Komentari On/Off

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pozz ljudeki....upravo ste zakoracili i u nas svijet...:) Mi smo Tin@ i Ell@ :)...ovdje cete naici na SVE....od nasih ludorija...razmisljanja...nasih problema...slatkih ljubavi :))...i svega ostalog...veeeeliki pozdrav i nadamo se da cete uzivat ovdje... :)KISSach...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo,to sam vam ja,Ell@...Znam nisam ljepotica,i kaj je najgore tu sam bez sminke...ali dobro...nema veze...pussach!!!kisscerekkiss

Linkovi koje mi dvije ludakinje najcesce posjecujemo....

vipT-portalNETopoliS

...pJeSmE...

VUCICA

Ovo malo zivota vec sam svasta probala
i nemir i suze..kakvog je okusa izdaja
..svako dno bila je nova stepenica,nisam pala kolko bila slomljena...

Ne postoji bol tako duboka.....
..da slomi moju dusu napola..
ja idem dalje...tvrdoglavo iz prkosa
..ja idem dalje..
..kao ranjena vucica...

Ja zivim po svom..sto mi donese svaki dan...
prava i svoja nikom se ne opravdavam..
Zivot je ljubav..to se ne baca pred stopala..
ja to dobro znam..jednom sam probala...

Ne postoji bol...


KURVE

Stvari se polako vracaju na mjesto...
...ovako nesto se ne dogada cesto...
...premda..priznajem..ponekad pretjeram
..i nekud otplovim sam...
..i tad slike izblijede sve..
..i tad zatvaram se u sebe
..i tad ti si mi potrebna..

Kazaljke i dalje krugove crtaju..umjesto zvijezda
kisne kapi na grad padaju...
..prazno mjesto u mom krevetu sjeca me...
...bila si tu....
Tko zna kuda si otisla...
...tko zna zbog cega se ne vracas..
...tko zna sve pise u zvijezdama...

Jos jucer poljupcima mi smo se borili..
..i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali..
..sto se dogodilo,gdje je ta kap,sto je prelila casu..
..sto te natjerala da odneses sve sto sam volio..
..a tebe sam volio..sve sto sam sanjao a tebe sam sanjao..
..ma zar sam pogrijesio sto sam se smijao..
kad su mi govorili da SVE SU ZENE KURVE..

Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad..kao u bajci
prekriven trnjem i travama...sve dok se ti ne vratis
a vratit ces se znam...i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
..dok me ne zagrlis,dok me ne poljubis..
..dok me ne zagrije tvoj dah.....

subota, 29.09.2007.

Ey... =] Evo napokon sam ulovila malo vremena...:)

Ej ljudovi mojiwave...efo i mene,Ell@ pise....napokon malo vremena da ulovim...vidim....dobile smo malo komentara...zahvaljujem na tome...narafno...pozdrav svima...I tako...pocela skola...meni je odlicno...upisala sam dobru skolu,skolu koju sam zeljela upisat...i tak...pocela sam skupljat cak dobre ocjene...zuboi takoca...zubo Subota je...kao sto vidite,nisam vani kao svi ostali normalni ljudi...meni se neda....thumbupsmijeh Maybe i ja odem malo...ali sumljam...neda mi se...ja cu doma gledat utakmicu...papat cipse...njaminjamii debljat se...smijehsmijeh Ah,ne znam kaj da vam pisem...vidjela sam komentare da ukinemo blog...bez brige...i to smo mislile...ali...nismo....sorryte ali nismo imale time da pisemo blog...no Ah...jao slusam tako dobru pjesmu...uh...tako je najssss.....sretansretansretannaughtynaughty E da....moram si pozdravit kumicu koju vec dugo nisam vidjela ni cula...sorry kumice,nemam love na mobu pa...velika pusa ti ide...kiss I tako...stvarno ne znam kaj bi vam pisala...hocu pisat ness a ne znam kaj...tako da...crycry Mozda se sjetim kasnije...jer imam glupi net koji sere stalno...ufffbangbang I onaj koji ga je slagal...ah...bolje da ga uopce imam nego da ga nemam...hehe
Jaaaaooo....moram si pozdravit Ivonu....JacKie SLuT....ivona....pusaaakisskisskiss vejika pusa...
Evo stvarno ne znam kaj da vam pisem...budem probala stavit slike na blog...pa onda ih iskomentirajte...i tako...ajde vejika pusa svima.....kiss PozDraFwavewave Pa-pa....cerek


| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.