< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (10)
Rujan 2008 (20)
Kolovoz 2008 (31)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Broj posjetioca... nut


free hit counter

hit counter


Nešto o meni...
nut


Moje ime: Ivana
Moje prezime: Lijović
Imam: 16 i pol godina
Datum rođenja: 08.02.1992.
Horoskopski znak: vodenjak
Živim u: Špišić Bukovici
Idem u: sad ću 3. razred ekonomske
Izlazim u: Time
Volim: svoje frendice i frendove...izlaske...NET...icq...
svoje pse Čipija i Čokija i zeca Bjelicu...životinje...mobitele...
pizzu...palačinke...školske odmore...iskrenost...subotu.....naughty...Hrvatsku hrvatska ...
Ne volim: kazne...izdaju...laži...laze kad mi je muka...upalu mišića zijev ...da se netko ne pojavi u gradu...ČEKANJE...dvoličnost...
prevaru...ponedjeljak...učenje...
KAD ME NETKO KRIVI ZA NEŠTO ŠTO NISAM NAPRAVILA......
Hoby: sviranje...rolanje...odmaranje.....
učenje rofl ......
Moje frendice: Vlatka, Maja, Antonela, Dea, Tabita, Marina, Ivana...ima ih...sretan
Moji frendovi: Kiki, Launek, Lovro, Fosa, Gogo...ima i njih...sretan
Ljubav: slobodna naughty
Broj mobitela: samo na upit....
Moj e-mail:chiqitaaa@net.hr
Moj icq: 441218111


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moje naj...

- film: Titanic, Ona je sve to, Coyote Ugly...
- serija: Rat u kući, Strasti...
- pjesma: My Heart will go on, Rise Up, Played a live, Sandstorm...
- glumac: Keanu Reeves, Leonardo Di Caprio...
- glumica: Caterine Zeta - Jones, Angelina Julie...
- pjevač: Luka Nižetić
- pjevačica: ima ih...
- knjiga: Harry Potter
- životinja: pas, dupin, majmun...
- boja: bijela, roza, plava, zlatna, srebrna...
- hrana: pizza, mexican tortille...
- piće: cocta, gusti sokovi, cedevita...
sve paše kad si žedan smijeh
- voće: kupine, ananas...
- frendica: Vlatka, Antonela, Maja, Tabita
- frend: trenutno nemam...
- mjesto za izlazak: Time
- uzrečica: "Živi svaki dan kao da je posljednji..."

Svakaj po malo...:D

Vrijeme uz zabavu brzo prođe... smijeh


Custom Myspace Clock


LINKOVI...

MOJ DRUGI BLOG

KIKI

MARINA

GOGO

FOS I MATA

MATEJ

SUHOPOLJCI

MATA i NJEGOVA DRAGA

TABITA





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

That´s me...

naughtyFree Image Hosting at www.ImageShack.us



Moja draga Vlatkica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Taby s dugom kosom hihi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i moja preslatka sestrična Petra...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kiki...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I Lovro s dugom kosom... naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nela i Marina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moj maji Čipi... kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Matej Launek...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moj zeko Bjelica i Čipi naravno... nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nova Godina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Bubi i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nel@, Dejchy i Taby...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i kuma moja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i Marina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i Vlatka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i mali Tonček... zujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Matej i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kiki i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Spremna za van...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Visibaba moja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Tonka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Sandra i Nataša...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Valentina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Koncert od Luke...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I opet moj Čipika... cerek smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Laku noć Fos....zzz.... smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dvije ludache... ludsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Egri...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nikolina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Na školskom hodniku...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Gogo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Auuu koji frajeri... naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dvije budale...il da govorim u jednini? oooke he smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i Taby...iz priloženog... naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Majena Ella... kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I opet Tabita hehe leeetiiiii... wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I opet Čipi... yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I za kraj...moj Čoki... mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Fuck off...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gdje izlazite?
Time
Campari
Paradiso
Music Club
  
pollcode.com free polls



IIrresistible
VVirile
AAmbitious
NNaughty
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Ocjeni moj blog...
5
4
3
2
1
  
pollcode.com free polls



SKOČI NA:

*UrEdI iLi NaPrAvI sVoJ bLoG*

*YOUTUBE*

petak, 31.10.2008.

Sretna noć vještica...buhahahahaha...

Hej ljudi..........pa sretan vam Hallowen hehe burninmad.....danas je moja noć hihihi naughtynaughty.......možda idem u Time, još neznam........moram pitat mamiku......da me bar pustiiiiii....šmrc........a mora, dobila sam 3 petice danas, ahaaaa naughtynut......hehe.......

A sad....nešto o tom danu...

Stari Kelti su 1 novembra slavili kao početak nove godine, a proslava je bila posvećena bogu Sunca, ali i gospodaru smrti (Samhainu). Vjerovali su da za punog mjeseca, a najčešće noć prije dana mrtvih, mrtvi napuštaju svoje grobove, te nakratko opet dolaze na Zemlju i posjećuju svoje domove, zbog toga su se živi, prestrašeni mogućnošću sustreta s mrtvima, prekrivali zastrašujućim maskama i stvarali veliku buku. Dolaskom Rimljana, noć mrtvih dobiva stalni datum, a te noći prema starom rimskom vjerovanju, crni bog lova Samain preuzima vlast nad svijetom, ubija srndaća (boga Sunca), a božicu vegetacije odvodi u podzemlje, gdje ona do proljeća bdije nad mirujućim sjemenkama, usnulim životinjana i dušama mrtvih. U toj noći su se simbolično gasile sve vatre u ognjištima, vjerovalo se da mrtvi posljednji put dolaze na ovaj svijet, pa su jedni na pragovima svojih kuća ostavljali hranu, a drugi su postavljali izdubljene repe, cikle ili krompir s upaljenom svijećom, kako bi griješne duše uplašili, a dobre pronašle put kući. Bundeva je tek u 16 stoljeću postala popularna za dubljenje najprije u Americi, a zatim i u ostatku svijeta.

LEGENDA O JACK-O LANTERNU

Običaj dubljenja bundevi zasniva se na irskoj legendi o kovaču Jacku, poznatom po njegovoj domišljatosti ali i škrtosti. Jedna od priča govori kako je prevario vraga tako što je vragu ponudio dušu u zamjenu za piće i nakon što se vrag pretvorio u novčić kako bi platio piće, Jack ga je brzo stavio u džep u kojem je bio križ, zbog kojeg se vrag više nije mogao vratiti u svoj oblik. Tek nakon što je Jacku obećao da neće tražiti njegovu dušu još deset godina, Jack ga je izvadio iz džepa. Nakon deset godina opet je prevario vraga tako što ga je zamolio da mu vrag doda jabuku sa stabla, ali je na kori stabla brzo nacrtao križ, tako da ga vrag ponovno nije mogao dohvatiti. Kada je Jack umro, nije bio primljen zbog svog griješnog života u Raj, a na vratima Pakla dočekao ga je vrag i poslao natrag u mrak, a da ga se rješi dao mu je žeravicu ugljena. Jack je u džepu imao repu, koju je izdubio, stavio u nju žeravicu i otada Jack, koji nikada nije pronašao put kući luta mrakom noseći izdubljenu repu u ruci. Tako je Jack O'Lantern (Jack Fenjer) postao simbol duše koja je prokleta i koja luta između svjetova.

Nešto strašno..........smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Brrr......mad.......


Porodica navikla da zivi sa duhovima


'Navikli smo na njih, a i ne čine se opasnima. Protestiraju jedino kada preuređujemo kuću', ispričala je kako je to živjeti s dva uglavnom nevidljiva cimera Becky Eckle.


Za obitelj Eckle iz Sistersvillea (Zapadna Virginia, SAD) život s dva duha u kući sasvim je normalna pojava.

Becky, Tom te njihovo dvoje djece Samantha i Kris s njima se druže otprilike šest godina, piše Tyler Star News.

Obitelj Eckle u novi je dom uselila 2000. godine, no paranormalne pojave nije primjećivala sve dok nije krenula u obnovu kuće koja je sagrađena potkraj 19. stoljeća.

Čini se, uređivanje interijera je izazvalo duše dječaka i odrasle muške osobe da ukažu novim stanarima da i oni tamo žive.

"Identitet jednog duha prva je otkrila Samantha koja je tada imala tri godine. Ispričala nam je kako često viđa crvenokosoga dječaka u zelenoj majici kako se igra po kući."

Samantha je nešto kasnije nehotice otkrila i drugu osobu iako je mobitelom slikala bijeli zid. Obris tog muškarca pojavio se na zaslonu.

"Mnogo me ljudi pita zašto još uvijek živimo u toj kući, kako to da nismo pobjegli. No, navikli smo na njih. Uostalom, ne čine se opasnima. To je i njihov dom, očito su prvi bili tu", izjavila je za taj list Becky, koja je priznala da se ipak ponekad preplaši:

"Ma, nekada se znam uplašiti kada ugledam sjenu da prolazi pored mene. Također, netko me zna dodirnuti kada se tuširam. No, to je sve", dodala je te za kraj istaknula:

"Izgleda da jedino ne vole kada se kuća pretjerano preuređuje. Jednom prilikom smo nešto radili kada su odjedanput popadale sve slike sa zidova."


Duhovi ?? brrrr........evo vam dokaz da...oni...postoje.......



roflrofl
hehe....jel vidite sada ha? jel vidite ??? hehehe........jesam vas......ajde uživajte mi i izrezbarite koju bundevu i za mene.....a ja ću vam mahat s mjeseca na metli....hehe buhahaha....brrr.....vještičji pozdrav....svima...do slušanja....dead


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (1) | print | # |

četvrtak, 30.10.2008.

Sljedeće informacije su od neprocjenjive vrijednosti...uživajte!

Image Hosted by ImageShack.us


1. Odbacite sve nevažne brojeve, uključujući godine, težinu i visinu.
Ostavite doktorima da brinu o tome. Za to ih plaćamo.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


2. Zadržite samo vesele prijatelje. Mrzovoljni vas samo vuku dolje.
(imajte ovo na umu ako ste vi jedan od mrzovoljnih).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


3. Nastavite učiti:
Naučite više o kompjuterima, zanatima, vrtlarstvu, bilo čemu. Nikad ne držite
mozak nezaposlen.
"Nezaposlen um je đavolja radionica."
A ime đavola je Alzheimerova bolest!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


4. Uživajte u jednostavnim stvarima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


5. Smijte se često, dugo i glasno. Smijte se dok ne ostanete bez daha.
I ako imate prijatelja koji vas nasmijava, provodite mnogo, mnogo vremena sa NjIM/NjOM.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


7. Okružite se stvarima koje volite:
Bilo da je to obitelj, ljubimci, uspomene, muzika, biljke, hobi, bilo što.
Vaša kuća je je vaše utočište.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


8. Njegujte svoje zdravlje:
Ako je dobro, sačuvajte ga.
Ako je nestabilno, poboljšajte ga. Ako je izvan onoga što možete poboljšati,
potražite pomoć.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


9. Ne idite na putovanja krivice.
Idite do trgovačkog centra, do sljedećeg grada, u stranu zemlju, ali NE tamo gdje je krivica.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


10. Kažite ljudima koje volite da ih volite, u svakoj prilici.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



JEL TAK ?! thumbup



| komentari (1) | print | # |

nedjelja, 26.10.2008.

Kooooja atmosferaaaaaa...hehe...weee...

Yo ljudi......šta ima......evo mi pisali u petak gospodarstvo valjd će bit pozitivno he....čovječe učila sam 6 saaaati bez prestanka to mi se još nikad nije desilo heee.....bila sam tolko skoncentrirana da neznam.....tko zna šta se to samnom događa (?!) hehe......pa to super......pa sam išla mateju kupit poklon, matej jel dobar mišić?? hehehe......a tek čestitka auuuu.....evo jjučer bila subota......bilo vani baš suuuuuper.......onaj dim novi što su uveli.....laseri, svjetla........mmm.....nisu mogli bolje napravit........je da se svi gušili od dima al neka treba to malo he belj.......i tako bilo oooooodlično......prvo dođemo ja i komar na stanicu ono tam marina he....pozz wave....da ne kaže da ju ne pozdravljam.....i tako nataša i ove cure.......i tako zabavljali se mi SVUGDJE he.......a u timeu bilo dost ljudi.......od naših da se sjetim......ja hihi......antonela........ivana komar......nataša.....marina......marija.......jelena jedna pozz njoj mah....hehe........zatim slađo.....lovro.....zoky.....bačar.....naravno matej koji je slavio ročkas he cool....kasnije kiki došo.....i tak....bilo nas dost.....bila luuuuuuuda muzika nut.........iako se mnogima ovim klipanima nije svidjela......he......al oke svako ima svoj ukus fino......hihi......a o ukusima se ne raspravlja........auuuu a tek kolko je slikanja bilo.......a na maju se malo ljutim jel nije došla u grad a smjela je.....šmrc cry......i tako kasnije bili na cajkama.......da.......uff burninmad....he.....pa tam još i tamburice neke počeli puštat brrr......i tako ivana otišla na vlak i ove cure ja ostala sama s dečkima......pa došo neki Laci he pozz njemu wave......i tako.......sve u svemu bilo dobro......pa sam srela ribičku hihi pozz i njoj.......uglavnom pozz svima osim maji hihy wave.......o slađo slađo party........hehe.......šalim se ja malo wink......i tako pa sam išla kod bake....malo došla kasno heh......imala sam ispriku pošto se sat mjenjo hihi.......ajde idem sad da vam nesmetam više........uff moram štrebat poduzetništvo za srijedu pošto nisam pisala jer me pitaaaaa headbangheadbang......pa hrvatski, tehnologiju, gospodarstvo.....itd itd.......ajme kolko imamo zadaće iz njem he........da su ubiješ bang.......al veselim se nečemu.....sutra sam dežurna, weeeee zubo......hehe.........sam se nadam da mi neće natrpat tisuću narudžbi i da neću morat oglasnu neku nosit......he.......evo evo idem he.......ajde čovječi uživajte mi.........odoh ja u krpe.......kissssicaaaa kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (13) | print | # |

petak, 24.10.2008.

Tjedan prijateljstva...

Naučio sam . Najbolja učionica na svijetu pod nogama je starije osobe.

Naučio sam . Kada voliš, to se vidi.

Naučio sam . Ako mi samo jedna osoba kaže 'uljepšao si mi dan' uljepšala mi je dan.

Naučio sam . Usnulo dijete u naručju najmirniji je osjećaj na svijetu.

Naučio sam . Biti dobar mnogo je važnije nego biti u pravu.

Naučio sam . Nikada ne treba odbiti djetetov dar.

Naučio sam . Uvijek mogu moliti za nekoga, ako već nemam snage pomoći mu na drugi način.

Naučio sam . Koliko god život od tebe traži ozbiljnost, svatko treba prijatelja s kojim se može glupirati.

Naučio sam . Ponekad je osobu dovoljno uzeti za ruku i razumjeti je srcem.

Nuačio sam. Život je poput role toaletnog papira. što se više bliži kraju, brže se troši.

Naučio sam . Dobro da nam Bog ne daje sve što tražimo.

Naučio sam . Novac ne kupuje klasu.

Naučio sam . Male svakodnevne stvari čine život tako izvanrednim.

Naučio sam . Ispod svačije tvrde ljušture je netko kome treba poštovanje i ljubav.

Naučio sam . Ignoriranje činjenica ne mijenja ih.

Naučio sam . Kada se planiraš s nekim izjednačavati, samo mu dozvoljavaš da te nastavlja ranjavati.

Naučio sam . Ljubav, ne vrijeme, liječi sve rane.

Naučio sam . Najlakši način da postanem velika osoba je okružiti se drugima pametnijima od mene.

Naučio sam . Svatko koga sretneš zaslužuje da ga pozdraviš s osmijehom.

Naučio sam . Nitko nije savršen, dok se ne zaljubiš u njega.

Naučio sam . Život je grub, ali ja sam jos grublji.

Naučio sam . Mogućnosti nisu nikada izgubljene; netko će iskoristiti one koje si ti propustio.

Naučio sam . Kada u sebi skupljaš ogorčenost, sreća će otići negdje drugdje.

Naučio sam . Svoje riječi treba sačuvati mekima i nježnima, jer ćes ih sutra možda morati pojesti.

Naučio sam . Osmijeh je besplatan način da poboljšaš svoje izglede.

Naučio sam . Kada te novorođeno unuče uhvati ručicom za mali prst, povezali ste se za cijeli život.

Naučio sam . Svatko želi živjeti na vrhu planine, ali sva sreća i rast događa se penjući se na nju.

Naučio sam . Što manje vremena imam, više posla napravim.

Svima vama . Obavezno pročitajte sve do zadnje rečenice.

Ovo je tjedan prijateljstva. Pokaži svojim prijateljima koliko ti je stalo. Pošalji ovo svakome koga smatraš prijateljem, uključujući i osobu koja ti je ovo poslala.


SRETAN TI TJEDAN PRIJATELJSTVA!!!!!!


TI SI MOJ PRIJATELJ I TIME SAM POČAŠĆEN!

A sada ovo pošalji svim svojim prijateljima!!

I OBITELJI.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (0) | print | # |

srijeda, 22.10.2008.

Štraaaaaaajk :D

Buuuuuuu.......evo i mene napokon.....he....kao što vidite ja danas šta?? ŠtRaJkAm HeHeeee.......danas sam kao "bubana", imam kao "temperaturu".....hehe wink......eto danas nejdem u školu.....piše se hrvatski i poduzetništvo.....a ja nemam POJMA O POJMU.......ni jedno pitanje he.......al bit će zato idući tjedan grijanja stolice.....ah headbang......sama sam si kriva.......eto ove subote nisam bila u gradu.......al idem iduće jedva čekam weeeee......matejčić slavi rođendan, a ja i dalje neznam šta da mu kuuuuupim.......help?!?.......a bit će zakon u gradu, idu skoro sviiiiii.....to se traži......prošli tjedan je bila godišnjica smrti od toše proeskog pa su u školi puštali njegove pjesme......bilo baš super taj dan u školi.......pa sam navečer gledala njegov koncert u Rijeci.....joj kud je baš morao otić cry......al dobro ajmo na neke veselije teme......naravno, ovaj tjedan same petice sakupljam smijeh hihi.......dobila sam 5 iz vjeronauka, pa me pitala dioničarstvo i ja misla dobit ću 1 kad ono dobim 5 a učila čak 10 minuta hehe......zatim iz knjigovodstva teorije sam dobila 5.....iz zadataka 4......pa smo pisali tehnologiju i ja i jopa imali sve točno huuuraaa thumbup.....i jučer i prekjučer evo odmaram od "učenja".....naravno visim na kompu i na facebooku.....hehe.......angažirala sam Mateja da mi skine album od Basshuntera hihi.......pa tnx matejko cool.....cool.....pa mi evo došla sekica moja draga.......donjela mi svačega ljepoga hehe.......eeeeeee daaaaaaa.....ovaj tjedan stalno nešt kupujem hehe......renoviram si sobu.....i garderobu......koja rima hehe.....pa sam si tako naručila ormar za sobu baš je onako kuuuuuuul, velik je i mmmmmm.......zatim sam si luster kupila onak cakani......i jučer evo radni stol e preeeeefora je onak u kut ide......hihi......pa sam si posteljinu kupila narančastu.....još moram i tepih......i lampu.....i ormarić......bla bla.....he.......naravno nisam si ja to sve kupila nek moja draga mamčy belj........hvala mametino zujo......nemam ja para za tak šta he......i da i sobu su mi okrečili u boju breskve weeee......toooooo.....yesssss.....eh da i jučer sam si i čizmice kupila onak crne.......i torbu novu crnu školsku......opet na jedno rame hehe......a štaš......evo ivana iličić zvana čupava sad ću pogotovo nosit čizmice....ahaaa......hehee........jadni vi dead.......i da kad sam već tu.......pozzzz cijeeeelom mom razu koji je danas u školi i pišu možd hrvatski i naravno poduzetništvo......nebiii jaaaaa rofl.....hehehe......naravno ako ih pola ne markira rolleyes.......jadni vi meni......bit će petica heh.....a ja ću ljepo morat usmeno odgovarat bang......a kekez me tak ljepo zapamtio da je to strašno......kad moram se ja žalit i svađat s njim joj......lud......e sad veeeeeliki pozz iličićki ak čita ovo pod informatikom.....kao što sam joj rekla nek pročita hehe......evo odma pozz i kikiju koji sjedi s njom i muči ju.......jadna ti ivana uff party......pozzz mi viel viel mog dragog kovača smokin.......evo i tak sam vi uživajte bez mene.....nećete dugo hehehe......sutra se vračaaaaam.....i´ll be back yes.....kak se to već šrajba he.......a ja idem učit gosp možd za petak.......i matematiku za sutra.......i njemački naravno sutra me pita šššmrrrrrrrc cry.......ehh da da ne zaboravim puuunooo puuunooo puuunooo mi pozzzikajte vas dvoje sve kompiće iz razreda, pogotovo vlatku, nelu, maju.....a možeš i nikolinu, marinčeko, tonku......antu hhehe......maaa sveeee.....hehe.......SRETNO NA PODUZETNIŠTVU, trebat će vam nutnut......puknucu........uživajte......bye byeeeee wave........vidimo se sutra zubo........evo vam nešt da se zasladite hehe fino.........pusek......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I ZA KRAJ, MATEJ, SRETAN TI 17. ROĐENDAN sretan.....šta da kažem, sve najbolje ti želim.......puno zdravlja, sreće, petica, cura hehe.....i da manje padaš s motora smijeh........i tako al će netko u subotu party......hihi.........pozzzzzz........samo za tebe pjesme hehe.....rofl



četvrtak, 16.10.2008.

*...Toše Proeski...*

Prošla je točno godina dana od Tošine smrti....već....16. listopada 2008....cry


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Poginuo je Toše Proeski - rečenica je koja se u Srbiji i širom stare Jugoslavije prenosila šapatom i sms porukama u rano jutro tog utorka, 16. listopada 2007.
Kao da je nitko nije mogao izgovoriti, plašeći se istine koju je nosila u sebi. Ljudi nisu vjerovali jedni drugima, pa čak ni radiu ni TV vijestima. U nevjerici su na internetu tražili točnost te tvrdnje, u nadi da ona nije istinita. Nažalost, našli su samo potvrdu. Neke građane koji su tog dana duže spavali, probudili su plač i pjesma devojčica i djevojaka iz dvorišta srednjih škola. Vijest je bila točna...

U utorak, rano ujutro, u 6.25, na autoputu Zagreb-Lipovac, u Hrvatskoj, na ulazu u Novu Gradišku, "folksvagen tuareg" u kojem su bili Toše Proeski, njegova menadžerica Ljiljana Petrović i vozač Georgij Georgijevski, podletio je pod kamion, zaokrenuo se na putu i zabio u zaštitnu ogradu. Toše Proeski bio je na mjestu suvozača i spavao snom anđela. Ostao je na mjestu mrtav.
Vozač Georgij Georgijevski zadobio je potres mozga, a Tošeova menadžerica Ljiljana Petrović, koja je bila na zadnjem sjedištu, lakše je povrijeđena. Uzroci nesreće su "umor vozača, nepoštovanje saobraćajnih propisa i neprilagođena brzina". Tako je glasila vijest koju su tog utorka prenijeli svi domaći i svijetski mediji.

Nije bilo mjesta sumnji. Toše Proeski, biće satkano od pijesme, ljubavi, humanosti, poštenja i ljepote, sa samo 26 godina, tragično je napustio ovaj naš svijet...
Bio je momak anđeoskog glasa i anđeoskog srca. I otišao je kao anđeo, na neko drugo mjesto, da tamo pijeva sve one divne pesme koje su zauvijek ostale ovdje....U ovom našem svijetu....Bez njega....
Toše Proeski rođen je 25. siječnja 1981. godine u Prilepu u Makedoniji, u obitelji koja je bila siromašna, ali je živela lijepo i složno. U kući mame Dominike, oca Nikole, kćerke Dore i malog Todora -Tošeta, uvijek se čuo smijeh i pjesma, koju je obično započinjao Toše. Rođen je u Prilepu, ali je odrastao u Kruševu, mjestu kojem se uvijek vraćao.

Toše Proeski oduvijek je pomagao i darivao. Prve honorare kao pjevač slao je svojoj obitelji u Kruševu, a od prvog velikog novca koji je zaradio kupio je ocu automobil. Drugovima je slao novac za svadbe, pa čak i polaganje vozačkog ispita, održao je veliki broj humanitarnih koncerata za pomoć dijeci bez roditelja i dijeci sa posebnim potrebama. Zbog izuzetnog humanog rada nagrađen je priznanjem "Majka Tereza", a UNICEF ga je 2004. proglasio za ambasadora dobre volje. Snimio je pesmu "This World", koja je postala UNICEF-ova himna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


"Ostavi svjetlo na putu kojim želiš poći,
pomozi mi kad snivam, sretan i nasmijan da mogu ti doći
Podigni ruke, u bijeli hram uspravno kreni
i reci tiho svima da ostat ćeš dijete među anđelima.
A ja?
Neka mi Bog otvori oči,
neka mi nebo pojača sluh
da čujem te i vidim
u svakom snu
A ti?
Neka ti Bog podari krila
neka ti nebo podari spas
da pjevaš, pjevaš svima
da zauvijek čuju tvoj glas
Ova te zemlja voli i čuva uspomene na dane kad si bio tu,
a dragi ljudi nose te ko vječnu ranu.
A ona?
Na jastuku leži. U nebo gleda,
sklapa ruke i suze skriva što nisi s njom dok letiš s anđelima..."


Uzeto sa:
*TOŠE PROESKI*




| komentari (4) | print | # |

nedjelja, 12.10.2008.

Jel me netko tražio ?!?

Allsretansretansretan ljudekiiii.....he......evo da napišem koji post......evo danas je nedjelja, upravo sam došla iz grada........da, tek sad he......evo mi odgodili matku u četvrtak a ja sve znala šmrc :(.....to zato jer sam bila, naravno, kod kristine i vlatke na instrukcijama hehe.......to su bile "instrukcije" za 10.....eheh.......u petak smo imali tvrtku, uff teško je biti voditelj smijeh.......još da me netko i intervijura a-a....hehe.....a jadni ovi koji idu na V.T. kod kekeza mora da je gadno he......dok sam ja vidla kolko oni imaju za učit.....bang......stvarno mi ih je žao rofl........a još im kekez i kartonske pregrade postavio da ne prepisuju mislim pameti lud hehe........bit će krasno ak ovo kekez vidi.......i daaa, u petak sam zgiljala prvi sat sa gospodarstva hhihi.......na sreću!! jer ova me kuja otvorila i da sam bila na satu dobila bi 1 veličine kuće......a još nemam ni napisano sve puknucu.....i da još me nije ni upisala heheheeeeee.......joj.........nisu me prijavili redari a nije bilo skoro pol raza he......i ova me valjd zaboravila upisat kad me otvorila weeeeeee belj......kako kaže nikolina, imam više sreće neg pameti he.......al nije baš tako naravno sretan......i tako.......da, jučer je bila subota.......bilo baš super vani......bilo nas je auuuuuuuu dosta.......red za ulaz se čeko od parkirališta skoro heheh.......fora.......a i dost nas je bilo vani, hm da nabrajam sad......od cura: LOVREKOVIĆ, HORVAT, VRBANAC, SABOLIĆ, MARENIĆ i naravno LIJOVIĆ ahh rolleyes dead.....od dečkiju: VRĐUKA smijeh, POPOVIĆ, FOSIĆ, NIKOLIĆ, LAUNEK, MIKOLIĆ itd itd......smokin.....he.....i tako došla ja doma u 4 tj. kod bake smijeh......zaspala ko top i išla danas u pol 12 na vlak za bukovicu i, naravno, zakasnila headbang.......pa sam išla kod mame u plodine, ljepo si u kafiću naručila cedevitu i sve zajedno ju čekala 2 sata he poludila sam.........al dobro....i daa veeeeeeeeeeeeeeeeeeliki pozdrav mojoj sekici Tabita koja uživa u Gardelandu wave.......šmrc, blago njoj, ja bi taaaaam cry.....zujo.......i tako, evo to je sve ZA DANAS od mene, a sad idem "štrebat" knjigovodstvo i matematiku.......kasnije kod moje Vlatkich..........hihi..........nema danas slika, nema he......maja je jučer slikala ko luda cijelu večer he.......kak joj se sam da nut........i da, registrirala sam se na Facebook hehe.......i za kraj, pozzzz mojoj ekipi........i iličićki koja je štrebala jučer doma hehe.......kiss kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


NNNNNNNJAMIIIIIIIIIII njami

srijeda, 08.10.2008.

Ahh, taj njemački....evo vam prijevod ak trebate od die Knappeit und Bedürfnisse...

NESTAŠICA I POTREBE

Puno ljudi su svakodnevno pogođeni sa gospodarskim problemima. Ti problemi imaju jedan veliki utjecaj na svakodnevni život pojedinca. Uzrok istih problema može se pronaći i zatim težiti da se suzbije. U tom slučaju mora se obračunati. sa osnovnim problemima u gospodarstvu i gospodarenju.

Poznato je da ljudi imaju veliki broj želja. Svakodnevno trebaju hranu, odjeću i stanovanje da bi mogli ostati na životu. Osim toga trebaju npr. steći zvanje, raspolagati znanjem, gledati tv ili posjetiti prijatelje. Takve želje pokazuju da nam nešto nedostaje. Mi osjećamo jedan manjak koji želimo odstraniti. Iste želje spadaju u gospodarske potrebe.

Potrebe se moraju ili žele zadovoljiti. Ljudi mogu zadovoljiti jedan veliki dio svojih potreba sa materijalnim dobrima ili uslužnim djelatnostima. Da bi se materijalna dobra proizvodila ili usluge pružale, treba prvo imati vrstu materijala i vrijeme. Rezerve sirovina su od dana do dana tjesnije, dok broj stanovnika raste. Kod porasta broja stanovnika i istovremenog smanjena rezervi sirovina u budućnosti će nestašica ili ograničenost pokazivati na osnovni problem.

Cilj je obračunati se sa gospodarskim problemima, prepoznati osnovu, što je dovelo do problema. Čovjek treba gospodarski život opisati, objasniti i istražiti. Tako može pokušati odstraniti probleme ili ih suzbiti. Time se želi stvoriti temelj za poboljšanje kvalitete života. Znanost o ekonomiji bavi se pobliže time.



| komentari (6) | print | # |

utorak, 07.10.2008.

Ufff ti testovi....bljuf...

Ejjjj, me again......pa šta ima.....kako ste mi.....evo i mene malo da napišemo koji postek......joj mogu vam reć da je ovaj tjedan grozan....brrrr......počelo je počelo......hrpe testova a tek ispitivanja......ajme...da ti se smuči mad.......al štaš he.......ovaj tjedan tj. prošli sam dobila puuuno puuuno ocjena....dakle imam 4 iz njemačkog.....pa sam dobila 5 iz dioničarstva....dobro to je već staro.....pa sam dobila 5 iz informatike.....pa sam dobila dvije petice iz poduzetništva iz referata hihih....tnx Luka smijeh......zatim sam dobila 5 iz vjeronauka....pa me kuja ups. belj, profesorica Ivanuška otvorila geografiju, NARAVNO, uvijek mene prvu otvori i dobila sam 3,3,3......al oke hehe.......bar nešt.....pa sam se javila njemački....da, JAVILA SAM SE thumbup hehe.......i tam nešt mrljala, brljala i dobila 4,5.....po meni super......i tako držim se ja......cool.....i da, jučer smo tako ljepo pisali matku i knjigovodstvo - teoriju......al su šalabahteri iz matke grijali stolicu hehe..........a knjigovodstvo sam naučila bila.......i tak valjd će bit pozitivno, nisam baš sigurna za matku....i tak danas smo odgodili ispitivanje iz gosp.....i ja sam planirala pobjeć il se pravit da mi je muka, al sva sreća da nisam hehe......i još smo i tehnologiju odgodili test a ja bila naučila to SVE šmucek.......ajme što je profa bila ljuta hehe......nooo dobro, dosta o školiiiii burninmad.......sva sreća da sutra nejdemo u školu, ujeeeeeeee.....hehehehe yesssss.....neki dan neovisnosti je valjd šta ja znam he.....u nejdelju je bio dan učitelja, ehh da je bar bio u ponedjeljak nebi imali nastavu joj uhh.....i tako, u petak mi došla tabita.....weeeeeee.....u subotu nisam išla van.....da.....he......a nitko nije ni išo kolko znam u grad.......i tako popodne sam bila u gradu kod svoje kumičke he......pa sam, zamislite UČILA KNJIGOVODSTVO !! dva sata he.....i navečer me tabita odvukla da idemo u Oko, al oko naravno opet neradi he.....pa smo ošle kod nje doma u sobu, bio i Tomi s nama i tako......bilo je suuuuper, zezali se.....kartali........plesali hehe.......i tako ja ostala prespavat.......u nedjelju smo ja i vlatka bile u crkvi yes......hehe......pa sam popodne još ponavljala knjig....bila kod Vlatkich......a navečer sam htjela ić učit matku, al nisam.....imala sam nekog "posla".....hehe.....da smijeh......i takoc......e da ak netko treba skeniranu tehnologiju il prijevod iz njemačkog neg javi hehe......imam napisano......ajde ljudi ciaoooooooos..........pusssssss-pusssssss......



| komentari (3) | print | # |

srijeda, 01.10.2008.

Don´t worry !! Be happy !! :-D

Uvijek pomislite na ovo i biti će vam lakše.....

1. Bar 5 ljudi na ovom svijetu te toliko voli, da bi za tebe umrli.
2. Bar 15 ljudi na ovom svijetu te cijeni takvu kakva jesi.
3. Jedini razlog da te netko mrzi je, da želi biti baš takva, kakva si ti.
4. Tvoj osmijeh uljepša dan svakom, pa i ako te taj i ne voli baš previše.
5. Svaku noć NETKO misli na tebe prije nego zaspeš.
6. Nekome značiš sve na svijetu.
7. Bez tebe netko možda ne može živjeti.
8. Na svoj način si posebna i jedinstvena.
9. Možda netko, za koga niti ne znaš, sanja o tebi.
10. Kad napraviš najveću pogrešku, iz nje se uvijek izvuče nešto dobrog.
11. Kad misliš, da se je svijet okrenuo protiv tebe, dobro promisli, možda si se ti okrenula protiv svijeta.
12. Kad misliš da nemaš mogućnosti postići ono što želiš, to vjerovatno nećeš ni postići, no vjeruj u sebe, i tvoje će se čudo desiti.
13. Uvijek zapamti samo komplimente koje primiš, sve loše stvari radije zaboravi.
14. Uvijek svakome reci što osjećaš prema njemu, a tako ćeš se i ti osjećati puno bolje.
15. Ako imaš dobrog prijatelja, jednostavno mu reci da je on najbolji.

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.