!miss blitva

20.03.2006., ponedjeljak

the fight

danas su se pošorale dvije cure iz mog razreda.to meni nikak ne ide u glavu,kak se neke dvije cure mogu odlučit da će poslije škole stat pred pola ljudi iz škole i počupat se.jedna od njih je meni malo bolja frendica i rekla sam joj da se ne ide brukat al ona nije htijela ispast papak.kad su se počele tući (i za kosu vuće)ja se skoro rasplakala.jednostavno sa preosjetljiva za te gluposti.a onda su se si podijelili na one koji podržavaju jednu i na one koji podržavaju drugu.ja sam bila uz onu s kojom sam bila bliskija jer se ona (fakat)samo branila.
inače je dan bio ok.moja naj frendica mi je rekla da ON zuri u mene i da svaki put kad ga pogledam spusti pogled.ma i ja sam to skužila,al sam mislila da si umišljam.očito da ne.ajme beda!!svaki put kad mi se on približi (fizički mislim,jer verbalno smo definitivno prestali komunicirat nakon onog incidenta)ja pobjegnem.al to cemo promjenit.evo,časno obećanje;od sutra više ne bježi od njega!!!.sretno mi bilo.


- 19:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o blogu..

evo moj mali blogček.dobro,nije baš raskošan,al poradit ću na tome(stvarno!).Ostavite koji komentarčić i nemojte bit prestrogi,pliz!

cool linkovi

o meni...

datum rođenja: 5.4.1992.

hobi:slikanje,crtanje,ples,pisanje

najdraži grad:pariz...

najveća želja:biti modna dizajnerica