veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Bolesni trenuci najludeg razreda na jankicu i u cijelom svijetu!wavewavewavewavewave

O NAMA







linkovi

TEA
DUBA
MAJA
JOPA
LAURA
DORA
MATEA


SLIKICE

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ponedjeljak, 25.02.2008.

povijest..uuu

dobila sam 3 iz povijesticryto će mi uništit cijelu ocjenu
ubit ću se!!!!headbangbangburninmadpuknucu
više mi je dosta svega i dosta mi je nekih ljudi madkoji se ne znaju ponašat da se bar trude bit prihvaćeni a ne da izigravaju jadniketuzanjer mi to ide na živce.
sad malo o školi:bilo je tak tak danas jer je početak još jednog tjedna mučenja i tak....napokon komate!!!!sad i ja moram..........pozz:dori,tei,KLARI(sorry za onaj put),jopi,maji,dubi,lauri,fiuipu,karlu,lani,nini,valeriji....razredu....sorryte ak sam zaboravila nekog.ee da bio je klarin roćkas jučer bilo je predodro naj rođendan...njamifinosmijehsretanwinkbeljkisszujohrvatskamahthumbuppartynutcoolwavemah



| Komentari (7) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.