BlogerMNE

srijeda, 16.06.2010.

Izgubljen

Kad sam je otvorio i procitao samo mali pocetak,osjetio sam da bih ove noci mogao napisati najtuznije stihove u mome zivotu.
Mogao bih ti napisati npr:Lost inside your love...ili nesto drugo,npr:Volio sam te,ti mene s vremena na vrijeme...
Sama pomisao da sam poceo osjecati da te vise nema,stvara osjecaj da sam se duboko izgubio u tvojim pogledima...
I dok sedim na terasi u svojoj omiljenoj fotelji i slusam beskrajnu noc,bez tebe jos beskrajniju,bezbroj misli mi padne na dusi kao rosa na livadi.Mnogo mi je zao sto ta ljubav nije mogla izdrzati sve prepreke koje su pred nama stojale...
Osjecam da se oboje nalazimo u nekoj samoci,nikada necemo biti oni od nekada,necemo biti vise isti,osjecam da cemo se vise pribliziti i vise osjecati jedno drugo....
Moja dusa je nespokojna sto te je izgubila,ali valjda sam morao to proci...Iako mi svakog dana zadajes sve veci i veci bol,o tebi bih mogao pisati danima i nocima...Dusa ce bit spokojnija onog trenutka kad zajedno budemo citali ove stihove koje ti pisem,i budemo uzivali u njima....Inspired by you,and you lovely gifts :))))
Slusajuci dobru muziku,misleci o dobrim trenutcima i tebi inspiracije nece nedostajati jos dugo..:)

P.S.On the 35 page,there is 2 hearts,one for me and one for you...

16.06.2010. u 23:13 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Htio bih zahvaliti svima onima koji su omogućili širenje ovog bloga. Povezivanje svega u jednu veliku mrežu može nam svima omogućiti jako brzo napredovanje u svjesnosti.

Želim svima lijep i ugodan život !!!





Linkovi

Myspace.com
Megamixers.eu


Blog.hr

</a

Hit Counter
Hit Counter

Jasmin Redzepagic: Facebook профил