Cursors

hello!! - ništa s ničim - Blog.hr

ponedjeljak, 18.09.2006.

hello!!

evo da napokon napise novi post..hehe..iako mi se baš i neda ali...kad se mora onda se mora!!
Pocela je skola i to prije tri tjedna, škola ko škola nekima ovakva nekima onakva--ali zasto je morala počinjati... :( !!samo nam je to još trebalo..ali dobro je na kraju vidit staru ekipu i to ostalo malo na tjelesnom trčkarat za loptom i tako...Želim se pohvaliti da sam položio testove za vozački (motor) u HAK-u i nadam se da ću uskoro i prvu pomoć i vožnju pa neću vise biti jedan od mnogih u gračanima koji nema vozačku za motor hehe..bit cu faca (moš' mislit zujo ) !! Jos jedna novost je da am u četvrtak bio dežuran sa Semulićem i onda smo morali čistit oko škole glupe čikove i smeće sa hvataljkama..mislim nije bed jer ce nam to mozda bit budući posao hehe thumbup !
I..evo mislim da sam sve rekao ..dovoljno je dugačak post..osim toga sjetio sam se da se trebam ispričat Petri, pa se evo Petra i ovim p utem ispričavam!! (znaš ti o čemu je riječ) ..
eto ljudi moji čujemo se ....
pozzzzzzzz mah wave mah wave mah wave

| 18:16 | Komentiraj (28) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © ništa s ničim - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


(auto)biografija
evo ovako.. zovem se Brani(mir) i imam 17 god.. idem u Ruđer ,volim sve što vole mladi... imam dosta prijatelja i u Zg i u Hercegovini, obožavam se zezati , igrati stolni tenis (s onim tko zna igrat) i vozit na motoru

Klikni plej ,ako hoces da svira!!
Music Video Codes by VideoCure.com
svasta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..moj motor..sam sto je crn
Free Image Hosting at www.ImageShack.us križ u Hercegovini
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..lijepa cura.(moja ex)..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..najljepši mercedes...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..a i ovo se zna događati... no
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vidite s cim se moraju suocavati moji radnici?!..


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



chat!!!! i brojač










Free Site Counter
Free Site Counter