neverinov blogneverinov blog

Uno, nessuno e centomilla

Ima trenutaka poput ovoga kada me uhvati bijes, onaj čisti barbarski bijes, onaj kojim si zamišljamo da je skršio zube legijama na Rajni i Dunavu. Nešto što želi pretvoriti u pepeo sadašnji poredak kako bi moglo iz tog istog pepela nastati nešto novo i sviježe nalik lahoru kojim moreš napunit pluča. Strgan između želje da udrim što jače mogu kako se povijest ne bi opet ponovila i razumom koji želi čekati da se hijene zasite pljena kako bi mrvice ostale i onom koji je taj pljen doista uhvatio a netko drugi pokupio slavu. Bojim se ponekad vlastite sile, jer bi se htio ponašat kao oni koje prezirem jer se koriste golom silom.

Upotpunjujem ovaj bijeli prostor crnom tintom slijepe mržnje koja izlazi iz tamnog podzemlja prikrivenog slojem razuma kojem sam dao ulogu brane. No, naivno je očekivati mehanizam koji savršeno funkcionira. I najkontroliraniji tok rijeke može nas katkad iznenaditi ako su kiše bile obilne, i kada nastupi poplava nastaje rasulo, sveopći kaos, nek se spašava tko može. Ovaj blog zaista djeluje kao vreča pjeska po kojoj lupati do iznemoglosti. Impuls bestijalni da uhvatim sudbinu za grkljan zubima i otkinem joj dio za koji osiječam da mi pripada.

Ni više ni manje.

I još nek mi netko kaže da sam ja dobronamjerna osoba, drag po defaultu... u meni čuči i gad, bezbožnik, fanatik, ma šejtan osobno.
I svakog danas se svim silama trudim da ne okliznem u mračnu stranu, zlo je tako zamamno ponekad. Ponekad je ljigavi lopov koji želi svoje naume ostvariti preko tebe a ponekad zgodna žena koja blještavom vanjštinom želi sakriti ispraznost svojih postupaka.

Svaki dan je borba protiv samog sebe kao što sunce svakog dana pobjeđuje tamu i sjajem svojih prvih zraka obznanjuje svima pobijedu.

Dobro je to što imam tu malu iluziju u koju vjerujem,.. zovemo ju nada. Nisam još uvidio blistavo dno ponora no ta iluzija djeluje spasonosno. Neda mi da zaklopim oči i predam se u dubine. Gladan sam svijetlosti, cijelim svojim bićem želim odgurnuti kaljužu od sebe i krenuti putem visina.

Jedan, nijedan i stotisuća


znani i neznani: protumačite ovo kako vam je drago.., imajući na umu da ja nisam samo dobar.. ja nisam samo zao


ipak je ovo blog o neverama i suncu
Post info
25.10.2008. (00:09)
3 komentara
komentiraj
ispis
permalink
Komentari

<< Arhiva >>