ponedjeljak, 04.12.2006.

ok.....zajebavala sam se!!!

ma nije moja meLLy je ok skroz zajebavala sam se rekla je da napišem da je umrla, ajjj ima nekog momka poslala mi je sliku priko msn-a. luda ženska, skroz. šta ja znam šta ću pisat o njoj.rekla mi je da stavim njenu sliku. pa evo van je, jer ne znan šta bi drugo pisla.

evo malo mecinih slika:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
evo nje


pozdrav ljudi, komentirajte!!!!

- 13:48 - Tvoje riječi ( 27 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.