Design by:*Maria*
< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

2010/01 (2)
2009/12 (4)
2008/12 (2)
2008/11 (3)
2008/02 (1)
2007/12 (1)
2007/11 (1)
2007/07 (2)
2007/06 (2)
2007/05 (2)
2007/04 (3)
2007/03 (4)
2007/02 (6)
2007/01 (10)
2006/12 (5)
2006/11 (5)
2006/10 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Facts

IME:Roko
GOD: 18
VISINA: 189 cm
TEZINA: 80 kg
GRAD: Zadar
SKOLA: Nazor-jezicna
HOBI: bubnjevi, gitara
GLAZBA: rock, metal
UZOR:
Mike Portnoy(Dream Theater) i
Igor Goić(Rising Dream)

About me

cetvrti srednje, nazor, jezicna....sviran bubjeve u bendu, gitaru mucin samostalno...izlazin na rivu

utorak, 21.11.2006.

Mislin da je doslo vrime da i ja napisen novi post.......Evo vise nisan u komi......zapravo jesan ali kao da i nisan.......sada mi na zivce ide kemijabang i blog......nemojte me krivo shvatiti ne ide mi blog na zivce nego ova sranja koja se dogadaju po njemu......ali nema veze.....ja san ispravia 1 iz kemije.....bar se nadan.......ma i da nisan boli me k***c za to smece.........ko je u opce izmislia to.....to i biologiju.......ali kemiju prvenstveno.........ma.......koliko se mene tice u jezicnoj gimnaziji ne bi tribalo uopce biti kemije,ali mi je ipak imamo sve cetiri godine.........ma to je za poluditi......kakve mi koristi od toga.....nikakve.....kakve ce mi koristi biti posli.....nikakve.....zakljucak......kemija SUCKS!A evo pisme koja opisuje osjecaj.....osjecaj....ma neki osjecaj:

SAMO ZA TAJ OSJECAJ
Da sam prazan list, potpuno čist
Koristio bih puno, puno deblji kist
I samo jarke i šarene boje
Da napišem ime tvoje i moje

Da sam prazna glava, potpuno zdrava
Ne bih više nikad učio za badava
Samo onol'ko, kol'ko mi treba
Da još ostanem paf od tolikog neba

Da se mogu kao nekad, vratiti na početak
I biti onaj isti bahati dječak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

Moj svijet u ovaj svijet
Moje snove u raspored
Riskirao bih svaki pokušaj
Da zadržim taj osjećaj

Samo za taj osjećaj….


- 08:38 - Komentari (45) - Print - -.-'


četvrtak, 16.11.2006.

Ah.......evo me.......sto cu sad.....neman pojma......kao da ikad iman pojma......namece se zakljucak da ce ovaj post biti s***e......a i bit ce.....jer ja san stvarno osta bez tema......svaku tema za koju mislin da bi se ljudima svidila potrosia san.......stalno se nadan da ce mi doci trenutak inspiracije, di cu moci pisati o necemu sto ima smisla, sto bi moglo ljude zanimati......ali ne.....svaki post na istu foru......ah.....a sto cu vise reci.....nekad mi se cini da ovo stvarno nema smisla......ali to je vjerojatno stvar u meni.....ja u nicemu ne nalazin smisao.......jedina stvar sto me moze razvedriti bili su moji prijatelji....ali cini se da i oni tribaju nekoga da in razvedri dan......jedina stvar koja me moze spasiti od sebe samoga jest glazba............osobito Rock......i tako dok ovo pisen slusan pismu Don't Cry od Gunsa.......i dok je slusan svladavan se od potpunog potopa.....potpunog kraha.......koji nije tako daleko.....ali uz Rock nije ni blizu.........ah.........nema veze sve sto sam htio rekao sam......sve sto osjecam,rekao sam.....ali sad mi je lakse, kad neko zna kako mi je......vise nema praznine koju osjecan svako jutro i kroz cijeli dan......zapravo.....osjecan se sretno.....napokon vidin smisao svega.....dobro bar vecine.....ah cijeli post san pisa o svojin osjecajima.......ma nema veze......obecajen.....sljedeci post bit ce puno bolji......a i imat ce smisla......oh ne evo ga opet.....................ah!lud

- 17:33 - Komentari (28) - Print - -.-'


ponedjeljak, 13.11.2006.

Back in black

Evo mene opet..............jucer je pao November rain...............covik bi pomislia da ce mi ta pisma doniti sricu.........bar u necemu............kako da ne.........samo je pogorsala i ovako vec napetu atmosferu............i tako ja lipo jucer doma s materon vodin hladni rat oko ucenja(u kazni san dok neispravin jedinicu iz kemije i dvicu iz biologije), vani bukti "oluja" a ja razmisljan o skoli, blogu i zenskama..........smisljan sto cu napisati kao novi post dok takoreci "ucin"..........a tako mi se neda...........tako me nije volja.........tako me boli k***c sto se dogada oko mene, ja san ful u nekon svon filmu di me niko nezaj****a...........ali zivot tece dalje..........kako on tako i moja inspiracija za ovaj post.............koji je btw. najduzi koji san napisa..........no iako je moj najduzi jos uvijek je kratak da bi upao u kategoriju dobrih postova gdje spadaju Inini i Chrisovi postovi............... ma boli me k***c sto ce iko misliti o ovon postu............meni je zakon

- 08:04 - Komentari (32) - Print - -.-'


četvrtak, 09.11.2006.

Svijet pun (ne)razuma

Evo sad sam na blogu moje drage prijateljice Lucie procita da san ja njoj drag prijatelj.........ali............ona sa mnom ne moze biti nista vise od prijatelja...................ko da san ja htia da mi budemo ista vise od prijatelja.....................Kao sto naslov govori................svijet je pun nerazumabang...........................dead

- 08:14 - Komentari (23) - Print - -.-'


četvrtak, 02.11.2006.

Evo kad mi prijatelj nece stavi post o tome ja cu.....U petak idemo u Sali, na svirku.......pa i mi cemo svirati..............ja, Chris, i Pacovka u nekom kaficu, Bogu iza nogu......nemogu se zaliti, samo se nadam da ce sve dobro proci i da ce ljudi ostati ocaranieek

- 17:09 - Komentari (15) - Print - -.-'


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>