Komentari On/Off

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pozz ljudeki....upravo ste zakoracili i u nas svijet...:) Mi smo Tin@ i Ell@ :)...ovdje cete naici na SVE....od nasih ludorija...razmisljanja...nasih problema...slatkih ljubavi :))...i svega ostalog...veeeeliki pozdrav i nadamo se da cete uzivat ovdje... :)KISSach...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo,to sam vam ja,Ell@...Znam nisam ljepotica,i kaj je najgore tu sam bez sminke...ali dobro...nema veze...pussach!!!kisscerekkiss

Linkovi koje mi dvije ludakinje najcesce posjecujemo....

vipT-portalNETopoliS

...pJeSmE...

VUCICA

Ovo malo zivota vec sam svasta probala
i nemir i suze..kakvog je okusa izdaja
..svako dno bila je nova stepenica,nisam pala kolko bila slomljena...

Ne postoji bol tako duboka.....
..da slomi moju dusu napola..
ja idem dalje...tvrdoglavo iz prkosa
..ja idem dalje..
..kao ranjena vucica...

Ja zivim po svom..sto mi donese svaki dan...
prava i svoja nikom se ne opravdavam..
Zivot je ljubav..to se ne baca pred stopala..
ja to dobro znam..jednom sam probala...

Ne postoji bol...


KURVE

Stvari se polako vracaju na mjesto...
...ovako nesto se ne dogada cesto...
...premda..priznajem..ponekad pretjeram
..i nekud otplovim sam...
..i tad slike izblijede sve..
..i tad zatvaram se u sebe
..i tad ti si mi potrebna..

Kazaljke i dalje krugove crtaju..umjesto zvijezda
kisne kapi na grad padaju...
..prazno mjesto u mom krevetu sjeca me...
...bila si tu....
Tko zna kuda si otisla...
...tko zna zbog cega se ne vracas..
...tko zna sve pise u zvijezdama...

Jos jucer poljupcima mi smo se borili..
..i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali..
..sto se dogodilo,gdje je ta kap,sto je prelila casu..
..sto te natjerala da odneses sve sto sam volio..
..a tebe sam volio..sve sto sam sanjao a tebe sam sanjao..
..ma zar sam pogrijesio sto sam se smijao..
kad su mi govorili da SVE SU ZENE KURVE..

Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad..kao u bajci
prekriven trnjem i travama...sve dok se ti ne vratis
a vratit ces se znam...i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
..dok me ne zagrlis,dok me ne poljubis..
..dok me ne zagrije tvoj dah.....

nedjelja, 26.08.2007.

Ey...evo mene...nakon duzeg vremena...:):)Ella je...:)

Bok ljudi moji...kaj vi meni radite...?Evo sad sam malo uhvatila vremena za ovaj post napisat...I tako...kaj ima novog...?Kod mene niss...ali ima jedna stvar koju jaaaaaaako mrzim,tj.dvije cure koje ne podnosim...znam da to nije fer od mene tak pricat ali kaj ja mogu...tak se one ponasaju!!madmadmadmadmad Uh,tak sam sad ljuta...pazite ovo...moj decko je kod bake u Hercegovcu a te dvije cure su lude za njim...Mia i Ruzica...uh...burninmadI sad one njemu stalno salju poruke kako jedva cekaju da me ostavi,da prekinemo...I takva sranja...da bi one bile s njim...!!!!Sad ga nazovem da ga malo cujem,i javi mi se Ruzica...i kaj da si ja mislim??Ja se njemu ne javljam na mob,a ona si je uzela to pravo da se javi...ko neka sekretarica...madmadAh...aj ljudovi...mislim da cu je tak spucat kad je vidim al ok...nema sad veze...Gibam ja...moram ic...pa vam se mozda javim poslije...:):)beljbeljsretansretansretannutAjjj,pozzz svima koji citaju ovaj blog...(makar po komentarima vidim da vas bas nema puno...crycrycry)PLS,POMOZITE NAM DA POBOLJSAMO OVAJ BLOG TAKO DA NAM OSTAVITE VAS KOMENTAR!!!Hvala...pusek...kisskisskisskisskisskisskisskissE daaaaaaa......pozdrav mojoj Tini koju nisam vec duze cula...tuzan
PUSA,pozzzzz!!!!wavewavewavewavekisskisskisskiss


| komentari (36) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.