!miss blitva

21.03.2006., utorak

........

ima nekih dana kad jednostavno...dođe mi da puknem.naravno,u vezi NJEGA nisam ništa poduzela.jednostavno sam ljubomorna,kad god ga vidim s onom u koju je bio zaljubljen prije..i onda se ja šetuckam sa svojim frendom(koji nije ružan)pa je i on ljut(onak slatko napući usta i namršti se).i opet niš.dead end.inače ja sam ljubomorna,takva sam sva vatrena.ajoj jadna ja i on zajedno.baš smo se našli.uglavnom,sad svi tračaju onu moju frendicu koja se šorala jer ona nije bila ta koja je prva počela.a jadna.svi je gađaju gumicama i to,al ja sam bila uz nju.fakat mi je bilo žao.ljudi,to nije uredu,tako nekog vrijeđat i mučit zbog stvari koje vas se ne tiču!!for the love of god,pustite ženu da živi!!a najgori su mi oni njeni takozvani frendovi koji su je još jučer grili i ljubili zato kaj je bila najpopularnija cura u školi.to me fakat ljuti.


- 19:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o blogu..

evo moj mali blogček.dobro,nije baš raskošan,al poradit ću na tome(stvarno!).Ostavite koji komentarčić i nemojte bit prestrogi,pliz!

cool linkovi

o meni...

datum rođenja: 5.4.1992.

hobi:slikanje,crtanje,ples,pisanje

najdraži grad:pariz...

najveća želja:biti modna dizajnerica