< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (10)
Rujan 2008 (20)
Kolovoz 2008 (31)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Broj posjetioca... nut


free hit counter

hit counter


Nešto o meni...
nut


Moje ime: Ivana
Moje prezime: Lijović
Imam: 16 i pol godina
Datum rođenja: 08.02.1992.
Horoskopski znak: vodenjak
Živim u: Špišić Bukovici
Idem u: sad ću 3. razred ekonomske
Izlazim u: Time
Volim: svoje frendice i frendove...izlaske...NET...icq...
svoje pse Čipija i Čokija i zeca Bjelicu...životinje...mobitele...
pizzu...palačinke...školske odmore...iskrenost...subotu.....naughty...Hrvatsku hrvatska ...
Ne volim: kazne...izdaju...laži...laze kad mi je muka...upalu mišića zijev ...da se netko ne pojavi u gradu...ČEKANJE...dvoličnost...
prevaru...ponedjeljak...učenje...
KAD ME NETKO KRIVI ZA NEŠTO ŠTO NISAM NAPRAVILA......
Hoby: sviranje...rolanje...odmaranje.....
učenje rofl ......
Moje frendice: Vlatka, Maja, Antonela, Dea, Tabita, Marina, Ivana...ima ih...sretan
Moji frendovi: Kiki, Launek, Lovro, Fosa, Gogo...ima i njih...sretan
Ljubav: slobodna naughty
Broj mobitela: samo na upit....
Moj e-mail:chiqitaaa@net.hr
Moj icq: 441218111


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moje naj...

- film: Titanic, Ona je sve to, Coyote Ugly...
- serija: Rat u kući, Strasti...
- pjesma: My Heart will go on, Rise Up, Played a live, Sandstorm...
- glumac: Keanu Reeves, Leonardo Di Caprio...
- glumica: Caterine Zeta - Jones, Angelina Julie...
- pjevač: Luka Nižetić
- pjevačica: ima ih...
- knjiga: Harry Potter
- životinja: pas, dupin, majmun...
- boja: bijela, roza, plava, zlatna, srebrna...
- hrana: pizza, mexican tortille...
- piće: cocta, gusti sokovi, cedevita...
sve paše kad si žedan smijeh
- voće: kupine, ananas...
- frendica: Vlatka, Antonela, Maja, Tabita
- frend: trenutno nemam...
- mjesto za izlazak: Time
- uzrečica: "Živi svaki dan kao da je posljednji..."

Svakaj po malo...:D

Vrijeme uz zabavu brzo prođe... smijeh


Custom Myspace Clock


LINKOVI...

MOJ DRUGI BLOG

KIKI

MARINA

GOGO

FOS I MATA

MATEJ

SUHOPOLJCI

MATA i NJEGOVA DRAGA

TABITA





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

That´s me...

naughtyFree Image Hosting at www.ImageShack.us



Moja draga Vlatkica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Taby s dugom kosom hihi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i moja preslatka sestrična Petra...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kiki...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I Lovro s dugom kosom... naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nela i Marina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moj maji Čipi... kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Matej Launek...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moj zeko Bjelica i Čipi naravno... nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nova Godina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Bubi i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nel@, Dejchy i Taby...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i kuma moja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i Marina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i Vlatka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i mali Tonček... zujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Matej i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kiki i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Spremna za van...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Visibaba moja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Tonka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Sandra i Nataša...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Valentina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Koncert od Luke...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I opet moj Čipika... cerek smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Laku noć Fos....zzz.... smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dvije ludache... ludsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Egri...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nikolina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Na školskom hodniku...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Gogo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Auuu koji frajeri... naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dvije budale...il da govorim u jednini? oooke he smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i Taby...iz priloženog... naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Majena Ella... kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I opet Tabita hehe leeetiiiii... wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I opet Čipi... yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I za kraj...moj Čoki... mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Fuck off...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gdje izlazite?
Time
Campari
Paradiso
Music Club
  
pollcode.com free polls



IIrresistible
VVirile
AAmbitious
NNaughty
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Ocjeni moj blog...
5
4
3
2
1
  
pollcode.com free polls



SKOČI NA:

*UrEdI iLi NaPrAvI sVoJ bLoG*

*YOUTUBE*

ponedjeljak, 08.09.2008.

Neke male izrečice...

Lakše je oprostiti neprijatelju nego dobrom prijatelju!!

Ako ljude osuđuješ, nemaš ih vremena voljeti!!

Život je zapravo vrlo jednostavan, koliko dajemo, toliko i primamo….
…život je roman na kojem piše… …NASTAVIT ĆE SE…

Duboko vjeruj u ono što želiš i zapamti: izgubljeno je samo ono čega se odrekneš!!

Ako netko traži prijatelje bez mane; ostat će bez njih!!

Ljubav je kao šah-uvijek te zezne neki konj dok pokušavaš osvojiti kralja!!

Najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš pored njega i znaš da ga nikad nećeš imati…

Nikad se ne prestani smijati, čak ni kad si tužna. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmjeh…

Ne opiri se toliko. Najbolje stvari se događaju onda kad ih ne očekuješ…

Nikad nemoj obnoviti staru ljubav…to je nešto kao čitati knjigu, a znati da joj je kraj!!

Postoje ljudi koji nam izvade srcu i oni koji ga vrate na mjesto...zbog onog tko nam ga izvadi, ostatak života provedemo trgajući ljudima njihova srca...jer nekako moramo ostati živi...

S budalama se neisplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku s iskustvom...

Kada vidiš čovjeku oči...sve si vidio...jer oči su ogledalo duše...

Kada smo sretni uvijek smo dobri...ali kada smo dobri nismo uvijek sretni...

Nemoj me uzimati za riječ, uzmi me u naručje... ;)

Nikad ne radim previše, jer čuvam snagu za kasnije. već se držim hladovine, jer dug je put do mirovine.....

Tko HOĆE, naći će načina....tko NEĆE, naći će tisuću izgovora...

Kada se kunem majkom možda lažem....ali kada kažem „oca mi“ onda govorim istinu, majke mi !! :-D

Mislim, dakle jesam...jesam, dakle MISLIM...

Traži puno i imat ćeš malo, traži malo i imat ćeš sve!

Ne čini drugome ono što neželiš da drugi čine tebi...

Nikad ne reci nikad...

Opraštajući onima koji nas uvrijede uzdižemo se iznad njih...

Žurbom samo pokazuješ da je ono čime se baviš preveliki zalogaj za tebe...Brzina i žurba su dvije vrlo različite stvari...

Izgubiš li jedan sat ujutro, tražit ćeš ga cijeli dan!
Znamo šta smo, al neznamo šta možemo biti...

Tko rano rani – dvije sreće grabi
Tko rano rani – cijeli dan zijeva!
Tko rano rani – zajebo je pijevca!

Tko drugome jamu kopa - sam u nju pada
Tko drugome jamu kopa – mora da je grobar!

Nikad ne raspravljaj na javnom mjestu s budalom, jer se desi da ljudi ne primijete razliku!

Da bi smo nekoga dolično voljeli, treba ga voljeti kao da će sutra umrijeti...

Vuk dlaku mijenja...čud nikako...

Tišina je nastavak svađe drugim sredstvima...

Spoticanje može spriječiti pad...

Nitko nije savršen dok se ne zaljubimo u njega...

Ja znam da ništa neznam...

Preko trnja do zvijezda...
Trnovit je put do zvijezda...

Časno je priznati svoje mane...

Ne kidajte niti prijateljstva...Ako ih pokušate vezati, ostat će samo čvor...

...postoje tri vrlo različite osobe u svakom od nas: ona kakvom bismo htjeli biti, ona za koju mislimo da jesmo i ona kakva doista jesmo. Prve dvije su nam vrlo bliske dok nam je treća potpuna nepoznanica...

Nemoj se bojati budućnosti, jer kada dođe vodit će te isti onaj zdravi razum kao i do sada...

Zaljubiti se ne znači voljeti...čovjek se može zaljubiti i mrzeći...

Da bi se moglo misliti treba imati glavu...

Kad ideš k pametnim ljudima ne vodi za sobom budalu...

Far too many people are LOOKING for the right person, insted of
trying to BE the right person.

There are two kinds of people in the world - those who walk into a
room and say, "There you are," and those who say, "Here I am!"

Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu.

Don`t cry because it came to an end. Smile because it happend.
Ne plači zato jer je završilo....smij se jer se dogodilo.... :)

Savršena je ljubav ona koja nas čini nesretnima.

Nezrela ljubav kaže: Volim te jer te trebam. Zrela ljubav kaže: Trebam te jer te volim.

Najsretniji je onaj čovjek koji je učinio sretnima najviše drugih ljudi.

Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava.

Drži sreću kao pticu: što nježnije i lakše! Bude li se osjećala slobodnom, ostat će ti rado u ruci.

Plakala sam što nisam imala cipele, dok nisam vidjela čovjeka koji nije imao nogu.

Bez sumlje nije teško umrjeti za prijatelja kako je teško naići na prijatelja koji bi zaslužio da čovjek za njega umre!

Prijatelj je čovjek za koga možemo uvijek biti sigurni da može na nas računati.

Prijatelj je onaj koji zna sve o tebi a i dalje te voli.

Ne idi ispred mene, mogu te ne slijediti. Ne idi iza mene, mogu te ne voditi. Jednostavno idi pored mene i budi moj prijatelj.

Prijatelja možeš imati jedino ako si prijatelj.

Mnogi ljudi će ti prolaziti kroz život, ali samo pravi prijatelji će te voljeti i ostaviti trag u srcu.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.