Design by:*Maria*
< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

2010/01 (2)
2009/12 (4)
2008/12 (2)
2008/11 (3)
2008/02 (1)
2007/12 (1)
2007/11 (1)
2007/07 (2)
2007/06 (2)
2007/05 (2)
2007/04 (3)
2007/03 (4)
2007/02 (6)
2007/01 (10)
2006/12 (5)
2006/11 (5)
2006/10 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Facts

IME:Roko
GOD: 18
VISINA: 189 cm
TEZINA: 80 kg
GRAD: Zadar
SKOLA: Nazor-jezicna
HOBI: bubnjevi, gitara
GLAZBA: rock, metal
UZOR:
Mike Portnoy(Dream Theater) i
Igor Goić(Rising Dream)

About me

cetvrti srednje, nazor, jezicna....sviran bubjeve u bendu, gitaru mucin samostalno...izlazin na rivu

nedjelja, 30.11.2008.

...november rain...

...eto, posljednja kiša u mjesecu studenome.......danas je 30. hehe...sto znaci jos 19 dana do kraja polugodista (tj. 15 ako ne brojimo vikende, 14. ako idemo na Time Treachery u Sisak 19.12.)....i tako, kao i svake godine prije ove, studeni su obiljezile kise i vjetrovi....i po ko zna koji put u meni probudile sjetu, nostalgiju i jezu...ali vremena su se promijenila do sada, iako su ljudi ostali isti...no tada je ona bila kraj mene....mislin i sad je uz mene, ali ne na nacin na koji je bila prije.....kada je bila kraj mene, nisam znao cijeniti sto san imao....sve dok nije bilo kasno....no sto je tu je...obeca san i sebi i njoj, da cu se jednog dana vratiti po nju........i namjeravam...neznan kada, ali hocu...i tako....zadnji november rain ove godine....sto reci o njoj? neko mi je vrijeme bila najdraza pisma, i jos uvijek ima privrzeno mjesto u mom srcu, ne virujen da ce ga ikad izgubiti....a kad se samo sitin da prije srednje uopce nisan volia gunse....i onda mi je jedna prijateljica pokazala koliko sam u krivu(ironicno, ona ih sad vise ne slusa, stovise mrzi ih namcor) i neznan dalje ni sam, koliko god pisama cujen posli, ova mi je bas ostala u srcu, mogu je slusati cijeli dan i nece mi dosaditi (jos ako se poklopi da je kisa vani i da je 11 misec...hehe)...no ona u meni nosi neku tugu, tugu koju instinktivno mogu povezati sa izgubljenim ljudima u zivotu...a da ne duljin...kad cujen ovu pismu, istovremeno san najsretniji i najtuzniji covik koji postoji....paradoksalno ali istinito...

November Rain - Guns n' Roses

When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same
'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain
We've been through this
Such a long long time
Just tryin' to kill the pain
yeahh..
But lovers always come
And lovers always go
And no one's really sure
Who's lettin' go today
Walking away
If we could take the time
To lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
Then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time
On your own
Do you need some time
All alone
Everybody needs some time
On their own
Don't you know you need some time
All alone

I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time
On my own
Sometimes I need some time
All alone
Everybody needs some time
On their own
Don't you know you need some time
All alone

And when your fears subside
And shadows still remain
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you
Need somebody
Don't ya think that you
Need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one

Don't ya think that you
Need somebody
Don't ya think that you
Need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one

Don't ya think that you
Need somebody
Don't ya think that you
Need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one

Dont ya think that you
Need somebody
Dont ya think that you
Need someone
Everybody needs somebody

....a i posto su ovaj misec obiljezile kise...evo jedna lijepa pisma...hehe

Prljavo Kazalište - Kiše Jesenje

Nocas mladi mjesec je, dobra vecer dame sve
Spustam se u barove
Dolje neki klinac na klaviru nasu pjesmu svira
Sto me grozno zivcira

Mazni glas me pita imas vilu iznad Zagreba
Il' auto s tamnim staklima

Hej curo seceru nemam ja za vecaru
Za malu votku, rakiju
Hej curo seceru ja sam ptica nebeska
I to je moja sudbina

Kroz moje prazne dzepove
Vjetrovi mi prolaze
A kroz cipele kise jesene
Kroz moje prazne dzepove
Vjetrovi mi prolaze
A kroz cipele kise jesene
Ooooooo....

Nocas mladi mjesec je, dobra vecer dame sve
Spustam se u barove
Dolje neki klinac na klaviru nasu pjesmu svira
Sto me grozno zivcira

Hej curo seceru nemam ja za vecaru
Za malu votku, rakiju
Hej curo seceru ja sam ptica nebeska
I kao takav umrijet cu

- 17:32 - Komentari (4) - Print - -.-'


srijeda, 26.11.2008.

...You got to lose, to know how to win...

Eto me puklo neka inspiracija opet, pa da si malo olaksan dusu...Kao i svake godine prije, opet me skola j**e u zdrav mozak (jedino je olaksanje to sto neman fiziku...weee (neman razloga razbiti glavu opet)), i opet mi se ucinilo da se zaljubljujem u jednu od najboljih prijateljica, ali mi je ovo prvi put da san se uspia spriječiti (to valjda dolazi s iskustvon...nazalost) i opet san, po ko zna koji put pocea knjigu pisati (mozda je ovaj put i napisen cak...hehe) i pisen pisme opet...stavit cu dvi nove pisme na kraju ovog posta..ako se sitin...jos uvik sviran (za one koji su mislili da je to prolazna faza...belj eto van na) i bend mi napreduje...valjda ce biti nesto od ovoga...ako ste citali ovaj blog i prije mozda se pitate di san bia ovih miseci...Evo ode san bia zadnjih devet miseci...i jos uvik san... i tako...posto je ona mene spomenula, spomenut cu i ja nju...upozna san neku zensku, prvasicu, i cini mi se ful dobra (po osobnosti)...ugl...nemorete je faliti...uvik je na hodniku....zove se...hmm...cek nek provjerin....nemogu se sititi ugl. zovite je Ella (Ella ako citas ovo nemoj se ljutiti)...i ako vas zanima jos sto...imate gori link za na myspace, pa pogledajte...a sad pisme...

REMEMBER
(posveceno onima koji su dobri s tobom samo kada im treba pomoc)

You know, there ain't,
Any thing I wouldn't do for you.
You know, there ain't,
Any situation I would leave you in.
You know, that I don't ask,
For any grace and thanks.
But remember, that someday,
I won't be around.

Remember, who saved you,
when you were on the edge of breaking down.
Remember, who took your hand,
and walked you til it's safe.
Remember, who comforted you,
when you were lost and sad,
And when you think of it all,
Whose name appears in your mind?

You take, but you don't give,
And that's not the life I wanna live.
To be rejected and exposed,
when you don't need me anymore.
That ain't the life, that's a misery,
Where you care only for yourself.
But remember that someday,
I won't be around.

Maybe you don't think I need it,
But you can't be more wrong.
Life I lead is going down,
And I'm falling yet appart.
Life you take, life you break,
Isn't gonna breathe again.
So remember that someday,
I won't be around.

Words you say, words that you think are right,
Bring only pain back.
And the look you give me every day,
Missbelief for what you say.
Remember me, someday,
In a better way than now.
And remember, one day,
I've almost always been around.

I'M SORRY
(Jeleni, jer ju zivciran a ne zelin to...)

Sorry, if I'm sometimes so alive.
Sorry, if I'm sometimes too withheld.
Sorry, if I'm sometimes too restrained.
Sorry, if I'm sometimes too passionate.

Sorry, if I'm sometimes too emotional,
Sorry, if I'm sometimes a joker.
Sorry, for misplacing you,
With someone who cares.

Sorry, for taking your time,
In all those moments we went through.
Sorry, for all those things,
That you hate about me.

Sorry for sharing you with memories,
Memories of lost time.
Sorry for dragging you into my troubles,
And thanks for tolerating me.

Thank you for all the times,
You never let me down.
And believe me,
I hope I never let You down.

You're my Angel, you said,
But I don't know do you really mean it.
But I say to you, you are mine,
And maybe, you're gonna save me one day.

Sorry, once more,
If I'm sometimes too close.
I'll try my best,
To change it.

Till the day,
We meet again.
Standing,
Side by side...

- 19:13 - Komentari (3) - Print - -.-'


utorak, 25.11.2008.

Prodigal Son returns...

Hehe...ili ti kako bi rekli back in black...evo.......ako pogledate malo bolje na kalendar, vidjet cete da nisan novi sto se ovoga tice, ali nisan vec dugo pisao, stovise, 9 mjeseci i 11 dana....neznan kad ce novi i smisleniji post, ali bit ce sigurno, jer mi je ovaj blog bas nekako prirastao srcu i nemam ga nmjeru brisati(na vasu zalost).....enjoy

- 19:52 - Komentari (3) - Print - -.-'


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>