petak, 11.08.2006.

... petak...

... dosadno je i kiša pada.... ja slušam stare kalsike... i počinju mi se sviđati... smijeh... nikad nisam slušala te stare pjesme... a valjda neću ni sad.... onda će mi sestrična reći... "jesam ti rekla"... rolleyes.. ma šta ja baljezgam.. eto... samo sam naišla da napišem ovaj post... reda radi... napravila sam još jedan blog na bosanskom blogu... hahaha... evo vam link... nije nešto posebno... ali eto... pošto sam bosanka glavom i bradom... valjda bi bilo u redu da napravim blog i u rodnoj zemlji... wink... e sad stvarno baljezgam bezveze... a kad ne znam kaj da vam pišem.. možda bi mogla početi ko i valentina... slike govore više od riječi...hahah... a možda bih danas mogla staviti koju slikicu... hmmm... nisam odavno..... :)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ovo je moja prijeteljica mijana... ovo sam slikala kad sam kod nje išla spavati jednu večer..

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

moje prekrasno društvo koje mi već pomalo nedostaje..... jest da fale neke osobe... ali nema veze... =)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

moje štefica i adelica.. dvije best frendice iz razreda... i one mi fale punooo.,.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

novi dio pirata sa kariba... ufff... jedva čekam.. da nabavim taj film... ili da dođe više u naša bjelovarska kina... =)

eto ja mislim da vam je to dovoljno... hehe... ajde uživjte ljudi... pozdravljam vas sve.... baj baj...

p.s. evo vam naknadno i jedna super pjesma koju sam slučajno našla ali mi je fantastična...


- 20:50 - KoMeNTiraj (4) - PrIntaj - #

<< Arhiva >>