nedjelja, 13.08.2006.

... danas je tako lijep dan ...

... evo me ljudofi moji.. danas sam tako happy... eto čak sam raspoložena da vam opišem svoj današnji dan.. hahaha.. baš sam zla... kako vas mučim... hahaha... smijeh.. ajde da počnemo...

... jutro je počelo katastrofa... stara me digla u 8!!! da poludite.. trebali smo ići u petrinju kod bake i djeda... ajde nekako sam ustala i obukla se... onda sam sjela pred tv i gledala digimone na prvom... lud lud... a kad smo trebali krenuti nisam htjela ustati baš sam se uživila ... hahaha.. ko bi reko da su digimoni tako zanimljivi.. =p.... no hajde digla sam se iz fotelje i sjela u auto... prvo smo išli u plodine kupiti par stvari baki i djedu.. a onda smo krenuli prema petrinji... isuse kako mi je cijelim putem bilo muka... ajme mislila sam da ću povratiti... to mi je tako kad prerano ustanem... =p.. i ajde dogurali smo i do tamo.. čim smo došli otišla sam u bakinu sobu i odspavala poštenih tri sata... e odma mi je bilo bolje... probudila sam se taman na ručak... hahaha... djed je vani sa bratom sredio roštilj... i normalno smo ručali.. onda sam odgledala reprizu filma od sinoć... malo sam se nasmijala... i tako već smo morali doma... putem smo razgovarali o mojoj krizmi koja će sad brzo i nisu me pustili na miru dok nisam danas odlučila ko će mi biti kuma.... eto odlučila sam se na svoju imenjakinju martinu jurišić... iz susjedstva... starci su mi obećali computer za firmu.. baka jće mi kupiti sobu... za moju novu sobu na katu... hihihi... jedva čekam... a ostalo ćemo lako dogovoriti... kuma bi mi mogla kućno kino... =p... ma do petog mjeseca ihahaj... samo da mi ne padne na rođendan... uglavnom do iduće godine ja imam opremljenu sobu ko bog... =p... eto to bi bilo to... trenutačno me mali krivnja peče... jer sam zaboravila čestitati svom najboljem prijatelju rođendan... naravno ja sam pobrkala datume... mislila sam da mu je roćkas 16 kad ono 12.. jučer... danas me podsjetio.... sad se osjećam tako ušljivo... zaboravit najboljem frendu rođendan... ajme... zato ću mu sad preko neta čestitati....

VICE SRITAN TI ROĐENDAN!!!!!!!
..sa malim zakašnjenjem.... =p

... to je sve za danas od mene... malo ste slabi sa k0mentarima!!!... ali nije važno... dobri ste... ajde pufa svima & baj!!!!

- 21:13 - KoMeNTiraj (3) - PrIntaj - #

<< Arhiva >>