< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

Ti si rekao
Ljubav je izazov
Ljubav je viši zakon
Ljubav je izazov
Ljubav je visi zakon



Kao hladan val, utopio si me
jer srce sam na dlanu dala
a to se ne smije
a to se ne smije.............


Tražio si me
Ali onda si me natjerao da placem
I ne mogu izdrzati
Sa tim što ti imas......
Jer sve što mi dajes …je bol…


Priznat cu ti jednu tajnu
sto sam je od tebe skrio
svaki udar srca moga
da znas, samo za tebe je bio


Prije no sto usnim ja
i taj tren i zauvijek samo ti
ti si mi u mislima
i kad nisi tu, kraj mene

Da znas da me bolis
i nocas ja cu da te
cuvam dok spavas
i ljubim tamo gdje
najvise volis dok sanjas.....


Bog nam je dao ljubav ko hranu
samo on zna koliko ce trajat'
jos pamtim svaki dodir tvoj

Ja dobro znam
da tebe nema, Boze
ne bi bilo ljubavi
ja ne mogu
sada iz svoje koze
molim te, vrati mi je ti......



Vezi me za sebe rukama
vezi na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen....




NE NE NE NE PITI.....dok vozis......

...ja nisam pametna osoba....

ne

vjerojatno mali koeficijent inteligencije.....

ja ne znam kaj ja radim iz svog zivota...


zbunjena sam jakooooo

da bar znam kaj hocu....

to bi bar malo smirilo stvar....

pravo pitanje je: zasto ja to ne znam.....

zasto nemam SVOJE JA???????
di sam ja NJEGA izgubila???????
(ako se pitate kojeg NJEGA,nije "njega", nego NJEGA kao JA....)


ne ne ne ne piti dooooom,steti organizmu........
i treba jesti palacinke......prije dooooma......



01:17 - Komentari (3)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.