neverinov blogneverinov blog

Trzaj

Hvata me inspiracija, i unatoč onima koji me procjenjuju po gramatičkim greškama napisat ću ovaj post kako znam i umijem: a to je jednim dahom.

Naime razmišljam o trzaju i što bi to moglo biti. Meni se taj trzaj događa kada poželim zabit gol u stolnom nogometu. Največi gušt mi je kada mi krene trzaj iz obrane. Taj isti nagon me hvatao i sa bivšom kad bi ju htio poljubiti, zarivši joj prste u kosu tako da ju imam svu za sebe i kako ne bi mogla pobječi.. Baš kreneš onako lavlji prema pljenu.

To je taj fenomen izazvan željom da se to "nešto" dogodi odmah i ovdje. Bez obzira na sve.
Ta žudnja da se zbije nešto naprasno dobro jednim potezom. Jeste li ikad osjetili takvo što?
Što bi to moglo biti? Jeli to sjevnula neka ideja u mojoj glavi spojena odmah užarenom linijom sa nagonima, sa iskonom? I znam točno da mi se to događa i samo razmišljajuči o nekoj osobi ili događaju. Nakon što te uhvati ono nešto preteško i za opisat, odletiš u nekakve paralelne svemire izazvane ovaj put čežnjom.
Sa tim trzajem bi mogao i da polomim jednom gestom nekog tko mi prijeti, samo što znam da on iziskuje sav napor ovog svijeta i poslje nisam dobar ni da se obranim od onih što dolaze.
Krenuo sam idejom da napišem nastavak o postu posvečen religiji kad ono pišem nešto sasvim drugo. Zašto pišem kako me voda nosi, ne razumijem. Jel to spontanost. Trzaj može uhvaiti i tijekom pjesme (neki rif) ili kad vidim neku sliku koja me pogodi, kada na vlast stigne netko tko ne smio ni pod razno. Tijekom vremenskih prilika, kada zapuše bura a mi smo na jedrilici.


Hvala tom trzaju osječam se živim i s toga je dobrodoša


Možda je i ovaj post plod trzaja...


Post info
24.11.2008. (18:02)
40 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>