blinker182

07.06.2006., srijeda

barka bez broja ili ti post bez naslova

Olla ljudi koji su dospjeli na ovaj blog.......hh odlucio sam pisat postove....ovako danas je bilo ok....iako sam jos malo bolestan iso sam u skolu....na prva dva sata tj. na tehnickom smo se zajebavali po obicaju...ja sam sluso muziku uglavnom....(blink naravno) onda smo imali kemiju i zajebo sam profu trebo sam odgovarat za 4 a ja reko da sam vec odgovaro pa mi je rekla da samo trebam donjet neki referat i biljeznicu i da imam 4....jeeeeeee....jos hj to nije bilo nis posebno i to mi je jedini sat danas na kojem sam nes radio.....onda smo 7. sat imali biologoiju al to nisam bio jer sam pobjego s anjom na volosko...hh.........aj pozz by real blinker182 eLo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.