Design by:*Maria*
< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2010/01 (2)
2009/12 (4)
2008/12 (2)
2008/11 (3)
2008/02 (1)
2007/12 (1)
2007/11 (1)
2007/07 (2)
2007/06 (2)
2007/05 (2)
2007/04 (3)
2007/03 (4)
2007/02 (6)
2007/01 (10)
2006/12 (5)
2006/11 (5)
2006/10 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Facts

IME:Roko
GOD: 18
VISINA: 189 cm
TEZINA: 80 kg
GRAD: Zadar
SKOLA: Nazor-jezicna
HOBI: bubnjevi, gitara
GLAZBA: rock, metal
UZOR:
Mike Portnoy(Dream Theater) i
Igor Goić(Rising Dream)

About me

cetvrti srednje, nazor, jezicna....sviran bubjeve u bendu, gitaru mucin samostalno...izlazin na rivu

petak, 22.12.2006.

Memory remains

Nasa razrednica-najbolja razrednica na svijetu

Slike govore vise od rijeci, a glazba otvara srca.....evo pisma RockAne koju smo odsvirali za razrednicu:

You are the one that gives us smile,
In cold and dark days you're our light.
For the little time we spent together,
But for times that remain.

We are here for a little while,
Now you are going forever.
Letting us lost in this world,
Without promise,hope and smile.

You've become our friend,
And our love in the dark.
Now it's hard to say goodbye,
But it has to be done.

Memory is the only thing left,
Sweet memory of happy days.
We hope it'll be never gone
Everything goes but memory remains.

Be our light to the end of the agony,
For your little foolish friends.
For our frequently killing sadness,
Supported by the sorrow in our hearts.

Come back to us,
Save us from ourselves.
We're lost already,
We need your help.

- 15:43 - Komentari (31) - Print - -.-'


utorak, 19.12.2006.

Danas san ispravlja fiziku.........za jebeni glupi predmet koji san btw. ucia 4 ure moran 51 put odgovarati..........sutra opet..............jednostavno cu poluditi ako mi neda fiziku 2.............no to je jos i dobar dio...pisali ispit iz biologije.............a ja budala ucia fiziku.............a o ovoj mi ocjeni ovisi ocjena iz biologije.....................ispit je bia uzasan, a ona svraka(pogledati Olegovblog nas je izmucila i dala nam najtezi ispit od svih prvih razreda...........
I onda dodemo na roditeljsko-ucenicki sastanak gdje nam nasa razrednica kaze da se ona nazalost mora oprostiti od nas ali da ide na porodiljni koji traje 3 godine, pa se vise necemo viditi............smrc................(to nas je jako pogodilo)............za nas rastanak kupit cemo joj neki dar.................ah.....no vratimo se profesorima koji su nepravedni..............njima u posvetu evo ova pisma:

Yes, no, maybe. I don't know. Can you repeat the question?

You're not the boss of me now, you're not the boss of me now
You're not the boss of me now, and you're not so big
You're not the boss of me now, you're not the boss of me now
You're not the boss of me now, and you're not so big

Life is unfair, so I just stare at the stain on the wall where
The TV'd been, but ever since we've moved in it's been empty

Why I, why I'm in this room there is no point explaining

You're not the boss of me now, and you're not so big
You're not the boss of me now, you're not the boss of me now
You're not the boss of me now, and you're not so big

Life is a test, and I confess I like this mess I've made so far.
Grade on a curve and you'll observe I'm right below the horizon.

Yes, no, maybe, I don't know. Can you repeat the question?

You're not the boss of me now, you're not the boss of me now
You're not the boss of me now, and you're not so big
You're not the boss of me now, you're not the boss of me now
You're not the boss of me now, and you're not so big

You're not the boss of me now, you're not the boss of me now
You're not the boss of me now, and you're not so big
You're not the boss of me now, you're not the boss of me now
You're not the boss of me now, and you're not so big
Life is unfair

- 22:03 - Komentari (24) - Print - -.-'


srijeda, 13.12.2006.

The dream must stay alive

Zivot nije posten..................koliko smo puta to culi......puno puta.......................zivot je sranje................koliko smo puta to culi.............puno puta....................no..........uzmi sve sto ti zivot pruza, jer danas si cvijet a sutra uvela ruza..........................to mi je rekao jedan prijatelj..................sve sto nam treba su snovi..............ali da bismo ih ostvarili trebamo se prvo probuditi................no unatoc tome, da bismo prezivjeli nasi snovi trebaju prezivjeti (THE DREAM MUST STAY ALIVE) pa stoga evo jedna pisma da nas potakne u razmisljanju, i u pokusaju da nas san opstane:
THE DREAM MUST STAY ALIVE

Look in to the future, what do you see?
I really need to know now, is there a place for me?
Tell me where do we go from here

Take me as you find me, for what I am
And when I make mistakes, please understand
And as long as I know you're near
There is nothing for me to fear

CHORUS
Out of the darkness, a light shines
Burning through the coldest night
And we can find a way
(together we'll make it)
With every step we take
(moving be closer together)
If we're gonna survive
The dream must stay alive

Baby will you hold me, When I'm afraid
See me through the danger, till the break of day
If there's love there's a chance for me
Just believe in youreself you'll see

CHORUS

And as long as I know you're near
There is nothing for me to fear

CHORUS

- 15:49 - Komentari (33) - Print - -.-'


četvrtak, 07.12.2006.

ZA Blogere

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovaj post pisem za sve one koji pisu blogove....................zvuci pomalo otrcano.....................zar ne?
A sto cu? Pisem ovaj post za sve, jer ako pisem o jednoj osobi, mozda ce se neko drugi naljutiti................ali, takav je zivot..............!!!???
Chris-moj najdrazi prijatelj...........naravno njegov blog je prvi blog koji san poceo citati.........................
Ina-uz Chrisov;najdrazi mi blog;i jedna od najdrazih mi blogerica.......................
Rockana-ROCKANA JE NAJBOLJA
objasnjenje na lapackom(oponapa mepe napatipirapalapa dapa napapipisepem opovopo)
Nera-kod nje se moze naci sve o nekim grupama npr. Led Zeppelinu
Jelena-moja najbolja prijateljica;ima JAKO posjecen blog
to je za sada sve.Dovrsit cu ovo ČUDO (u nedostatku bolje rijeci) nekom drugom prilikom pozz

- 08:14 - Komentari (40) - Print - -.-'


petak, 01.12.2006.

Evo me nazad posli dugo vremena.......bia san u kazni tjedan dana jer san se vratija doma uru vrimena kasnije..........hvala svima sto su ostavljali komentare........nakupilo ih se, i nadam se da ce mi moji dragi prijatelji sa bloga oprostiti to sto im nisam ostavlja komentare.........sorry ljudi....... a sada san "back" i nema toga sto me moze sprijeciti da pisen postove, komentiran blogove i postove(osin mozda nove kazne) pa cu sada malo vise paziti sto radin!Pozz......do skora......ciao.
LONG LIVE R'N'R!
L.E.L.F
(live easy,live free)

- 13:22 - Komentari (40) - Print - -.-'


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>