Design by:*Maria*
< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

2010/01 (2)
2009/12 (4)
2008/12 (2)
2008/11 (3)
2008/02 (1)
2007/12 (1)
2007/11 (1)
2007/07 (2)
2007/06 (2)
2007/05 (2)
2007/04 (3)
2007/03 (4)
2007/02 (6)
2007/01 (10)
2006/12 (5)
2006/11 (5)
2006/10 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Facts

IME:Roko
GOD: 18
VISINA: 189 cm
TEZINA: 80 kg
GRAD: Zadar
SKOLA: Nazor-jezicna
HOBI: bubnjevi, gitara
GLAZBA: rock, metal
UZOR:
Mike Portnoy(Dream Theater) i
Igor Goić(Rising Dream)

About me

cetvrti srednje, nazor, jezicna....sviran bubjeve u bendu, gitaru mucin samostalno...izlazin na rivu

utorak, 09.01.2007.

TRIVIAL NO MORE

trivial(eng.-beznacajan)...............beznacajno, trivijalno..........svaki moj post ima sve manje smisla.........ali evo potrudit cu se da ga ukljucim.................svako od nas na svijetu ima nekoga......takva je sudbina..........ali sudbinu se cesto moze zaj****i............ali moze sudbina zaj****i nas..........primjer ja....mene sudbina cilo vrime mota oko malog prsta..........postoje razdoblja kad mi je super..........ali i ona kada mi nista ne ide od ruke...............s naznakom da su mi cesca vremena kad mi je lose............tada nitko ni nezna sto mi je.....trudin se biti posten, objektivan prema svima oko mene.......a bas mi onda svi dizu tlak................bilo kako bilo kad mi je lose niko ne zna za to, a oni koji nekim cudom znaju kako se osjecam......po tom pitanju nemogu uciniti nista..............jedino sto mi smeta kod mene je to sto drugima pomognem koliko mogu, a sebi nemogu pomoci..........ali takav san.......i necu se minjati.........zasto bi se ja minja..............meni je ovako sasvin dobro...............jedino neznan koliko ce mi takvo raspolozenje trajati.............ma koliko god se to cinilo cudnim ja ipak vise volim ovo tuzno razdoblje............vise ga volim jer kad sam sretan onda sprdavan sve oko sebe.........meni je sve to zafrkancija ali neki to shvate ozbiljno i uvride se......onda ja postanen tuzan, pa san opet u iston sranju.......jedino sto san onda s nekim posvadan.................ma nije mi vazno jesan li dobro ili lose...............za jedno znan.............da vise u nicijen zivozu ne zelin biti trivijalan.

RISING DREAM-TRIVIAL NO MORE

Many things I will never live through,
Many times I will never realize,
That what I saw was nothing more
Than what i memorised...

One December,
Walked out my chamber just,
To see about,
What was that shout,
That came from dead of night.

I have looked around,
In terror scene of night,
Surprised at what I found,
I live to tell the story...

...I met a stranger,
True sinners weighed,
And this is what he whispered me...

Your life is just a scene,
A second in a dream,
That rises up above to make a final
Upward stream...

You'll have your highs and lows,
You'll live in Hell,
But never make it trivial no more!

As he walked away,
My thoughts-they fall astray,
And what is now for me to do,
I must be on my way...

To think of what he said,
Never let it be unread,
For this is final meaning
And your mind nust understand...

I have looked around,
In terror scene of night,
Surprised at what I found,
I live to tell the story...

How I met a stranger,
True sinners weighed,
And this is what he whispered me...

Your life is just a scene,
A second in a dream,
That rises up above to make a final
Upward stream...

You'll have your highs and lows,
You'll live ithrough ups and falls
You'll think your life is just a game,
And you will never be the same.

Your life is just a scene,
A second in a dream,
That rises up above to make a final
Upward stream...

You'll have your highs and lows,
You'll live in Hell,
But never make it trivial no more!

- 11:03 - Komentari (50) - Print - -.-'


<< Arhiva >>