srijeda, 19.07.2006.

...lonely...

wave..evo ljudi.. sad sam sama pa sam odlučila napisati post... stari je otišao u grad... a brata nema slijedećih 10 dana... juuuuuhhhhhuuuuu!!!!!!! party otišao je na mali lošinj sa klubom... e ljudi moji uživancija na kvadrat... sad sam došla iz grada.. malo sam išla obići ove naše bjelovarske ulice... i dopisujem se sa draženom.. dosadno je... moja najdraža sestrična marijana je otišla na MJESEC DANA!!! na more.. no... mijana je tu sa mnom ali ona ode trećega... šmrc...maja se vraća tek 14. ... dražen je sad rekao da ovaj vikend neće doći... neeeeeeeeee!!.. to nije fer... ali nikako!! baš sam u zadnje vrijeme usamljena... idem u mlinovac ali nikad na duže od dva sata.. a i oni ne bi došli nikad k meni... dobro ajde jednu večer su došli berka, zoki, muca i marićka.. ali samo da bi me zvali da dođem u mlinovac... ufff... a bilo deset navečer... nema teorije da idem... ufff... ne znam kaj da pišem... btw... pozdravljam nesuđeni par.. anamariju i vicu.. vice mi je najbolji prijatelj koji je zaljubljen u moju frendicu anchy... ufff... problem im je daljina...on je u zadru a ona u u bjelovaru... jel da da je sjebano... on nju voli , nemate pojma koliko ali ona se ne može toliko vezati za njega zbog te jebene daljine... uff... zato meni i ustvari ne treba dečko... samo problemi... joooj... nut... smijeh... a hajde ja mislim da vam je ovo dovoljno za post... ja odoh igrati simse ili twisanity... vidjet ćemo... hehe... usput mogla bi ja comp dobiti prije nego što sam mislila... hehehehhehehehe... i mislim da hoću.. hahahahahahaha.. ajde ljudi pozdravljam vas sve... nemojte se ljutiti zbog ne ostavljanja komentara... ja redovito obilazim vaše blogove i čitam vaše postove ali mi se ne da ostavljat komentar... hehe... ajde kisssam vas sve... boook... mah

- 21:30 - KoMeNTiraj (12) - PrIntaj - #

<< Arhiva >>