neverinov blogneverinov blog

Puknut ću ko kokica

Već godinama osječam stanovito forsiranje nad mojim umom no nekako mi se čini da je i to došlo do plafona. Pokušaj da demontiraju moj um na isti način kao kada sa krampom koristim polugu kako bi izbacio tvrdoglavu stijenu vanka. Ne ide i ne ide i dobro da ne ide, nadam se da isto tako neće iči i sa mojim umom.

Naime puna mi je kapa vlastitog okruženja. Puna mi je kapa onog što pompozno zovemo republikom i državom a nekako joj bolje paše "vladavina prosječnih", pošto imam osječaj da se sprdaju sa mnom totalno nesposobni ljudi a pritom i idioti astronomskih razmjera. I to me vrijeđa. Jerbo kradu me kao što kradu i vas ali onda nas pritom još i tako loše lažu. Tako bez stila, bez safta, šuga jebote. Tako da smo već, eto sad će 18 godina, na tom položaju da jedemo paštu in bianco. Mislim da je Cesare Pavese u vrijeme fašizma u Italiji rekao da voli talijane ali ne voli Italiju i pritom je mislio na "imperij" koji je Mussolini počeo da diže i da ruši.
Tako i ja, ne volim ovu državu, zapravo je prezirem i muka mi je već gledati direktno ili indirektno te jadne odvratne debelokožne (debelokožne jer im koža mora funkcionirat kao nepropustiv materijal da se ne bi nedaj bože desio preobrat i da vide kakva je ogromna razvalina između nas i njih) sive face bez života u sebi. Ne podnosim više takvo stanje stvari. Jebote jeste li svjesni da iste persone defiliraju više od polovice mog života. Zar je to postao biološki problem? Moramo li čekati da svatko od njih pomre u mirnom snu kako bi ih se napokon rješili iz naše svakidašnjice? Pa daj zar mora baš tako?
Jebe mi se za sve što je bilo prije. Tko je bio ustaša a tko partizan, tko je bio domobran a tko je bio gromobran. Jebe mi se i za stolječe VII i za kralja Tomislava koji nije bio ništa više doli naš prvi priznati veliki feudalac. Najobičniji vlastelin. Pa k vragu sama riječ "kralj" dolazi od imena Karla Velikog isto predragog mi feudalca. Šta seljake briga dal nas izrabljuju naši ili njihovi? Valjda im je puna kapa uopče što ih bilo tko izrabljuje zar ne?

Ah da i puna mi je kapa velikih nam banova i aristokracije koja se htjela ko fol boriti za nekakvu neovisnost. Ma daaaaj. Da smo se tada otcjepili nepravde bi završile? Ne bi nas jebao austrijanac nego bi nas prcao neki naš.

Isto tako i za Jelačić bana. Dobio je trg, dobio je kip ali radi čega? Godine gospodnje 1848 je zaustavio Mađare koji su htjeli neovisnost od Austrije. Znači dičimo se što smo u tuđe ime zaustavili "događanje naroda".

Jedini kojeg priznajem je Matija Gubec

Da nema njega, izrigao bi se na sve te naše kuplermajstore, one antičke i ove novovjekovne.

I puna mi je kapa hvalisanja naših vojski koje su službovale pod svima osim za nas. Dosta mi je ove umne kontrole, praznih sjajnih parola i veličanja nečeg što nije nimalo bilo tako sjajno.
Naši su se vojnici iskazali u Napoleonskim ratovima u Rusiji. Joj ma sjajno, busam se u srce.
Od stolječa sedmog smo služili strancima samo kao plačenici i još da se time ponosim??!!
Malo morgen ljudi moji, to od mene nečete dobiti. Moram ja sačuvat vlastitu prisebnost od vas koji se kurčite sramotom.
Zadača jedne države nije da se glorificira kroz jednu Partiju koja ima funkciju vječne babice koja je izrodila ovu Lijepu Našu. Funkcija države je da nam osiguran što bolji život i to svim političkim životinjama u njoj, pošto smo svi ravnopravni građani. Samo zato služi ta domovnica.
Zahtjevam od ove države da mi omoguči odlične uvjete sa kojima se mogu dokazati. Ne želim biti neka vucibatina koja češe jaja i misli si da je država govno. Želim i ja pridonjeti sveukupnom razvoju sa svojim obolom. Ali to mi neće biti dopušteno jer je ovo država nekompetentnih podobnih, gramzivih i što je najgore još i glupih. Osim što je to opasno to predstavlja i uvredu mom mentalnom sklopu. Takvi kreteni ili ne bi smijeli postojat ili bi trebali biti na dnu hranidbenog lanca, hm recimo u zatvoru. Dosta mi je kočenja mog razvoja radi retardiranih političara koji su si umislili da su nedodirljivi.

Uvjerili smo se da nemaju obraz i da nemaju dušu i da ih čisto bolikurac što mislimo i što želimo. Dali smo im i previše godina da nam to pokažu. Ne želim takve ljude da vladaju nad menom. Radije neka stave u sabor kompjutere. Oni su analitični, vođeni logikom, nemaju smisla za humor, nisu gramzivi i ne treba im odmora, brzi su.

Političari su pohlepni, neozbiljni, apatični, egoisti, glupi, zločesti, štetni za čovijeka, floru i faunu, ljenčine, nemaju kreativnosti. I zar da nas takve stoka vodi "dalje"?

Kazat ćete mi da od svega radim snop. Pa naravno da radim. Čast iznimkama koji se ponašaju drugačije ali ako nisu dio rješenja onda su dio problema. Naravno da ih ima. Možemo na prstima ruke izbrojiti normalne ljude među "predstavnicima" naroda ali zar opet da moji i vaš život, moje i vaše nade ovise o tome da će šačica ljudi promjenit stvari na bolje i imati prevlast nad gnjilim kupom jabuka?? Ja si takvo što ne mogu više zamislit. Tko to može, svaka mu čast na imaginaciji.

Građani. Ovo mijesto može postati bolji prostor za život samo ako more ljudi kaže u jedan glas da mu je pun kurac.

Danas sam pričao sa radnicima na poslu. Svi oni misle kao ja ali nitko ne vjeruje ergo ostaje se doma jer sutra ionako će izač na prosvjede mizerni broj ljudi. Naravno da će nas biti malo ako svi misle tako. Ali jebemu izađi, šta imaš više za izgubiti? Sve je rasprodano, ne postoji više ništa što možemo nazvati "svojim".

Dosta mi je ove pljačke na suncu. Svi vi koji nećete sutra izaći na ulice znajte da vas prezirem unaprijed. I ne želim čuti ni zuc kada vam budu skinuli minimalac ili plaču ili plačenu marendu jer eto teška su vremena, nastupila je kriza.

Ne vjerujte demagozima i dajte pokažite da niste najobičnije stado za klanje i šišanje. Dosta mi je laži, dosta mi je čekanja. Imamo predivnu zemlju i blagostanje možemo dobiti mnogo prije nego nam ova govna obečavaju unedogled. Pomiču samo datume unaprijed a bjeda se nastavlja. I s toga ako imate malo srca i mozga ili ako bar same sebe lažete da imate i jedno i drugo onda iziđite jer oni se boje broja kao i svaki autokrati. Ima ih jako malo a nas ima tisuće. Računica je u biti jako jednostavna.

Ako ne dođu penziči nadam se da će im "zna se" koje govno pobrati svu imovinu. Ma niti za kruh da vam ostave.

Studenti ako ne dođete nadam se da ćete jesti cijeli život gumene lignje iz Patagonije.

Poslodavci vi ostanite doma jer vas uglavnom asociram sa bagrom na tronu.

Zaposlenici, državni i privatni ako ne dođete moli ću se da popušite radna mjesta tako da ne možete plačati visoke vam kredite. I da vam banke uzmu djedovinu.

Inteligencijo dođi i ti jer se poigravaju sa tobom ko sa balunom a prjeti nam potonuče.

Besposličari dođite i vi jer vam ovisi visina socjale koju primate.

Srednjoškolci (vi ste i najviše pokazali dosad), osnovnoškolci, bebe, šmokljani dođite i vi jer vam ovisi budučnost o tome. Starci će vam biti presiromašna bagra koja se neće moč izvuč iz sirotinje. Ergo vi ćete biti sirotinja. Kako ču ja da planiram da imam dijete koje neću moč nahraniti pobogu??

Tko ne shvača nek ostane doma i nek si češe guzicu ali kasnije da mi niste kukali, pogotovo ne u javnosti jerbo ću vam napraviti scenu pred svima. Nadam se da nećete to iskoristiti kako bi se pojavili na Red Carpetu hvala meni.


Da vas jebo!


Bilježim se sa štovanjem i prezirom






Post info
04.12.2008. (16:54)
17 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>