Design by:*Maria*
< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

2010/01 (2)
2009/12 (4)
2008/12 (2)
2008/11 (3)
2008/02 (1)
2007/12 (1)
2007/11 (1)
2007/07 (2)
2007/06 (2)
2007/05 (2)
2007/04 (3)
2007/03 (4)
2007/02 (6)
2007/01 (10)
2006/12 (5)
2006/11 (5)
2006/10 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Facts

IME:Roko
GOD: 18
VISINA: 189 cm
TEZINA: 80 kg
GRAD: Zadar
SKOLA: Nazor-jezicna
HOBI: bubnjevi, gitara
GLAZBA: rock, metal
UZOR:
Mike Portnoy(Dream Theater) i
Igor Goić(Rising Dream)

About me

cetvrti srednje, nazor, jezicna....sviran bubjeve u bendu, gitaru mucin samostalno...izlazin na rivu

subota, 24.02.2007.

I could have lied Im such a fool
My eyes could never never never
Keep their cool
Showed her and I told her how
She struck me but Im fucked up now
-nebrinite se...ne ponavljan post....ali zasto opeet iste rici?......zato sto su te rici kao i Anthony
Kiedsu(RHCP)....tako i meni...ove rici postale stvarne....istinite......moga san sutiti, ne reci nista...
sve bi ostalo isto...ali nisan moga vise..."oci" su me pocele izdavati.....svi su skuzili....osin nje...ona je mislila da mi se svida njezina (najbolja) prijateljica......reka san joj......i zajeba san stvar.....mozda izgubin prijateljstvo voljene osobe....nadam se da necu....ali to se najcesce dogodi....i zato sve manje vjerujem u musko-zenska najbolja prijateljstva....jer je ona samo jedna u nizu najboljih prijateljica u koju san se zaljubia.....necu navoditi pojedinosti...u koga i kad.......bilo bi neugledno....da....neugledno
i nelagodno......neke ni neznaju da san u njih bia zaljubljen......evo pisma.....posvecena.....jednoj od mojih najboljih prijateljica i mojoj zadnoj neuzvracenoj ljubavi (lol...kako ce me sprdati zbog ovoga)....tj. ako mi je jos uvijek prijateljica...

BLIND SHADOWS-Circle Of Love

And I'm feeling so alone,
Now that you're gone.
I can berely stand on my own...
But it doesn't matter,
cause you're gone

Yes you're gone,
Forever...

Why can't you be here,
Standing beside me.
Loving me....
You left me without a thing,
Without you I can't breathe,
Why can't we be caught,
In the circle of love...

-ovo je samo dio pisme...koja nazalost jos nije dovrsena....i zapravo je napisana od strane
Chrisa za nas bivsi bend.....
I to je sve

- 14:56 - Komentari (112) - Print - -.-'


ponedjeljak, 19.02.2007.

Long Live Rock N Roll

Sutra......20.02.2007. obiljezava se 27 godisnjica smrti.....Bona Scotta....ko ga zna, zna da je to legendarni pivac AC/DC-a koji je umro tragicnom smrcu.......njega je nadomjestio Brian Johnson....ali iako slican glas.....nikad Brian nije mogao zamjeniti Bona......uzto je i Bon svirao gajde....sto se najbolje ocituje u pjesmi It's a long way to the top

i ako cujete pjesme od AC/DC-a mozete cuti razliku u glasovima

i Highway to Hell:

- 19:00 - Komentari (90) - Print - -.-'


četvrtak, 15.02.2007.

I Could Have Lied

Eh da........novi post......nemam o cemu pisati....ka nikad.........
ah....evo danas...danas san dobia tri petice......lol.....da...tri.....
nepojmljivo za mene.....danas mi je cili dan skroz nekako sritan
......cudno.....zapravo nevjerojatno.......skoro se nikad nisan
ovako dobro osjeca.....lol.....zaljubljen san........sretan san....
ma super.....neman rici......ali opet me to sve sjeti na ona........
tuzna vremena.....kad mi je nekako "hladno", tmurno..............
i onaj osjecaj kad san moga sve presutiti lagati.....samo da meni
bude lakse......ali...ne....ja jednostavno nisan takav......ja ne
mogu....slagati...osin ako je zafrkancija......samo onda...
reka san da necu stavljati pisme...osin ako mi ne pogode
raspolozenje ili ako mi se poklapaju s trenutnim mislima.........
a ova pisma....predivna pisma......od peppersa....taman mi
se poklapa u razmisljanjima......lol
Red Hot Chili Peppers-I could have lied

There must be something
In the way I feel
That she dont want me to feel
The stare she bares cut me
I dont care
You see so what if I bleed

I could never change
Just what I feel
My face will never show
What is not real

A mountain never seems to have
The need to speak
A look that shares so many seek
The sweetest feeling
I got from you
The things I said to you were true

I could never change
Just what I feel
My face will never show
What is not real

I could have lied Im such a fool
My eyes could never never never
Keep their cool
Showed her and I told her how
She struck me but Im fucked up now

But now shes gone yes shes gone away
A soulful song
That would not stay
You see she hides cause she is scared
But I dont care
I wont be spared

I could have lied Im such a fool
My eyes could never never never
Keep their cool
Showed her and I told her how
She struck me but Im fucked up now

I could have lied Im such a fool
My eyes could never never never
Keep their cool
Showed her and I told her how
She struck me but Im fucked up now



P.S.-Posto je ovo live....pravi pocetak pisme je negdi oko 50 sekunde.
.....ma cut cete

- 22:45 - Komentari (77) - Print - -.-'


ponedjeljak, 12.02.2007.

AWAKENING

Evo vam moj najduzi post dosad......



VALENTINOVO- Dan zaljubljenih jest......................................marketinski trik........samo da bi se zaradila lova........ako smo zaljubljeni to je svaki dan....i volimo svaki dan......a ne se ljudi sebicni po naravi site osobe koju vole jednom u godinu dana......da nema tog dana ne bi se ni sitili te osobe.....medutim nije to ni tako lose...evo su nama skratili skolu....naravno ne ljutite se ako se ne slazete samnom......jer videnje jednog covjeka ne uzajmljuje krila drugom covjeku.......ili...svako gleda na svijet drugim ocima......siguran sam da bih i ja drukcije gledao na to da imam nekoga.....
................................................................................................................................................
ŠTAFETA-
Nevolin ovo raditi ali ako su svi i ja cu:
10.-RENATA; REBECCA; MATEJA; EDA
9.-ANTE; SARA
8.-FILIP; BATINA; HELENA
7.-NELLA;PASANAC(Pale Enchantres. Claviula Nox)-neznan sto pisati vise
6.-E.X.S.-novi ali odlican blog...kao i sve...sto Skara zapocne pretvori se u plodonosni posao...ali nesmijemo zaboraviti Kresu....odlican blog
5.-OLEG-odlican blog....nemam zamjerki..ali ima i boljih i ANDREA-nema komentara
4.-JELENA-imala je dobar blog...imala....sad ga rijetko pise pa samo 4 misto za nju i NERA-ludilo od zenske......ide samnom u razred...super blog
3.-CHRIS-prvi blog koji sam poceo citati i uvik se smijem na njegovom blogu....bilo da su dogodovstine ili njegove misli
2.-ROCKANA i MAFIJASICA-nisan se moga odluciti pa evo obe.....za njih neman komentar
1.-definitivno INA-zakon zenska i blogerica i to je dosta....uvik s ismijen na njezinon blogu...dobro ne bas uvik ali skoro uvik
...............................................................................................................................................
Non-stop mi neki govore...da mi vecinu posta cine rici pisama......ali mali se postovi citaju puno vise nego veliki....tako da neznan ko je dosa do ode....ali ja san se namucia pisajuci ovo......da.....ovo mi je zadnji post koji san uzea iz rici pisama.....teoretski ni nisan uzea ime......hehe.......ali evo dobra mi je pisma.......zivot je prekratak da bismo ucinili sve sto hocemo....a predug za ono u najkracim crtama....

The Damning Well - Awakening Lyrics

Out of control of a history untold
It begins with the
father of sin
I walk alone in the garden of stones
I
turn into the monster within
Life is too long for me
Life is too wrong for me

Cause there's
something that
I realize
That I miss being human
I realize
That I miss being human
Nothing Times


I lose control as the story unfolds
I have
been like a knife to bare skin
I walk alone like a king
with no throne
I burn up from the monster within
Life is too long for me
Life is too wrong for me

Cause there's something that
I realize
That I miss being human
I realize
That I miss
being human
Nothing Times

I like hunting the
pieces
I like hunting the pieces
I like hunting the
pieces
Cause I have come to need this
I like hunting
the pieces
I like hunting the pieces
Cause I have
come to need this
Shell

Cause there's
something that
I realize
That I miss being human
Cause there's something that
I realize
That I
miss being human
I teach lies
That I miss being
human
I teach lies
That I miss being human
I
teach lies

Najblize sto san nasa:slusajte..

- 23:21 - Komentari (67) - Print - -.-'


četvrtak, 08.02.2007.

DON'T WANNA MISS A THING

Zaljubljenost...ili ljubav.....sto je bolje?.....ljubav naravno......kad nezelite, nesmijete, nemozete zaspati....kad s tom osobom zelite provesti vjecnost.....jer kad zatvorite oci vec vam ta osoba nedostaje.....toliko da biste uradili sve da je makar na trenutak vidite......da...to je to....ljubav.....

Aerosmith-Don't wanna miss a thing

I could stay awake
Just to hear you breathing
Watch your smile
While you are sleeping
While you´re far away and dreaming
I could spend my life
In this sweet surrender
I could stay lost
In this moment forever
Every moment spent with you
Is a treasure

Refrain:
Don´t wanna close my eyes
Don´t wanna fall asleep
´Cos I´d miss you babe
And I don´t wanna miss a thing
´Cos even when I dream of you
The sweetest dream
Would never do
I´d still miss you babe
And I don´t wanna miss a thing

Laying close to you
Feeling your heart beating
And I´m wondering
What you´re dreaming
Wondering if it´s me
You´re seeing
Then I kiss your eyes
And thank God we´re together
I just want to stay with you
In this moment forever
Forever and ever

I don´t wanna miss one smile
I don´t wanna miss one kiss
I just wanna be with you
Right here with you just like this
I just wanna hold you close
Feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment
For all the rest of time
Baby, baby

- 17:28 - Komentari (215) - Print - -.-'


nedjelja, 04.02.2007.

...IT'A LONG WAY TO THE TOP...

ad astra per aspera iliti "preko trnja do zvijezda.....
Dug je put do vrha......usto je i trnovit........nema lakog puta.....postoje teski put.....i jos tezi put.......neki su daleko dogurali u zivotu......sad su zvijezde......bas je njihov put trnovit.......pun zapreka......sada se nama nude isti putevi.....i mi ih moramo prihvatiti.......preko trnja do zvijezda......

AC/DC-It's a long way to the top if you wanna R'n'R

Ridin' down the highway
Goin' to a show
Stop in all the by-ways
Playin' rock 'n' roll
Gettin' robbed
Gettin' stoned
Gettin' beat up
Broken boned
Gettin' had
Gettin' took
I tell you folks
It's harder than it looks

It's a long way to the top
If you wanna rock 'n' roll
It's a long way to the top
If you wanna rock 'n' roll
If you think it's easy doin' one night stands
Try playin' in a rock roll band
It's a long way to the top
If you wanna rock 'n' roll

Hotel, motel
Make you wanna cry
Lady do the hard sell
Know the reason why
Gettin' old
Gettin' grey
Gettin' ripped off
Under-paid
Gettin' sold
Second hand
That's how it goes
Playin' in a band

It's a long way to the top
If you wanna rock 'n' roll
It's a long way to the top
If you wanna rock 'n' roll
If you wanna be a star of stage and screen
Look out it's rough and mean
It's a long way to the top
If you wanna rock 'n' roll

- 15:10 - Komentari (317) - Print - -.-'


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>