srijeda, 02.08.2006.

... oblačno, tužno, nikakvo....

.. nikakva sam danas... dosadno je.. tužna sam.. a vrijeme je nikakvo.. a broj komentara bijedan...

evo sad sam došla dovršit ovaj post... prije sam bila tužna... sad sam malo.. a vrijeme je još uvijek nikakvo i oblačno...ovih dana mi je bilo super... zabavljala sam se sa mijanom.. zajebavale smo se.. išle u grad.. i tak.. neki dan.. mi je brat nabavio film : Fast&Furious : Tokio Drift... ey... ljudi moji... ja vam preporučujem.. definitivno ga pogledajte.. film je zaaakon.. i sve je bilo sjajno i bajno do sinoć... jučer nije bio moj dan.. prvo sam se posvađala sa frendom.. (draženom).. neke će osobe znati o kome govorim.. i tak.. a kao šlag na kraju.. morala sam se oprostiti od mijane... jooj.. bilo je tu suza.. čovječe.. sinoć smo se pola sata opraštale.. bilo je teško.. ovih mjesec dana je bilo baš super.. sad se morala vratiti u njemačku.. norofl... valjda dolazi za božić i novu godinu.. jel možete vjerovat da njoj škola počinje 8.8... čovječe.. mjesec dana ljetnih praznika... fuj... nije sigurno to za zimske praznike.. ali rekla je da će pokušat doć... nadam se.. onda nas dvije radimo party kod nje.. party.. svi ste pozvani.. hahaha... jooj.. a to s draženom.. nije vrijedno ni spominjanja.. eto.. danas sam uglavnom bila u kući ispred tv-a.. onda za kompom.. pa su me berka i dino zvali na vožnju.. zajebavali smo se... kod vrtića su se klinci mlatili.. čovječe... jedan mali je prvo zviznuo curu.. došlo mi da ga namlatim ko vola u kupusu.. ali suzdržala sam se.. kasnije je taj isti klinac bacio gajbu od pive na glavu drugom klincu.. čovječe.. onda je zbriso.. a nasmijali smo se barem.. hahaha... kasnije smo otišli do mlinovca.. i onda sam ja ošla doma.. sad sam tu za kompom pišem ovaj post.. hahahaha.. malo se dosađujem.. i tak.. sve ko i obično.. sad budem možda još malo na iskon.. pa u kuću vidit jel ima kakav dobar film.. eto to bi bilo to.. čuvajte se.. pazite da vam neko ne baci gajbu od pive na glavu.. hahahahaha.. ajde budita pozdravljeni svi... zzz..

- 21:00 - KoMeNTiraj (18) - PrIntaj - #

<< Arhiva >>