ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom ćete blogu naći sve o meni,ako vas to ne zanima,ne posjećujte ovaj blog i molim vas suzdržite se od loših komentara a one dobre samo šaljite.Zabavite se na mom blogu!!!...........molim vas da komentirate kao blogeri ako imate svoj blog kako bih i ja vama ostavila pokoji komentar!!!


Andža i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maša, Ivona, Andža i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

..::SeKa::..thumbup
..::AnDžA::..smijeh
..::MaRiNa::..yes
..::MaRtInA::..smijeh
..::ZrInKa::..cool
..::AnDrEjA::..thumbup
..::TiNčEk::..wink

O meni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...zovem se: Petra
...idem: 1.b.
...volim: Mihucerek, izlaskeparty, motorecool...
...mrzim: umišljene ljudelud, kad netko pljuje po menibang, dvoličnostheadbang, preseravanjabang, ljude koji misle da su bolji od nekogburninmad, lažno, prevarunono...
...naj frendovi: Stošasmijeh, Marinayes, Anđžanut, Slađanwink, Antethumbup, Jakačsmijeh, Monikathumbup, Medoparty, Murgićdead, Butterthumbup, Dinowink...


Moja abeceda:
A-Apriliagreedy
B-Butterthumbup
C-cvijetsmijeh,cigaretesmokin
Č-Čučosmijeh
D-Don`t Cryno
Đ-đubreburninmad
E- e, baš hoću!wink
F-fališ mi…no
G- Guns`n`Roses
H-hvala…
I-izdajano
J-jako...
K-Kloštarsmijeh
L-lažheadbang
Lj-ljubavcerek
M-MIHAcerekkisscerekkisscerek
N-nikadbang
Nj-nježnost
O-oprosti…
P-Ponovo
R-rađe ne...mah
S-Slađan, Stoša
Š-šteta
T-troši me...wink
U-uzalud
V-volim te…cerek
Z-zašto?!?
Ž-život


lyrics - backstreet boys



četvrtak, 08.03.2007.

"Prvi?" post

Evo,legendarni dan i moj prvi post... Da,uglavnom,neda mi se pisat sve ove uvodne sh**ove bang ... Sad trenutno nemam inspiracije, al uskoro će novi, normalni post... Pozz...

- 19:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #