On/Off

By: SpeciaL DeisgN
Kostur: Lucija
Tnx: miSs smiLe ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..Obican Blog S Predobrim Pricama Predobre Cure..
(price nisam ja pisala,vec jedna nadarena osoba) :D



rose

Ljubiti ne znači ništa,a voljeti znači sve.
Jer ljubiti možeš svakoga,a voljeti ne!


little thing


Lubav je kao rijeka koja se ne vraća,
spomen na ljubav suzama se plaća....

Ja sam kao leptir,svjetlost me mami,
a sjaj u oku tvom vidim i u tami.
Voli me i mazi,ali pazi!Moje je srce
ranjivo i na njemu piše pazi lomljivo!

Moj te osmijeh traži,moje te oči mole,
a usne šapiću,još te uvijek vole.
I dok suza mojim licem silazi,molim te,nikad od mene ne odlazi....


me to you


Da se sva mora svijeta razbiju u kapi,
da se sve zvijezde na nebu zbroje,
bilo bi ih manje od ljubavi moje...

Prijateljstvo i ljubav lijepe su riječi,ali
dobra prijatelja teško je steći.Zato
ruku možeš dati svima.ali srce
samo iskrenima....

1000 je suza u mojim očima bilo,
1000 je želja koje mi život nije ispunilo.
Malo je prijatelja koje trebamo svi,a
još manje prijatelja kao što si ti...


Ako ti u životu teško bude i sretneš zle ljude.
Ako ti srceduboko rane,ja neću dati da ono stane.
Neću ti reći zbogom,bit ću ti prijatelj i plakat
ću s tobom...

Photobucket

Bez tebe moj život postao bi gorak,nikako
sa srećom da uhvatim korak.
Ti si moja snaga i ludilo slatko,mogu ja
bez tebe,al samo na kratko.

Ljubav je poput delfina što se obasjan
mjesečinom kupa u beskrajnjoj toplini
tvojih očiju.Zato ne zatvaraj oči jer
kažu da delfini umiru u tami.

Ostavljaš osobu što voljet je znala,a uzimaš
onu što laž ti je dala.Bacaš u more sve
moje draži,ali zapamti:ono što ostaviš
više ne traži!

Ljubiti i ljubljen biti,to je prava stvar.
Ljubiti i ostaviti,to je kriminal!



happy








Bolnica,ajoj!!

Danas sam bila u bolnici u Vinogradskoj.cry
Išla sam "čupat" nekaj kaj sam imala na koži!!
Svi su mi rekli da to niš ne boli(moj brat je išo 2 puta već,ovo mu je bio 3.)
no ja sam se fakat prestrašila!!deadNo kad sam legla na onu "ležaljku"
nije nikaj bolilo,samo malo peckalo!
Sada dok držim gazu na to,m mjestu više boli!!zujo
No proći će. Ima jedna dobra stvar u svemu tome!!yes
NISAM IŠLA U ŠKOLU!!
Sutra ću morat!cryAli ajde, preživjet ću!!
Do sljedećeg javljanja pozz!!wavemahwavemah


|utorak, 02.09.2008., 13:01|

| 2 | Komentari | Print | #




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.