srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (10)
Rujan 2008 (20)
Kolovoz 2008 (31)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Broj posjetioca... nut


free hit counter

hit counter


Nešto o meni...
nut


Moje ime: Ivana
Moje prezime: Lijović
Imam: 16 i pol godina
Datum rođenja: 08.02.1992.
Horoskopski znak: vodenjak
Živim u: Špišić Bukovici
Idem u: sad ću 3. razred ekonomske
Izlazim u: Time
Volim: svoje frendice i frendove...izlaske...NET...icq...
svoje pse Čipija i Čokija i zeca Bjelicu...životinje...mobitele...
pizzu...palačinke...školske odmore...iskrenost...subotu.....naughty...Hrvatsku hrvatska ...
Ne volim: kazne...izdaju...laži...laze kad mi je muka...upalu mišića zijev ...da se netko ne pojavi u gradu...ČEKANJE...dvoličnost...
prevaru...ponedjeljak...učenje...
KAD ME NETKO KRIVI ZA NEŠTO ŠTO NISAM NAPRAVILA......
Hoby: sviranje...rolanje...odmaranje.....
učenje rofl ......
Moje frendice: Vlatka, Maja, Antonela, Dea, Tabita, Marina, Ivana...ima ih...sretan
Moji frendovi: Kiki, Launek, Lovro, Fosa, Gogo...ima i njih...sretan
Ljubav: slobodna naughty
Broj mobitela: samo na upit....
Moj e-mail:chiqitaaa@net.hr
Moj icq: 441218111


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moje naj...

- film: Titanic, Ona je sve to, Coyote Ugly...
- serija: Rat u kući, Strasti...
- pjesma: My Heart will go on, Rise Up, Played a live, Sandstorm...
- glumac: Keanu Reeves, Leonardo Di Caprio...
- glumica: Caterine Zeta - Jones, Angelina Julie...
- pjevač: Luka Nižetić
- pjevačica: ima ih...
- knjiga: Harry Potter
- životinja: pas, dupin, majmun...
- boja: bijela, roza, plava, zlatna, srebrna...
- hrana: pizza, mexican tortille...
- piće: cocta, gusti sokovi, cedevita...
sve paše kad si žedan smijeh
- voće: kupine, ananas...
- frendica: Vlatka, Antonela, Maja, Tabita
- frend: trenutno nemam...
- mjesto za izlazak: Time
- uzrečica: "Živi svaki dan kao da je posljednji..."

Svakaj po malo...:D

Vrijeme uz zabavu brzo prođe... smijeh


Custom Myspace Clock


LINKOVI...

MOJ DRUGI BLOG

KIKI

MARINA

GOGO

FOS I MATA

MATEJ

SUHOPOLJCI

MATA i NJEGOVA DRAGA

TABITA





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

That´s me...

naughtyFree Image Hosting at www.ImageShack.us



Moja draga Vlatkica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Taby s dugom kosom hihi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i moja preslatka sestrična Petra...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kiki...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I Lovro s dugom kosom... naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nela i Marina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moj maji Čipi... kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Matej Launek...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Moj zeko Bjelica i Čipi naravno... nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nova Godina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Bubi i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nel@, Dejchy i Taby...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i kuma moja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i Marina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i Vlatka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i mali Tonček... zujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Matej i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kiki i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Spremna za van...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Visibaba moja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Tonka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Sandra i Nataša...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Valentina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Koncert od Luke...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I opet moj Čipika... cerek smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Laku noć Fos....zzz.... smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dvije ludache... ludsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Egri...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nikolina...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Na školskom hodniku...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Gogo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Auuu koji frajeri... naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dvije budale...il da govorim u jednini? oooke he smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja i Taby...iz priloženog... naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Majena Ella... kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I opet Tabita hehe leeetiiiii... wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I opet Čipi... yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



I za kraj...moj Čoki... mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Fuck off...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gdje izlazite?
Time
Campari
Paradiso
Music Club
  
pollcode.com free polls



IIrresistible
VVirile
AAmbitious
NNaughty
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Ocjeni moj blog...
5
4
3
2
1
  
pollcode.com free polls



SKOČI NA:

*UrEdI iLi NaPrAvI sVoJ bLoG*

*YOUTUBE*

četvrtak, 31.07.2008.

Evo vam punooo pozzzdrava....al ovaj put stvarno svima hehe.....S NADIMCIMA...

wavePozdravi: wave

- Meni Ivani Lijović smijehrofl (LIJA, VANČY, WANA, INANA, ČUPAVA, ČUPERAK)
- Vlatki Tomeković (VIKKY)
- Maji Lovreković (LJUBAV MOJA kiss)
- Matiji Lovrekoviću (LOVRO, MATA, OŠIŠANI smijeh)
- Mateju Launeku (LAUNEK, NAPSTER)
- Kristijanu Mikoliću (KIKI, KRISTA, GELATI smijeh)
- Antoneli Horvat (NELA, NELCHY)
- Andrei Djak (DEA, DEJCHY)
- Marini Sabolić (SABOLIĆ)
- Ivani Iličić (ČUPAVO MOJE, VISIBABA, IVANČE)
- Tabiti Mačeti (TABY, BITA)
- Neveni Vizek (NENSY, KUMA)
- Tamari Vizek (TAMY)
- malom Antoniju Vizeku (TONČEK)
- Matiji Fosiću (FOSA, DJ)
- Deniu Nikoliću (DENA)
- Goranu Ivošu (GOGO)
- Ivanu Egriju (EGRI)
- Mariji Vrbanac (BUBI, MARE)
- Antoniji Černeli (TONKA)
- Dini Čolić (??)
- Nikolini Stjepanović (NIKKY)
- Kristini Kučan (KIKA, KRISTINKA, KUČKO)
- Maji Duvnjak (DUVNJAKICA)
- Petri Bajić (PETTY, SEKA)
- Dinu Bajiću (DINČEK, DINČY)
- Marku Bajiću (MARKEC)
- Igoru Šljivi (ŠLJIVO)
- Mateji Biondić (??)
- Čipiju (ČIPONJA, ČIPIĆ, BRACO, ČIPIKA)
- Čokiju (ČOKICA)
- Bjelici (??)
- mami Gordani (MAMČY, STARA)
- tati Ivanu (LISKO, STARI)
- dedi Anti (DEDEK)
- sestri Tihani (TIKY)
- Marini Kaselj (??)
- Luciji Jug (LUCY)
- Ivani Komar (KOMARKA)
- Luki Zidaru (CUKY)
- Sandiju Plužariću (SANDINI)
- Ivanu Oberlingu (OBY)
- Mateji Jelečki (TEJA)
- Marinu Bartoliću (BARTOL)
- Antoniji Šandrk (ŠANKY)
- Mateji Mareković (TEJA)
- Valentini Počepan (POČEPANKA)
- Sandri Juren (JURENKA)
- Nataši Marenić (NATA)
- Aleksandru Popoviću (ACO)
- Slađanu Vrđuki (SLAĐO)
- Josipu Egriju (JOPA)
- Marini Tolo (TOLICA)
- Ani Kožul (KOŽULKA)
- Mariji Smolčić (SMOLČIĆKA)
- Jasmini Hadžić (NINA)
- razredniku Alanu Bjelici (BJELICA)
- razrednici Vandi Balaž (BALAŽKA)
- mom društvu iz osnovne (VRAGOVI)

bla...bla...bla...i dalje mi se neda pisat hehehe......ako nisam kog podravila javite mi.......i daaaa.... u kometarima mi dajte nadimke za one kog sam izostavila.......pusssss@@@@@..............kisskiss



Teddy Gram Note Generator



Pisma Bogu... (NE ODMENE hehe... smijeh)


Dragi Bože...


„Jesi li stvarno nevidljiv ili je to samo trik?“ Lucy

„Jesi li stvarno htio da žirafe izgledaju tako ili je to bila nezgoda?“ Norma

„Umjesto da puštaš ljude da umru i moraš raditi druge, zašto jednostavno ne zadržiš one koje imaš“ Jane

„Išao sam na ovo jedno vjenčanje i oni su se poljubili usred crkve. Jel to u redu?“ Neil

„Jesu li u biblijsko doba stvarno tako fensi govorili?“ Jennifer

„Ja sam amerikanac, a ti?“ Robert

„Hvala ti na malom bratu, ali molio sam te za psa...“ Joyce

„Molim te stavi još jedan blagdan između Božića i Uskrsa, nema ništa dobro tamo sad“ Ginny

„Ako se vraćamo poslije kao nešto, molim te nemoj da budem Jennifer Horton jer nju mrzim“ Denise

„Ako mi daš svjetiljku kao Aladinu dat ću bilo šta zauzvrat osim mog novca i šaha“ Raphael

„Molim te pošalji Dennisa Clarka u drugi kamp ove godine.“ Peter

„Možda se Kain i Abel nebi ubijali toliko da su imali zasebne sobe. Kod mog brata je upalilo.“ Larry

„Želio bih biti kao moj tata kad narastem, ali ne sa toliko dlaka svuda okolo“ Sam

„Stalno čekam proljeće ali nikako da dođe. Nemoj zaboravit.“ Mark

„Ne moraš se brinit za mene- ja uvik gledam na obe strane ceste.“ Dean

„Mislim da je klamarica jedan od tvojih najvećih izuma“ Ruth

„Mislim na tebe čak i nekad kad se ne molim“ Elliot

„Kladim se da je jako teško voit sve ljude na svijetu. U mojoj obitelji ih je samo četvero i ja to ne mogu.“ Nan

„Ako budeš u nedjelju u crkvi gledao pokazat ću ti svoje nove cipele“ Mickey

„Želio bih živjeti 900 godina kao onaj lik u Bibliji“ Chris

„Čitali smo da je Thomas Edison izumio svijetlo, a u nedjeljnoj školi smo učili da si ti to napravija. Kladim se da ti je ukrao ideju“ Donna

„Da nisi pustio dinosaure da izumru, ne bismo imali državu. Napravio si dobru stvar. „ Jonathan

„Mislim da nitko ne bi bio bolji Bog od tebe. Eto želim da to znaš, ali ne govorim to samo zato šta si Bog.“ Charles


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Priča o ljubavi... cerek

Priča kaže da je Bog na početku, kada je stvarao čovjeka, stvorio samo dušu, a ne i tijelo.... Ali to mu se činilo prejednostavnim pa je jednog dana dušu podijelio na dva dijela.... Jedan dio stavio je u muško tijelo, a drugi u žensko.....Pustio ih je i dao im zadatak da se traže po svijetu.....Za nagradu im je dao da osjete da su se našli, ako se uopće pronađu.............


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 30.07.2008.

Dečki, ovog se držite........

yes

Kada je djevojka tiha - misli na milijun stvari.
Kada djevojka ne reagira - duboko je zamišljena.
Kada te djevojka upitno gleda - pita se koliko dugo ćeš kraj nje ostati.
Kada djevojka odgovori: 'sa mnom je sve u redu' - onda ima grdne probleme.
Ako te djevojka prodorno promatra - pita se zašto je lažeš.
Kada djevojka spusti glavu na tvoje grudi, želi da zauvijek ostaneš kraj
nje.
Kada te djevojka želi vidjeti svaki dan- sviđaš joj se (voli te).
Ako djevojka kaže: 'Volim te' - ona to zaista i misli.
Kada djevojka kaže: 'Nedostaješ mi' - onda ne nedostaješ nikom na svijetu
vise nego njoj.....



Da mi je znat što ti govori kolačić sreće hehe...rolleyes



Get a Fortune Cookie for your page!



naughty Zakon mladih... naughty


1.poljubac u ruku-prijateljstvo
2.poljubac u obraz-poštovanje
3.poljubac u celo-ceznja
4.poljubac u rame-pohlepa
5.poljubac u vrat-strast
6.poljubac u usta-ljubav
7.tuce li djevojka mladica-ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladicu šibicu-želi biti voljena
9.baci li djevojka mladicu nešto-kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja-zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi-djevojka sjedi na koljenu mladicca
12.ako se leži-djevojkina glava leži u ruci mladica
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih ociju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.ceprkati po kosi-nemogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta-poljubi me
21.igrati se prstenom-sanjala sa te
23.gledati u oci-volim te volim te
24.šaka kao odgovor-da
25.celo kao odgovor-ne
26.pucketati prstima-danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladicu-na raspolaganju
28.grickati usne-ljubomora
29.štipanje-želim ti nešto reći
30.šmrcanje-sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete-volim samo tebe
32.tuce li mladic djevojku-želi da bude njegova
33.plaziti jezikom-poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen
35.lagani poljubac-prijateljstvo
36.prije ljubljenja-gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati-ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac-odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke-samo uz dozvolu
40.mladic ima pravo poljubiti-djevojku od 13 godina
41.poljubac jezikom-dozvoljen
42.gleda li mladic djevojku duže od 3 minute-ljubomora
43.puhne li mladic djevojci u lice-želi sex
44.pokloni li djevojka mladicu zakon mladih-ljubav
45.pokloni li mladic djevojci zakon mladih-ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih-daje ga drugima



Dajte mi puse...hehehe...mislim može i u obraz smijeh hihi...



wmode="transparent" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />



| komentari (3) | print | # |

utorak, 29.07.2008.

Volim te na raznim jezicima...

cerek

Afrikaans - Ek het jou lief
Albanian - Te dua
Arabic - Ana behibak (to male)
Arabic - Ana behibek (to female)
Armenian - Yes kez sirumen
Bambara - M'bi fe
Belarusian - Ya tabe kahayu
Bengali - Ami tomake bhalobashi
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
Bulgarian - Obicham te
Cambodian - Soro lahn nhee ah
Cantonese Chinese - Ngo oiy ney a
Catalan - T'estimo
Chamorru - Hu Guiya Hao
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Chinese (Hakka) - Ngai Oi Ngi
Corsican - Ti tengu caru (to male)
Corsican - Ti tengu cara (to female)
Creol - Mi aime jou
Croatian - Volim te
Czech - Miluji te
Danish - Jeg Elsker Dig
Dutch - Ik hou van jou
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Minä rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo
Hiligaynon - Ginahigugma ko ikaw
Hawaiian - Aloha wau ia `oe
Hebrew - Ani ohev otah (to female)
Hebrew - Ani ohev et otha (to male)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Nakuagigikpin
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru
Kannada - Naanu ninna preetisuttene
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda
Korean - Sarang Heyo
Latin - Te amo
Latvian - Es tevi miilu
Lebanese - Bahibak
Lithuanian - Tave myliu
Luxembourgish - Eh hun dch gr
Malay - Saya cintakan mu / Aku cinta padamu
Malayalam - Njan Ninne Premikunnu
Mandarin Chinese - Wo ai ni
Mohawk - Kanbhik
Moroccan - Ana moajaba bik
Nahuatl - Ni mits neki
Native American (Navaho) - Ayor anosh'ni
Native American (Cherokee) - Agwadageyuhv
Native American (Sioux) - Techihhila
Norwegian - Jeg Elsker Deg
Papiamentu (Dutch Caribbean)- Mi stimabo
Pangasinan - Inaru Taka
Papiamento - Mi ta stimabo
Persian - Doo-set daaram
Pig Latin - Iay ovlay ouyay
Polish - Kocham Ciebie
Portuguese - Eu te amo (or) Amo-te
Romanian - Te iubesc
Russian - Ya tebya liubliu
Scot Gaelic - Tha gradh agam ort
Serbian - Volim te
Setswana - Ke a go rata
Sign Language - ,/,,/ (represents position of fingers when signing 'I Love You')
Sindi - Maa tokhe pyar kendo ahyan
Sinhalese - Oiyata atharay
Slovak - Lu`bim ta
Slovenian - Ljubim te
Spanish - Te quiero / Te amo
Swahili - Ninapenda wewe
Swedish - Jag älskar dig
Swiss-German - Ich lieb Di
Tagalog - Mahal kita
Taiwanese - Wa ga ei li
Tahitian - Ua Here Vau Ia Oe
Tamil - Nan unnai kathalikaraen
Telugu - Nenu ninnu premistunnanu
Thai - Chan rak khun (to male)
Thai - Phom rak khun (to female)
Turkish - Seni Seviyorum
Ukrainian - Ya tebe kahayu
Urdu - mai aap say pyaar karta hoo
Vietnamese - Anh ye^u em (to female)
Vietnamese - Em ye^u anh (to male)
Welsh - 'Rwy'n dy garu di
Yiddish - Ikh hob dikh lib
Yoruba - Mo ni fe e

Zulu - Ndiyathanda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Created by Crazyprofile.com



Myspace Lover Letter





Myspace Banner Generator



HVALA NA KOMENTARIMA....:-)


...postoje tri vrlo različite osobe u svakom od nas: ona kakvom bismo htjeli biti, ona za koju mislimo da jesmo i ona kakva doista jesmo. Prve dvije su nam vrlo bliske dok nam je treća potpuna
nepoznanica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (3) | print | # |

ponedjeljak, 28.07.2008.

Moj prvi blog...

naughtynaughty Hello ljudovi....wave evo i ja napisala svoj prvi post na svom prvom blogu hehe....konačno da i ja vidim kak je to....naughtynaughty evo ja sama doma nažalost...ah što je dosadno.....bila sam "malo" bubana al sad sam kao nova he....smokin i tako......prije par dana vratila se ja s mora.....ma baš je bilo fora tamo....nemoš vjerovat kolko tam ima preplanulih komada hihi.....nutnutnut i tako došla ja s mora i direkt na kikijev rođendan u subotu.....ah što neki ljudi vole cajke da je to strašnooo.....ludlud evo pozzz mojoj ljubavi Maji Lovreković (maja sam me probaj varat njamiburninmad)...pozz njezinom ošišanom bratu Matiji...sestre lovreković hehe.....pozz Kikiju koji je u subotu tj. u ponedjeljak znači - danas napunio 17. godina (mislim ono, mogo si me bar sačekat da i ja napunim 17 he...) i još jednom SRETAN mu ROĐENDAN živio nam još tolko...belj zatim pozzzdravi mojoj dragoj Tabiti, pozz mojoj kumi Nensy...pozz mojoj Antoneli koja neželi u grad cry...ah....pozz Deji...pozz Fosiću - našem slavnom Dj-u hehe...rolleyes ....pozz Vlatki wave...pozz Gogi, Deniju i ekipi...pozz Mateju Launeku...pozz Sabolić...pozz našoj pametnjakovički Iličićki he...pozz mojim psićima Čipiju i Čokiju hehe...i mom zečeku Bjelici...mami, tati, seki, dedi he...i pozz svima koji me znaju.....ako sam kog izostavila javite mi wink eto to je sve od mene za sada....ljudi drž´ te mi se.....i daaa JESTE DOBILI RAZGLEDNICU ODMENE HA? headbang pozzzzzzzzz....pussek svima....koliko vas ima hehe...kiss



| komentari (13) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.