video hosting by TinyPic

Andrej i Lea zaljubljeni par kad se bude vjenčali dobit će na dar.. kako ide dalje?


Image and video hosting by TinyPic

Malo mi je bedasto što ne znam ništa reći o ovim zgradama ali to prepuštam blogeru Zagrebancije


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Mala ali bučna maškarana grupa.


Image and video hosting by TinyPic

Tjeranje zloduha sa Cvijetnog.


Image and video hosting by TinyPic

Kortil Muzeja Grada Zagreba.


Image and video hosting by TinyPic

Maketa Gornjeg grada. Netko od nas je mogao odglumiti Godzillu ali smo prelijeni za takve izvedbe.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Sveci portala Katedrale. Može ih se prepoznati po njihovim atributima. Najbolje se vidi Sv.Andrija sa poznatim križem.



Image and video hosting by TinyPic


Biskup Aleksandar Alagović
Mihael Stroy
Zagreb, 1840. god.
ulje na platnu


Image and video hosting by TinyPic


Detalj koji me privukao, po zadnjem kriku svakog repera koji drži do sebe.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Vodorige.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Neizostavna novovijeka lončarija.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Još jedna maketa, dođe mi da izvadim autiće iz naftalina i igram se tu.


Image and video hosting by TinyPic

Učiteljica. Izložba je naslovljena "Živi likovi" tako da možete čuti svakog od lika sa svojom pričom počevši od Bele IV. i njegove kraljice, viteza, vještice, austrougarskog žbira,...


Image and video hosting by TinyPic

Pripadnik ilirskog pokreta priča o potrsnim događajima iz 1845.


Image and video hosting by TinyPic

Dučan iz 19 st.


Image and video hosting by TinyPic

Nekadašnji pripadnik snaga represije sa gromobranom na glavi.


Image and video hosting by TinyPic

Toliko lijepa koliko nepraktična.


Image and video hosting by TinyPic

Reklama za Penkalu.


Image and video hosting by TinyPic

Kakav youtube za vidjeti trailere, ovako su izgledale najave filmova.


Image and video hosting by TinyPic

Ovaj gramofon me podsjetio na bratića koji ih je skupljao i pjevao Ivu Robića sa 12 godina.


Image and video hosting by TinyPic

Propaganda iz vremena NDH...


Image and video hosting by TinyPic

... mada su poruke štetne, način na koji su prenjete mi je fascinantan. Boja, dve tri zvučne riječi...


Oglas za pripadnicima "komunističkih terorista" koji su digli u zrak nekakvu zgradu.



Image and video hosting by TinyPic


Jeftina propaganda. Bog ne dopušta đavlu simboliziranom srpom i čekićem da uznemirava poštenog i radišnog hrvatskog seljaka koji ore.


Image and video hosting by TinyPic

Uvijek aktualna poruka pogotovo za razne poduzetnike koji su stvorili svoju sreću iz ničega.



Image and video hosting by TinyPic

Riječi sa kojima se slažem.


Image and video hosting by TinyPic

Djelatnici TEŽ-a u trećoj smjeni kako kažu.


Image and video hosting by TinyPic


Zaista volim ove stare reklame. Toliko su mi dekadentne i njihov cilj je tako očit a opet su mi umjetnička djela.


Image and video hosting by TinyPic


Kako je izgledao odlučno ovdje...



Image and video hosting by TinyPic

Uvijek dobrodošao gost kod nas.


Image and video hosting by TinyPic

Slušanje glasa srca i razuma istodobno donosi do opće rasprodaje kako nam to pokazuje 20 godišnja praksa.


Image and video hosting by TinyPic

Trik-kamera za snimanje crtanog filma. Zagreb-film , 1956, god


Image and video hosting by TinyPic

Ovaj lik ne treba predstavljanje.



Image and video hosting by TinyPic

Zakon mi je poster ovog slikopisa pa sam si ga kupio kao i...



Image and video hosting by TinyPic


... bedž



Image and video hosting by TinyPic

Samobor. Pošto nisam mogao sudjelovati Riječkom karnevalu kompenzirao sam sa fašnikom.


Image and video hosting by TinyPic

Trg Kralja Tomislava gdje su na moju sreću svirali Gustafi. Samobor me oduševio po pitanju birceva. Bili smo u jednom u stamenoj zgradi u kojem se u kasne sate ne smije puštat glazba tako da sam imao osjećaj da je vječni fajrunt iako je bilo masu ljudi.


Image and video hosting by TinyPic

Zagrijavanje u Havani.



Image and video hosting by TinyPic


Simpatičan fenjer podsjeća na Spužvu Boba.



Image and video hosting by TinyPic


Napokon Gustafi nabijaju štimung.


Image and video hosting by TinyPic


A onda cuga u Taxi baru gdje sam odmah skliznuo i odletio sa stepenica i dok su se svi smijali ja sam ponavljao da je "svepod kontrolom".


Image and video hosting by TinyPic

Simpatični detalji u potoku.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Tek sam te večeri doživio prosvjetljenje i shvatio da je Mala Čiči od Zadruge!


Nažalost nisam uzeo fotoaparat za Depeche Mode ali vidim da su drugi blogeri već pisali o tome. Ja samo mogu dodati da je bilo fenomenalno biti dio te pozitivne vibre.





Post info
21.02.2010. (15:44)
47 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>