četvrtak, 29.06.2006.

...dosadno...

..evo došla sam i danas... sinoć sam išla spavati kod svoje seje maje... brat joj je otišao na krk raditi i sad ima jedan slobodan krevet do devetog mjeseca... hehe.... sinoć smo tek u dva zaspale... u jedan nam je bilo vruće pa smo izašle na balkon i igrale država, grad, selo....pa nek netko kaže da smo mi normalne...lud smijeh... danas je kod bratića fešta.. kasnije idem tamo... i danas sam promijenila look... ošišala sam se zbog ovih vrućina.... rijetko kome bi se svidjela jer je kratko.. ali meni je super... više mi nije vruće... a i moja majka je zadovoljna... smijeh.. kak i ne bi kad me ona šišala...nut.. ali leđa i ramena me ubijaju... ajme gospe... malo sam pregorila jučer.... ufff... trebali smo ići i sutra ali ako ovak vrijeme nastavi ko što je trenutačno u bjelovaru.. nećemo vidjet ni b od bazena.. a i sutra idemo po svjedodžbe.... dead dead dead.. tak mi se ne ide gledat i učitelje i školu... ali jebiga.. shvatila sam da u životu postoje obaveze koje moramo ispunjavati... a ja bi već pomalo trebala početi... bar što se tiče moje vlastite sobe... jučer mi je stra po zadnji put složila sobu... ali onak kak bi se reklo.... cakun-pakun... eh od sad ja moram jedanput tjedno spremat sobu....nonono.. ajde ima mene... preživjet ću... thumbup.. sad idem.. stari me zove.. vani ne može sklonit ništa bez mene.. uffff... muški... treba vas sve na domaćinstvo upisat... kakav nogomet i treninzi... stalno se na to izvlačite... hehe.,... idem ja sad.. pa živjeli vi meni.... bye mah mah mah

- 19:06 - KoMeNTiraj (14) - PrIntaj - #

<< Arhiva >>