rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

Ti si rekao
Ljubav je izazov
Ljubav je viši zakon
Ljubav je izazov
Ljubav je visi zakon



Kao hladan val, utopio si me
jer srce sam na dlanu dala
a to se ne smije
a to se ne smije.............


Tražio si me
Ali onda si me natjerao da placem
I ne mogu izdrzati
Sa tim što ti imas......
Jer sve što mi dajes …je bol…


Priznat cu ti jednu tajnu
sto sam je od tebe skrio
svaki udar srca moga
da znas, samo za tebe je bio


Prije no sto usnim ja
i taj tren i zauvijek samo ti
ti si mi u mislima
i kad nisi tu, kraj mene

Da znas da me bolis
i nocas ja cu da te
cuvam dok spavas
i ljubim tamo gdje
najvise volis dok sanjas.....


Bog nam je dao ljubav ko hranu
samo on zna koliko ce trajat'
jos pamtim svaki dodir tvoj

Ja dobro znam
da tebe nema, Boze
ne bi bilo ljubavi
ja ne mogu
sada iz svoje koze
molim te, vrati mi je ti......



Vezi me za sebe rukama
vezi na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen....




Da li znate da ........

1) je nemoguce poljubiti vlastiti lakat.

2) je Coca-Cola originalno bila zelena.

3) je American Airlines ustedio $40,000 1987. godine vadeci po jednu maslinu iz svake salate koja je sluzena u prvoj klasi.

4) kvakanje patke ne radi jeku.

5) svaki kralj u kartama predstavlja jednog velikog kralja iz povijesti:

Pik: Kralj David

Tref: Aleksandar Veliki

Herc: Karlo Veliki

Karo: Julije Cezar

6) Pomnozi! 111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

7) ako na statui, koja se nalazi u parku, konj ima obje prednje noge u zraku,

osoba (koja je na konju) je poginula u borbi.

Ako je konju samo jedna prednja noga podignuta, osoba je umrla od

Rana zadobijenih u borbi.

Ako su konju sve cetiri noge na zemlji, osoba je umrla prirodnom smrcu.

8) ime Jeep dolazi od americke vojne skracenice "General Purpose

vehicle,G.P..

9) u Pentagonu ima duplo vise toaleta nego sto je potrebno. Kada

su ga gradili, zakon je zahtijevao odvojene toalete za crnce i bijelce.

10) je nemoguce kihnuti otvorenih ociju.

11) desnjaci u prosjeku zive 9 godina duze nego ljevaci.

12) "Bubasvaba" moze zivjeti devet dana bez glave, prije nego sto

umre OD GLADI.

13) su slonovi jedine zivotinje koje ne mogu skakati (srecom).

14) se jedna prosjecna osoba smije 15 puta dnevno.

15) komarci imaju zube.

16) su Miguel de Cervantes i William Shakespeare, koji se

smatraju najvecim piscima u svojim zemljama, obojica umrli 23. ozujka 1616...

17) su trebala 22 stoljeca da se izracuna udaljenost izmedju Zemlje i Sunca

149,400,000 km). To bismo mnogo ranije znali da se netko sjetio pomnoziti

Sa 1,000,000,000 visinu Keopsove piramide u Gizi, koja je izgradjena

30 st.pr.rodjenja Isusa Krista.

18) u staroj Engleskoj ljudi nisu smjeli voditi ljubav bez

odobrenja kralja (pogotovo ako se radilo o clanu kraljevske porodice).

Kada je par htio imati djecu, morali su zatraziti dozvolu monarha, koji bi im

predao plocicu koju su zakacili na vrata od sobe dok su imali odnose.

Na

Plocici je pisalo: "Fornication Under Consent of the King" (F.U.C.K.).

Ovo je i porijeklo rijeci koju ste upravo procitali.

19) Za vrijeme secesijskog rata, kada su se trupe vracale u svoje

Kartele bez gubitaka, pisali su na jednoj velikoj tabli "0 Killed" (nula

poginulih).

Odatle izraz "O.K." - sve dobro.




14:24 - Komentari (2)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.