Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari Da/Ne

design by: N-dizajn

Opis bloga

ovo je jedan totalno zakon blog na kojem će bit puno slika...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


EO MOJ MSN AK KOG ZANIMA:-tonka_vk_punk@hotmail.com


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



eo moj stari blog:punk_girl

utorak, 08.07.2008.

eeeeeeeeeej

e ljudi...kak ide život...eo ja npravila novi blog onaj stari mi je više dosadio kad mi jbt više niko ne koma...šmrc,šmrc...al doro ne ljutim se...ubiti eo nedaju mi se pisat ona sranja za početak pa ču odma krenit na ono glavno...
ovak: imala vam ja dečka ija prekinila s njim..(al ima puno dobrih razloga)no sad mi sve seru zato što i kad smo bili u vezi sve je zano preuveličavat tj. sve bi izokrenuo...i sad šta ja znam šta je on drugima ispričo zašt smo mii prekinili...sad će mi oni 100% zajebavat...al...zante šta meni se živo jebeeee...jer boli me kurac šta drugi misle o meni...no dobro to je sve za sad zato što bi malo uredila blog pa ajd sad ga onda idem uređivat...ajd bye i please komajte a ja ću vam vaše komove pokušat sve vratit....



| komentari (0) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.