nedjelja, 25.06.2006.

... nakon nekog vremena ...

.. ljudi moji... kako i naslov kaže ... evo mene nakon nekog vremena... dolazila sam ja na blog ali mi se nije dalo pisati postove.. ove vrućine me ubijaju... ne znam ni sad baš šta bih pisala pa ću kolko se budem sjetila opisati ove protekle dane....

...utorak...

pa i ne sjećam ga se baš nešto.. ne znam šta sam jučer jela tako da ne znam ni šta je bilo u utorak....nutnutsmijeh

...srijeda...

... puno me pitate... još mi ne radi memorija... nononutsmijeh

...četvrtak...

ufff... znam da je bio praznik.. dan antifašističke borbe... mislim da je stari radio roštiljadu doma... jooooj.. da... tad smo ispali ... tako poludim kad se sjetim.. kako smo igrali.. ajme majko moja mila... pa nas treba zatvorit... ma igrali smo super.. ajde neću sad pametovat ko ćiro.. ali jebiga ali onaj kewelov gol je bio iz zaleđa... ako sam ja vidjela onda ne znam stvarno.. sudija koji nam je sudio je diskvalificiran.. jer nije sudio kak treba.. pustio je nama penal jedan... pustio je taj gol iz zaleđa.. ma tak mu i treba... cico je tomasa trebo odmah.. kod prvog penala... a ak ovome ne paše.. nek si ide igrat rukomet... jebo ga on..

...petak...

.. hmmmm.. to je bilo prekjučer jel da... aha ok... ček... pa ništ posebno... popodne smo komentirali utakmicu.. a navečer je stari išao palit gumu.. taj neki ivanjski običaj... u subotu sv. ivan.. a imam ih dva u obitelji.. pa se dan prije pali guma.. ali sigurna sam da vi to znate.. a ako ne.. e jebiga... zapitajte se malo.. =).. do ponoći smo se grijali ne cesti.. pored gume.. isto tako malo razglabali.. i tak.. sve ko i obično...

...subota...

.. cijeli sam dan spavala... ko klada... navečer sam se prbudila.. i cijelu noć bila vani.. onda sam ušla u kuću i otišla opet spavati....

...danas...

jutros nam je stigla jedna lijepa vijest... od bratića žena je rodila... dobili su malog sinčića... zvat će se mateo... baš smo bili hepi... usput.. danas.. je malome mihaelu(od drugog bratića sin) rođendan... pa je kod braleta fešta.. u biti.. mali je rođen 21. ali eto... pa se mama dogovorila sa njime da zajedno slave kod njega.. i mojoj mami je danas rođendan... eto tako da tamo ludnica... ja sam samo pojela nešto i vratila se doma.... ostali su tamo... meni se neda slušatte stare pijandure... deru se ko da su bra imeđu njih a sjede jedan do drugog.. bangbangbang....

i eto ljudi moji... kunem vam se da ću pokušati pisati ove vražje postove malo češće... ajde živjeli vi meni... ja idem pisti drugi post.. na svom drugom blog... bye.. bye... mahwavemahwave

- 17:54 - KoMeNTiraj (2) - PrIntaj - #

<< Arhiva >>