prawila blogicha
1. ako si već ušla ostavi komich.
2. u komovima ne odbrojavaj i ne šalji lance (ne)sreće.
3. ostavljaj lijepe komiche ne s prijetnjama.
**********************
prawila naručivanja
1. naručiti možeš samo banner,awatar i dizajn.
2. moraš detaljno opisati..
3.naručivanje dizajna:
KOLIKO BOXEVA???
BOJA POZADINE:
BOJA BOXEVA:
ČIJE SLIKE?
(možete mi dati linkove)
što da piše na dizajnu..

4.naručivanje awatara:
Boja pozadine
text
slike

5. naručivanje bannera:
slika
text
i adresa tvog bloga..

6. na svom blogu možeš objaviti moje sadržaje ako napišeš MADE BY: blogich jedne male.
ako to ne napraviš, prijavljujem administratoru.

7. pridržavaj se prawila.

  svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


k0m€nTaR! y€$/n0

design by: Blogich jedne male

Naručeni awatari

Image and video hosting by TinyPic

petak, 22.05.2009.

Što je danas lijep i sunčan dan

Ewo sapočela ja post stihom iz one pjesme.
Bila frendica kod mene i zaljevale smo se s vodom.
Tako sam je zalila.A onda je ona mene.
A onda me je tata sa šlaufom..
Bila sam tako mokra.
Baš suppach.
Dobila sam 5 iz hrvatskog.
A owaj smješko je za one kojima dan nije bio super.belj a onima kojima je dan bio odličan:thumbup
Danas je jedan klinac što ide sa mnom i najfrendicom u razred dao nam nadimak "Lizalice" jer svaki dan pojedemo lizu - dvije.A znate onu:Ono si što jedeš.Evo i sad ližem lizalicu. fino
Njam..
Danas kad sam išla bacit papir (užasan text je na njemu) lupila sam glavom u prozor (jakoo sam visoka,najvišlja u razredu,i od cura ali i dečkiju) i još sam se jednom lupila u glavu.
Meni je ovo najzanimljiviji post na ovom blogichu.



| komichi (14) | printaj | # |

<< Arhiva >>