nedjelja, 28.05.2006.

.. nema više naslova...

.. ljudi evo... uspijela sam se prošuljati sad dok starci odmaraju... pa sam svratila napisati post... hehe... al sam zločesta... dead.. e ljudi moji... pa mogu vam reć da se u ova 3 dana nije ništa dogodilo... možda sam sinoć imala žestoku raspravu no neću o tome jer je rasprava dobro završila i shvatila sam da imam jednog prijatelja kojeg ne želim izgubiti... čudno je kako sam to shvatila nakod 4 godine prijateljstva s tom osobom.. znat će on o čemu govorim... malo sam počela seruckat o glupostima... zbog sitnice sam se upustla u svađu te skoro izgubila prijatelja... no na sreću shvatila sam da se ponašam ko dijete od tri godine pa sam prestala... od sad ću postati pametnija i zrelija... nadam se... smijeh ... ali iskreno trebala bih... ne želim izgubiti prijatelje i shvatiti da sam si sama kriva...
jučer sam trebala ići na rođendan sve dok stari nije počeo srat... teko mi ide na živce... reko je kao da imam posla doma i da ne smijem ići na rođendan... a onda je otišao nekud sa bratom... vratio se doma na ručak a onda opet otišao gore na igralište sa bratom i do kasno se nije vratio... počeo mi je ići na živce...nikud me ne pusti.... izluđuje me...puknucu... tako je očito da više voli mog brata jer je muško... puknucupuknucu... pa mislim jel nije tako... da ga je ivan pitao za neki rođendan ovaj bi ko iz topa pristo... grrrrrrrrr.... nije fer.... naprimjer ivan ima duplo gore ocijene nego ja.. i ništ mu ne sere.. samo kaže popravi ocijene.... a kad dođe sa mojih informacija... čovječe... kakve su to trojke i četvorke.... kakvi su to minusi iz zadaća... učiteljica kaže da imaš dugačak jezik.... stalno istjeruješ svoju pravdu... ne učiš... blablablablablablablabla ........ pa sad vi recite da je moj stari normalan.... ivan ima dvojke i jedinice... minusa iz zadaće više i ne stane u onu malu rubriku.... a da ne govorim kako se svađa sa učiteljima.... mali je previše umišljen......... kad mu dopuštaju previše... čim njemu ne paše nešto odmah se duri i počne se derati na starce ko da je on neki šef.. a da se ja tako ponašam prije bi pokupila batine nego što bi natjerala da stvari idu po mome... život nije fer.... eh da samo da vam još kažem... od sad pa na dalje neće biti naslova.. ako mi padne na pamet napisat ću ga ali ovako ineče će u naslovu biti 3-4 točkice... ajde ljudi idem... živjeli vi meni... hvala na komentarima.... pozzzzzz..... mahmahmah

- 18:10 - KoMeNTiraj (21) - PrIntaj - #

četvrtak, 25.05.2006.

...on the usual...

.....samo da javim... stigo račun za internet... pa se ne mojte čudit ako me ne bude neko vrijeme.... dead headbang nut mah wave zujo smokin thumbup smijeh party bang rofl rolleyes mouthwash

- 19:50 - KoMeNTiraj (16) - PrIntaj - #

utorak, 23.05.2006.

...nema naslova...

... čovječe kako ovi naslovi nekad znaju ići na živce.... da sam ja za svaki post pisala različite naslove pa popizdila bi... uvijek bi dodala neku točku na kraju da ne bude baš isti... smijeh...ehh.. ljudi moji.... dosadno je... sutra pišem test iz zemljopisa.. i vjerovatno pita povijest... ima ko pištolj.?. bang bang bang..... a sve te knjige su mi u školi u ormariću... smijeh smijeh smijeh .... tako da ne mogu učit... hehe.. koja šteta.... dead smijeh.. ma nešt ću smuljat pa neću otić u školu... već ću se večeras počet prenemagat... pa ako bude sreće starci će popušit foru...ako, ako.... sve je na tome... kako bi sad htjela bit negdje daleko od ove jebene škole... ovi učitelji mi idu na živce... čast iznimkama... učitelj višak i bagarić su zaaaakooon... party smijeh yes.... učitelj višak nam je predavao kemiju ali kao zamjena zamjeni.... nut... uglavnom... da nije bilo njega... uffff... neznam ja bi li imala četvorku iz kemije..... a što se tiče učitelja bagarića... i on je ok.. ali kod njega je bilo... ona fora...
-znaš, ne znaš- tako da si mogao dobiti samo kobera ili peticu... ali i on je bio ok.... iako mi baš i nije četvorka ok.. jer mi malo jebe prosjek... ali šta je tu je.... čovječe
... imam dovoljno bodova za ekonomsku... još ću u osmom pokupit bodova na natjecanjima iz engleskog... ne želim ispast umišljena štreberica ali ako mi nešto ide.. onda je to -engleski-... i to mi jebeno ide... samo me zadaće znaju sjebat.. pa me malo za zaključnu ocjenu zbreca ali sve bude ok...budem odgovarala i bog.... ali ne mogu imat četvorku iz engleskog da je ne znam šta... jer mi to jedino baš ide bez prepisivanja .. no... dosta o školi.. nisam napravila ovaj blog da na njemu trošim riječi na školu... nema teorije.... eh da..nisam vam rekla kaj je bilo jučer.... dečki iz mog razreda su našli nekakvu rukometnu loptu u učionici kad smo ujutro došli .. i šta će oni.. nego nabijat loptu u zid... mno kakva bi to bila fora da na kraju ne završi sa sranjem.... špehar se svađo sa žacom oko lopte i jednostavno spuco lopu u zid... ali umjesto da je samo pogodio zid... lopta je udarila u neku sliku.. nekakvog književnika,... i naravno ... staklo je puklo.... svi smo se srušili na pod... imali smo grčeve od smijeha.... onda su svi zbrisali van... ali na kraju se sve pročulo.. pa je špehar moro popravit sliku.... došo je danas kod mene pa sam mu izrezala komad stakla da to popravi.... hehe... ali je bilo krvavo... hehe.. ( ne mislim doslovce... nitko nije ozlijeđen...)...
eh...da...danas me stari zamoli da mu nešt napišem i isprintam na compu.... jer on to ne zna baš... ja to riješila za minutu a on odmah kao .. ja ću tebe upisat na informatiku... vidim da ti to znaš.... pa si onda mislite kakv je moj stari kad dođe to današnje tehnologije.... i on bi si kupio laptop.. ma on još ne zna na ova čuda obična...da se kuži na laptop.... jooooj... ti starci....eto ljudi moji.. ne znam šta da vam više pišem.. evo tu kod mene u bjelovaru kiša lije .... OPET... to jebeno vrijeme baš zna ić na živce.... namcor... eto ljudi moji ja sad gibam a vi mi uživajte....

p.s. pozdravljam: štefaniju, adelu, ivu, kikicu, tirkea, berku, fixa, špehara, žmarića, jurića, tinu, marićku, doroteu, mateu, žaju i sve ostale...... ajde pozdrafffffffff!!!!!!!!!! mah i evo vam jedna od meni naj pjesama sa eurosonga....


- 20:04 - KoMeNTiraj (5) - PrIntaj - #

nedjelja, 21.05.2006.

...vikend....

...subota....

pa ništa posebno.... onak ujutro smo imali tekmu.... čovječe... ej onak... početak super... odimo sa po četiri i više razlike...i onda pri kraju...virovitica počne zabijat neke krumpire.... ej pa moja baba je mogla obranit te golove.. i sad smo zaostali za jedan gol.. kako god virovitica vodi za jedan.. i onda smo na kraju izgubili 23:24.... ma neću više ništ ni pričat... uglavnom... nakon tekme.. sam otišla kupit nešt štefaniji za rođendan.... popodne je trebala doć do mene pa ajd u četvrtak joj je bio rođendan.... u tri je došla.... trebala sm joj stavit nešt mjuze na mp3... ali moji su otišli na bratovu tekmu i ponijeli ključeve od kancelarije.... tako da nismo mogli na komp dok se oni ne vrate... no našli smo zanimaciju... gledali smo neki filmić... nešt u vezi plesa... onda sam ju počela malo zajebavat... uglavnom...to samo ja i ona znamo.. kad su se starci vratili otišle smo na comp... pokazala sam joj svoj blog... stavila joj mjuzu na mp3.. imala je sreće pa je dražen bio na msn-u... pa smo se tak malo dopisivale... i tak.... onda je otišla.... a ja sam išla gledat onaj vražji eurosong...popizdila sam..... u sobi sam za svaki bod koji su dali finskoj ..psovala mater svima njima po redu.... čovječe na šta je i taj izbor za pjesmu europe spao... ali kažem vam ja.... da se ti čudaci nisu onak obukli... ne bi dobili ni pišljivog boda.... ljudi su glasali za njihov stiling.... ma neću ni na to više trošit riječi... i eto to bi bilo za subotu.....

...nedjelja.....

pa...ništa posebno.. stai je otišo na put u zadar.... tako da sam danas imala malo mira.. stara i buraz su ujutro nešt otišli u grad.. i opet su mi maznuli ključeve... tako da nisam pospremila malo kuću u inat... kad se vratila... počela je kuhat ručak... ja sam otišla u sobu i počela čitat prvi dio harrya pottera... nisam dugo... a i počela sam zaboravljat neke stvari... tako da... uglavnom štefanija mi je posudila prvi i drugi dio pa ću sad drugi počet čitat jer sam prvi već riješila.... malo mi ide na živce to što je u knjizi napisano jedno a u filmu snimljeno nešt sasvim drugo.... ja ne bi dala da snimaju po svome... mislim ajde ne mogu baš sve ubacit ali i ono što ubace promijene...namcor..... i eto ljudi moji.. tako sam provela ovaj vikend... ako je tako brzo prošlo nadam se da će i do kraja proći još brže... evo vam mali brojač da se veselite....


Get your own countdown at BlingyBlob.com

- 19:40 - KoMeNTiraj (6) - PrIntaj - #

petak, 19.05.2006.

...napokon....

..judi moji eto napokon vikend.... već mi se popelo na vrh glave to ustajanje ujutro... iako ni sutra neću ništa bolje proći... imamo dvije utakmice no ja sam zapisničar... sva sreća jer ne vjerujem da bi imala snage odmah ujutro trčat.... danas sam bila malo povučena... ali samo pod satom.. pod odmorom sam bila luda.... no eto ajde prepričat ću vam sve ukratko...

ujutro sam se digla i spremila za školu.... u školi smo prva dva sata imali kemiju... malo smo se zezali.... jer nam učitelj odlazi.... norofl.... jest da sam ga mrzila jer mi je dao dvojku iz testa ali danas mi je dao četvorku zaključeno... i kad sam to vidjela... baš mi je bilo žao... sad se vraća neka stara babetina.... jeb******.... da ne kažem do kraja...
druga dva sata smo imali matematiku... dobila sam četiri iz matematike... headbangheadbangheadbang.. čovječe.. bila sam ljuta ko ris... falio mi bod do petice... cijeli prvi sat sam tražila neku rupu da mi da bod ali nigdje ništa.... e jebiga... a dobro prosijek iz matematike mi je 3.8... a bio je na polugodištu 1.6... jedva sam imala dvojku a sad četvorka ko kuća... eh baš sam happy....
onda smo imali vjeronauk...ovaj je zaključivao ocjene jer i on odlazi... ali njegove se ocijene ne mogu promijeniti.... meni je zaključio četri i ko bog...ali to će mi promijeniti prosijek na kraju... ma ne znam kaj ću...
malo prije kraja vjeronauka raska je došla i išli smo na valcer na korzu... maturanti su plesali.. čovječe bilo je za umrijet od smijeha.... vukli su se ko crknuti psi... hehehe...šala mala... a s obzirom da dečki ne vole plesati super su plesali... hehe... onda nas je raska častila sa sladićem... ko djeca mala...


sad sam bila na treningu.. malo se istrčala i tak... ajde ljudi živjeli vi meni svi... pozz...

- 19:16 - KoMeNTiraj (9) - PrIntaj - #

četvrtak, 18.05.2006.

... on the usual....

...ljudi moji današnji dan mi je bio super....idemo od početka....
jutrosa sam ustala u 7:20... spremila se za školu ko i obično... no prije toga sam još u sedam sati čestitala mojoj najnajanajfrendici njen 14. rođendan... i onda kad sam došla u školu sam joj opet čestitala.... starija sam od nje 2 tjedna... hehe... i tak počela je nastava... štefica je podijelila bombone... imali smo prva dva sata hrvatski sa našom raskom.... dijelila je mjesečne sastavke.... ja ga nisam napisala... nije mi se dalo.... a imala sam vremena cijele proljetne paznike... ma boli me.. iako možda nisam trebala s obzirom da će već idući tjedan počet zaključivat ocijene... do kraja ima 2 i pol tjedna.... uffff.... čovječe.... nadam se da ćei taj dan brzo doći.. jer je škola za poludit.... nakon dva sata hrvatskog smo imali tjelesni...


na tjelesnom smo trčali na 6 min.... ja nisam mogla jer me još zglob malo jebe....ali znam da ću kad tad i ja morat trčat.... nakon što su cure otrčale.. počeli smo igrati rukomet... ja sam bila na golu.... i u nekih 15 min... naše su zabile samo 3 gola.... ko da smo igrale nogomet a ne rukomet.... no to ne znači da smo mi dobili ijedan gol... obranila sam ih sve.... a jebiga... nije da mi je žao ali mi je malo žao cura iz D razreda.. nikad nas skoro nisu pobijedile... no doći će i njihovih 5 min kad ja budem bolesna.. thumbup..

poslije tjelesnog... dva sata fizike..... deaddeaddead.... najavila je ispitivanje.. no i nije baš nešto pitala... ja sam dobila peticu iz zadataka....smokin... baš sam bila ponosna na sebe kaj sam dobila pet bez ičije pomoći... hehe... poslije je počela nešto o toplinskom međudjelovanju ili kak već... uglavnom... ja baš i nisam bila u toku... malo me zanijelo... sjetila sam se nekoga... hehe... cerekcerek....

i.. napokon nakon škole... finalna utakmica između 7.d i 7.c..... ja sam naravno išla navijat za svoje komšije... smijeh... igra je bila napeta u početku.... glavni igrači utakmice su bili TIRIĆ, HUD i ILIJA!!!!! prva dva gola su bili takvi krupmiri,, a druga dva su bila djela naših profesionalaca tirića i ilije ako se ne varam.... ma kako god... 7.d je pobijedio (iako sam znala da će pobijediti veličanstveno..) sa rezučtatom 4:2.... bilo je super.... jedina šteta kaj sam nekako izbrisala te slikice sa tekme pa ih na žalost nećete moći vidjeti... headbang,.... no ljudi moji to bi bilo sve za danas.... ajde živjeli.... pozzz... mahmahmah

- 20:42 - KoMeNTiraj (2) - PrIntaj - #

srijeda, 17.05.2006.

...srijeda....

eh.. pozz ljudi moji... eto me i danas... srijeda ko srijeda... danas nam je onaj iz vjeronauka zaključivao ocjene.... čovječe... ej jel možete vjerovat da ću iz vjeronauka imat 4... isuste.. ali ja sam još ko bog... podijelio je on i trojke i dvojke.... isuste dobro da nas još nije i streljo... ma neću trošit riječi na školu.. nije toga vrijedna... i eto ljudi kako ste vi meni.. malo sam preuredila izgled bloga.... jel vam se sviđa? dosadilo mi je ono... a i bilo bi vrijeme da malo mijenjam nešto... boxove sam sredila... imaju sad i slikice mojih best frendova.. moram još od tine stavit... ali stignem nije danas bila u školi jer je imala nekakvu audiciju s klavirom... želim joj sve na naj jer je zaslužila... usput SRETAN ROĐENDAN... našoj dorotei... danas je napunila 14...sve najbolje....kaj još?... eto danas sam se potrudila... poslikala sam svoje frendove i stavila ih na blog.... s vremenom će ih biti više.. jer ne mogu baš sve njih od jednom ... nije bilo lako i ovo sve poslikat... a pogotovo kad su čuli da im slika ide na moj blog.... ma bilo je ludnica... danas je u bjelovaru vrijeme tako sjebano... sad kiša, sad sunce... pa opet kiša.. za popizdit..... danas sam si kupila novi OK i Bravo. tamo je bilo par stvari o mojim naj glumcima ... a sad ću još malo pročitat kaj piše.... smijeh smijeh smijeh ...... neću dužit... ostavljajte mi komentare.... da znam kako da sređujem blog.. jel vam se sviđa kaj i šta.... kaj vam se ne sviđa.. i tak.... no idem ja sad... ajde ljudi živjeli vi meni.... pozdrav svima.... od.. đuke....

- 20:37 - KoMeNTiraj (6) - PrIntaj - #

ponedjeljak, 15.05.2006.

....i`m back again....

evo me ljudi..... vidim da sam vam nedostajala... thumbup... eto znam da sam malo pretjerala sa ovom stankom.. zato ću sad svaki dan pisati postove... šta da vam pišem.. ovih dana sam malo bila u nekakvoj vrsti ljubavnih problema.... tako da mi nije ni na pamet padao blog....... ono umijesto da se dvoumim između dvojice mene muče - četvorica... pa vi sad mislite... jučer sam imala doma cijeli picindol.... namcor...ma šalim se.... došli su nam susjedi pa smo imali zajednički ručak.. roštiljada ... njami.. ja nisam mogla jesti no ........... pa recimo samo da su od one četvorice dvojica bila na ručku... neću previše u detalje jer bi netko od njih ovo mogao lako da pročita... a to ne želimo nikako.... zaliven .... i eto nakon ručka odlučili smo baciti se na nogomet... igrali su i stari i mladi.... tako da.. nut . no samo je po mene loše završilo... iskrenula sam zglob i sad ne mogu trčat.... čim sam pala čula sam, kako je škljocnulo... maknula sam se sa igrališta.... ako se ta livada može nazvat igralištem.... malo je prošla bol.. no jutros kad sam se probudila je bolilo ko da me je neko danima sa čekićem lupo po zglobu... baš se osjeti da je sjeban zglob... nonono .. sad moram paziti i oporaviti se do slijedećeg tjedna.. jer igramo rukometno prvenstvo u školi... među razredima.... eh tako da sa ozlijeđenim zglobom ne mogu bit ni sudac.... nononononononono... no sa mnom ili bez mene pobijedit će moj razred.... iako nemaju mene na golu.. no jaka sam ja i neće mene neki zglob spriječiti... thumbup... danas neću ići na trening jer nemogu ni hodati a kamoli trčati... nono... nije da se žalim... nut.... i eto ljudi moji.... to bi bilo to... ajde živjeli vi meni i vidimo se... bye

- 16:44 - KoMeNTiraj (2) - PrIntaj - #

nedjelja, 07.05.2006.

....like i was never gone....

..ljudi... evo me... nakon dosta vremena... došla sam napisati novi post.... ovaj tjedan sam bila zauzeta.... sve se vrtilo oko mog rođendana... ono odu jedni gosti dođu drugi... i tak.... bila mi je ludnica doma.... sinoć sam slavila rođendan.... popodne smo išli u restać na pizzu... pa malo u lunić... a onda smo išli kod mene doma jer je kiša padala... ali kad smo došli prestala je padati... pa smo išli igrati nogometa... došao mi je i dražen... nisam znala... pa kad mi se pojavio na nogometu sam fulala gol... onak bila sam zatečena.... a onda smo se svi skupili i išli igrati nogometa... čovječe.. mene je trbuh bolio... prejela sam se.... navečer smo se zezali u mojoj sobi... igrali istina izazov i tak... meni je bilo super.... bili su mi naj bolji, ali baš oni najbolji, prijatelji kojima mogu reći sve ... isto jedan od najboljh rođendana.. eto još se jednom ispričavam kaj nisam dugo pisala post... osim toga kao što znate iz zadnjeg posta.. dobila sam mobitel.... i krivo sam napisala... nije Nokia 7060 nego Nokia 7360.. ona iz zlatne kolekcije.. kaj je u vip ponudi staro za novo... i super mi je mob... imam novi broj.... pa tako da mi se ne javljate na onaj stari,,, ovo govorim onima koji u biti imaju moj broj... i eto to bi bilo to.... ljudi.. stavit ću vam još neku slikicu i to je to.... ajde živjeli vi meni pozzz...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us to je moj novi mobać.... naughty smijeh

- 16:46 - KoMeNTiraj (28) - PrIntaj - #

srijeda, 03.05.2006.

... juuuuhuuuuu!!!!!

.. ljudi ovo će biti kratak post.. samo da vam javim...

DOBILA SAM MOBITEL!!!!!!

I SAD SAM SVA OKO NJEGA... USPUT RADI SE O NOKII 7060.... ONA ZLATNA KOLEKCIJA..

AJDE POZZZ JA ODOH MALO SLIKAT....

=)))))))))))))))))))))))))))))))))

- 20:10 - KoMeNTiraj (25) - PrIntaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>