Design by:*Maria*
< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

2010/01 (2)
2009/12 (4)
2008/12 (2)
2008/11 (3)
2008/02 (1)
2007/12 (1)
2007/11 (1)
2007/07 (2)
2007/06 (2)
2007/05 (2)
2007/04 (3)
2007/03 (4)
2007/02 (6)
2007/01 (10)
2006/12 (5)
2006/11 (5)
2006/10 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Facts

IME:Roko
GOD: 18
VISINA: 189 cm
TEZINA: 80 kg
GRAD: Zadar
SKOLA: Nazor-jezicna
HOBI: bubnjevi, gitara
GLAZBA: rock, metal
UZOR:
Mike Portnoy(Dream Theater) i
Igor Goić(Rising Dream)

About me

cetvrti srednje, nazor, jezicna....sviran bubjeve u bendu, gitaru mucin samostalno...izlazin na rivu

nedjelja, 25.03.2007.

Sad but True

Zalosno.....ali i istinito...da.......nazalost.......kao sto naslov govori
Zalosno ali istinito........moj zivot je upravo takav.........zalosan....
ali istinit i stvaran.......ali budimo realni....rijetki su oni kojima nije
zivot takav.......tih nekoliko sretnika neznaju sto je zalost...........
ali mi znamo...i zao nam je sto znamo..........da...da.......

Metallica-Sad but True

Hey
Im your life
Im the one who takes you there
Hey
Im your life
Im the one who cares
They
They betray
Im your only true friend now
They
Theyll betray
Im forever there

Im your dream, make you real
Im your eyes when you must steal
Im your pain when you cant feel
Sad but true

Im your dream, mind astray
Im your eyes while youre away
Im your pain while you repay
You know its sad but true

You
Youre my mask
Youre my cover, my shelter
You
Youre my mask
Youre the one whos blamed
Do
Do my work
Do my dirty work, scapegoat
Do
Do my deeds
For youre the one whos shamed

Im your dream, make you real
Im your eyes when you must steal
Im your pain when you cant feel
Sad but true

Im your dream, mind astray
Im your eyes while youre away
Im your pain while you repay
You know its sad but true

Hate
Im your hate
Im your hate when you want love
Pay
Pay the price
Pay, for nothings fair

Hey
Im your life
Im the one who took you here
Hey
Im your life
And I no longer care

Im your dream, make you real
Im your eyes when you must steal
Im your pain when you cant feel
Sad but true

Im your truth, telling lies
Im your reasoned alibis
Im inside open your eyes
Im you

Sad but true




Istinito....ali zalosno

- 22:18 - Komentari (136) - Print - -.-'


subota, 17.03.2007.

School


You better get me to school on time.........

Hmm, cudno.......zelim doci na vrijeme......vjerujte mi i vi biste htjeli....
Nebiste.......zamislite ovako......dodete u skolu......i ono profesor s
onim pogledon.....kao da kaze: Uf kako cu te danas ubiti(u pojam)!!!
ili uletite unutra a profesor lezi na stolu mrtav pijan......aaa.......mozda
i ne bi bilo tako lose....ali ovo sto sad slijedi to je naprosto, fascinantno
.....da...fascinantno..........zamislite da dodete u skolu....a unutra vas
ceka profesor, sa Gibson SG-om u ruci (btw. to van je gitara).....i
pogledate okolo i vidite, pravi mali raj, gitare, bubnjeve, bass gitare,
klavijature, mikrofone i pojacala.......pravi mali raj....ma di smo mi te srice
......lol.....bar mi ostaju mastanja da ce se jednom i to dogoditi.......
dogoditi ono sto se dogodilo dici u SCHOOL OF ROCKu

Jack Black - School of Rock Lyrics

Baby we was making straight A's,
But we were stuck in a dumb daze.
Don’t take much to memorize your lies.
I feel like I've been hypnotisized.
And then that magic man; he come to town.
Whoo wee!
He done spun my head around.
He said, "Recess is in session.
Two and two make five."
And now baby, oh, I’m alive.
Oh yeah!
I’m alive

(Chorus:)
And if you want to be the teacher's pet,
Well baby you just better forget it.
Rock got no reason. Rock got no rhyme.
You better get me to school on time.

Oh you know I was on an honor roll.
Got good grades and got no soul.
Raised my hand before I could speak my mind.
I been biting my tongue too many times.
And then that magic man said to obey…..uh-huh
"Do what magic man do, not what magic man say."
Now can I please have the attention of the class.
Today's assignment... a hem... kick some ass!

(Chorus x 2)

This is my final exam.
Now you all know who I am .
I might not be that perfect son.
But ya'll be rockin' when I'm done

- 17:07 - Komentari (125) - Print - -.-'


petak, 09.03.2007.

L.O.L.

OI.....oi, oi, oi........see me ride down of the sunset.......bog ljudi.....nije me bilo duze vrime.......ali evo mi novi post.....i neman ideje...........savjet: Smij se naglas!!!!!!(Laugh Out Loud)

- 19:26 - Komentari (94) - Print - -.-'


petak, 02.03.2007.

I miss you

(I miss you miss you)
Hello there the angel from my nightmare
The shadow in backround of the morgue
The unsespecting victim of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
And we'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends
We'll wish this never end

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness comes creeping on so haunting everytime
And as I stared I counted the webs from all the spiders
catching things and eating their insides
Like indecision to call you
And hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
stop this pain tonight

Don't waste, your time, on me, you're already the voice inside my head

I miss you....

-nije ovo jos jedna tuzaljka za ljubavi.......dosta mi je toga za neko vrime......lol.....i malo pomalo....
sve me manje i manje boli, sve san manje i manje tuzan.........life is too short to waste it waiting for
someone.......da da......ali ovo ne znaci da moja ljubav prema toj osobi nije bila nista....hmmm.....
duboko....lol.......bas naprotiv......ali necu opet o tome.....dosadilo mi je jadati se......mislin da san i
ovako i onako svima vec dosadia s tin glupostima...........i tako....zivot ide dalje........
Life is a waterfall......da...u najvecem naponu i brzini dode do svoga pada......tako i mi....
kad tad svi padnemo......ali pitanje je koliko cemo nisko pasti......da...onoliko koliko visoko letimo....
da...da.....i onda zelim da si blizu......(opcenito mislin)...kako bi tija da si tu

So, so you think you can tell Heaven from Hell,
blue skies from pain.
Can you tell a green field from a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you to trade your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have we found? The same old fears.
Wish you were here.

da...tija bi da si tu......
jer nekad teret nemogu podniti sam......zapravo nikad vise.....

I evo: pozdravljan
1. Svoje najbolje prijatelje:Chrisa, Jelenu, Luciu & Sabinu, Rebeccu & Mateu & Renatu & Edu & Nicole
ajde ajde......Škaru, Olega, Krešu & Ivana....

2. Blogere: necu nabrajati.....jednostavno sve vas koji imate blog...

3. Sve Dikljane: volili me ili ne, i one koji su zivili u Diklu

4. Da nebih koga zaboravia, pozdravljan sve one koji me poznaju i koje ja poznajen......i
cili 1.E

Pozdraw

- 20:28 - Komentari (106) - Print - -.-'


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>